Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Jij houdt wel érg van Paul, Impala....   😊

Oh, ik zie dat je het inmiddels zelf ook hebt opgemerkt.

Beterlaat2021! schreef op 29-07-2023 om 17:41:

Jij houdt wel érg van Paul, Impala.... 😊

Oh, ik zie dat je het inmiddels zelf ook hebt opgemerkt.

Even wennen aan dit forum, als ik iets wil aanpassen staat er meteen drieubbel.

impala schreef op 29-07-2023 om 17:31:

[..]

Zij was duidelijk ook not amused, al was de schade natuurlijk minder dan die aan de boom (ik zou daar ook heel erg pissig om zijn geworden !)

Maar Paul had al een hoop credits opgebouwd, zoals het repareren van het hobbelpaard. En gewoon door hoe hij is. Ik Paul.

Sja, ik zou er ook niet blij van worden. Weet ook noet wat zo'n reparatie kost en hoe lang je dan zonder grasmaaier zit.

Ik weet trouwens ook niet in hoeverre afgesproken was dat die boom door Hans gesnoeid zou worden. Of dat dat eigen initiatief was. Weet iemand dat? Op eigen initiatief een boom verkloten vind ik erg vervelend

Meesje schreef op 29-07-2023 om 17:51:

[..]

Sja, ik zou er ook niet blij van worden. Weet ook noet wat zo'n reparatie kost en hoe lang je dan zonder grasmaaier zit.

Ik weet trouwens ook niet in hoeverre afgesproken was dat die boom door Hans gesnoeid zou worden. Of dat dat eigen initiatief was. Weet iemand dat? Op eigen initiatief een boom verkloten vind ik erg vervelend

Dat weet ik ook niet zeker, maar ik kreeg de indruk dat zij iets had gezegd als: die boom moet eens gesnoeid worden. En dat hij toen dacht: dat doe ik wel ff. Ik denk nl niet dat zij hem aan die boom had willen laten zitten - en al helemaal niet als zij er niet bij was om de boel in de gaten te houden.

Hij deed me al heel erg denken aan een ex van een vriendin van mij , en nu helemaal. Die wilde ook altijd per se klusjes doen en maakte dan van alles kapot. Verschrikkelijk zulke types.

Wel duidelijk was, dat hij dus totaal niet snapte wat het probleem was en een beetje verongelijkt ging zitten doen. Want het was toch goed bedoeld, waarom werd dat niet gewaardeerd? Precies die ex

impala schreef op 29-07-2023 om 17:31:

[..]

Zij was duidelijk ook not amused, al was de schade natuurlijk minder dan die aan de boom (ik zou daar ook heel erg pissig om zijn geworden !)

Maar Paul had al een hoop credits opgebouwd, zoals het repareren van het hobbelpaard. En gewoon door hoe hij is. Ik Paul.

Ik hoop echt dat ze nog naar elkaar toegroeien. Past juist wel bij Debbie zo'n rustige handige man. 

Tsja, misschien is Paul iets té rustig. Debby  bruist wat meer.  Ik vind haar steeds leuker worden.

Ik heb net het voorstel filmpje van Marian terug gekeken en wat doet ze zich daarin anders voor dan ze nu overkomt. Daarin zegt ze dat haar huis pas recent af is en dat zijzelf alles heeft gedaan en een halve bouwvakker was. En nu zie ik haar alleen van ligbed naar zitzak sjokken terwijl ze niet eens raad wist met het in elkaar zetten van een parasol. 
Ook vertelt ze dat ze elke dag aquagym krijgt van Eduardo die langs komt terwijl dat hele zwembad op dat moment nog leegstond en nog niet afgewerkt leek. 

Beterlaat2021! schreef op 29-07-2023 om 19:48:

Tsja, misschien is Paul iets té rustig. Debby bruist wat meer. Ik vind haar steeds leuker worden.

Ik vind hen allebei op hun eigen manier leuk. Sowieso vind ik Debbie de leukste deelnemer van dit jaar. 

Haantje79 schreef op 29-07-2023 om 14:20:

ik ben heel nieuwsgierig naar of er kennissen/exen van Kwalter kijken en wat ze dan denken…blij dat ik ervan af ben? liggen ze in een deuk net als wij? Of kennen zij hem ook heel anders, en vinden ze dat hij slecht wordt neergezet…

Ik blijk er een te kennen. Uit de spiruwele hoek. Haar recensie is “ik vind hem aardig creepy en een vriendin van mij kent hem nog beter en heeft het helemaal niet zo op hem”. 

Ik ben een wetenschapper en heb moeite met spiruwaliteit. Tegelijkertijd wil ik niet alles zomaar afschrijven en heb ik vrienden die er gelukkig van worden. Wel weet ik zeker, dat zoals in elke hiërarchische en religieuze structuren, er idioten rondlopen die vaak in hun eigen werkelijkheid geloven, mensen dik laten betalen om ze te vertellen wat ze graag willen horen. En het verhaal bestaat uit cherry picking van een beetje (oosterse) religie, zelfbevestiging en de drang om te volgen, niet overal verantwoordelijk voor te zijn. Het vraagt veel van mensen, zeker in een geïndividualiseerde samenleving zoals de onze. 

Nxivm iemand? Het lijntje is soms dun. 

Ik kijk wat vooruit, maar ik zag net dat de aflevering op tv de aflevering was waarin Walter zijn “grenzen aangeeft”. En dat zij vraagt wat de wederkerigheid daarin is en zijn antwoord is “niets, mijn grens is de grens” en daarna in zijn ITM zegt dat hij zoveel cursussen en opleidingen heeft gedaan, dat hij daar boven staat ofzo. Broer, ik zou mijn geld terug vragen, want als je op zoek bent naar werkelijke verbinding, loop je nu op het verkeerde, overegocentrische pad. 
Ik houd zo van deze series. Ik kan er heerlijk op los analyseren, hate watchen en roddelen. Dan kan ik me in het echte leven weer normaal gedragen.

Haantje79

Haantje79

30-07-2023 om 09:06 Topicstarter

Doemijdieglazenbol schreef op 30-07-2023 om 01:38:


Ik houd zo van deze series. Ik kan er heerlijk op los analyseren, hate watchen en roddelen. Dan kan ik me in het echte leven weer normaal gedragen.

Ja heerlijk Trash tv het verbaast mij niet dat echte “ kenners” hem ook creepy vinden. Zitten we er toch niet ver naast met onze analyses. Het spiruwele gewauwel van Kwalter daar heb ik ook niks mee op, het maakt hem geen mooier mens. Iemand noemde hem een LOI orakel, daar moest ik wel erg om lachen.

Loi orakel

ik ken zelf meerdere mensen in dat zweverige wereldje, ik ben zelf totaal niet zweverig. Er zitten ook van die types zoals Walter tussen… 

redbulletje schreef op 29-07-2023 om 23:35:

Ik heb net het voorstel filmpje van Marian terug gekeken en wat doet ze zich daarin anders voor dan ze nu overkomt. Daarin zegt ze dat haar huis pas recent af is en dat zijzelf alles heeft gedaan en een halve bouwvakker was. En nu zie ik haar alleen van ligbed naar zitzak sjokken terwijl ze niet eens raad wist met het in elkaar zetten van een parasol.
Ook vertelt ze dat ze elke dag aquagym krijgt van Eduardo die langs komt terwijl dat hele zwembad op dat moment nog leegstond en nog niet afgewerkt leek.

Ik heb echt het idee dat die hele b&b van haar niet bestaat. 

Dolfje schreef op 30-07-2023 om 09:35:

[..]

Ik heb echt het idee dat die hele b&b van haar niet bestaat.

Dat het nep is? Dat ze gewoon een goede actrice is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.