Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Misschien heeft ze ook een B&B die nog niet online aangeboden wordt ?

Ik zou echt nooit 700 euro per nacht ergens betalen. Bij Marian is ook niks te beleven. Voor een stuk minder dan 700 euro heb ik eens een last minute reis gehad in Side in Turkije. Het was 5 dagen in een luxe 5 sterren resort met 24/7 all-inclusive.  

amarna schreef op 30-07-2023 om 13:21:

[..]

Maar dan beschik je over designmeubels! Wie wil dat nu niet in de vakantie !

Ik ga binnenkort naar Zakynthos. Zal er toch eens langsrijden om te zien of het er inderdaad zo luxe is als de prijs doet vermoeden.

Waarom langsrijden, gewoon naar binnen lopen voor een drankje of vraag die je ter plekke verzint

Laat je het nog wel even weten? 

watertoren schreef op 30-07-2023 om 17:59:

Ik zou echt nooit 700 euro per nacht ergens betalen. Bij Marian is ook niks te beleven. Voor een stuk minder dan 700 euro heb ik eens een last minute reis gehad in Side in Turkije. Het was 5 dagen in een luxe 5 sterren resort met 24/7 all-inclusive.

De gasten van Marian dat is een ander publiek dan dat naar een 5 sterren resort gaat. Dat kan je niet met elkaar vergelijken, jij wilt niet naar Marian en andersom willen Marian haar gasten niet in een resort. 

Yumi schreef op 30-07-2023 om 18:04:

[..]

Waarom langsrijden, gewoon naar binnen lopen voor een drankje of vraag die je ter plekke verzint

Laat je het nog wel even weten?

Ik ben van plan er een ijskoffie (frappé) te gaan drinken.  Tuurlijk laat ik het weten !

We vliegen 3 september dus duurt nog even.

amarna schreef op 30-07-2023 om 18:18:

[..]

Ik ben van plan er een ijskoffie (frappé) te gaan drinken. Tuurlijk laat ik het weten !

We vliegen 3 september dus duurt nog even.

Leuk 

Ik denk dat alle spiritualiteit ze alleen maar in de weg zit en het de liefde juist tegenhoudt ofzo..
Alsof ze alleen maar druk zijn om zo goed/open/spritueel mogelijk over te komen en geen oog hebben voor de ander. Of het constante vergelijken met hoe ver/open de ander is en ze nog niet zover zijn als ze zelf zijn.
Te kritisch wordt afgedaan als te mannelijk, een serieus gesprek dat iemand geen levenslust/energie heeft en niet speels genoeg. Waar gaat dit nog over eigenlijk? Het wordt steeds gekker bij Walter.
Ik vond hem al niks maar elke aflevering wordt hij meer kwallerig/eikelig dan hij al was, pfff :/ 

_Audrey schreef op 30-07-2023 om 16:28:

[..]

Jawel toch? Dat leuke gele huisje in mooie groene omgeving.

Oeps heb ik niet op zitten letten. 

HAHA!wait..what schreef op 30-07-2023 om 19:10:

Ik denk dat alle spiritualiteit ze alleen maar in de weg zit en het de liefde juist tegenhoudt ofzo..
Alsof ze alleen maar druk zijn om zo goed/open/spritueel mogelijk over te komen en geen oog hebben voor de ander. Of het constante vergelijken met hoe ver/open de ander is en ze nog niet zover zijn als ze zelf zijn.
Te kritisch wordt afgedaan als te mannelijk, een serieus gesprek dat iemand geen levenslust/energie heeft en niet speels genoeg. Waar gaat dit nog over eigenlijk? Het wordt steeds gekker bij Walter.
Ik vond hem al niks maar elke aflevering wordt hij meer kwallerig/eikelig dan hij al was, pfff :/

Dat constante vergelijken hoe ver je geopend, in je kracht staat, ontwaakt etc, dat merk ik wel vaker met mensen die spuruweeltjes zijn. 

Yumi schreef op 30-07-2023 om 18:08:

[..]

De gasten van Marian dat is een ander publiek dan dat naar een 5 sterren resort gaat. Dat kan je niet met elkaar vergelijken, jij wilt niet naar Marian en andersom willen Marian haar gasten niet in een resort.

Dat zijn groepen die zoiets afhuren, er gaat geen hond 700 euro neerleggen voor een b&b. Dan kun je beter naar het Hilton gaan.

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 19:14:

[..]

Dat constante vergelijken hoe ver je geopend, in je kracht staat, ontwaakt etc, dat merk ik wel vaker met mensen die spuruweeltjes zijn.

Vind ik raar, want als iemand wat gesloten/stiller is, dan kan/mag dat toch ook gewoon (genoeg) zijn? Moet iedereen dan maar hele dagen huilen/tikkertje spelen/lekker gek dansen en boom knuffelen en cadeautjes in de natuur vinden om goed bevonden te worden? En dan ook nog een goede balans vinden wat betreft stil zijn en praten, blijkbaar. 

Ik krijg het er gewoon benauwd van wat voor een idiote dingen er 'geëist' worden. Iedereen is anders, en het klikt of niet, dat kan natuurlijk. Maar ga ze niet in hokjes plaatsen als te mannelijk o.i.d. als ze gewoon dingen vragen of het niet met je eens zijn 

Dolfje schreef op 30-07-2023 om 17:04:

[..] Nou dat bedoel ik. Ze verhuurt dat huis gewoon en niet per kamer als b&b denk ik.

Ja, en dan slaapt zij zolang in de boilerkamer van het zwembad!   

Ik vind Debbie wel echt helemaal geweldig trouwens 😁 Ze zegt gewoon wat ze denkt, soms best bot maar op de 1 of andere manier komt het toch nog warm/lief/leuk over! Heel knap vind ik dat
Paul is ook een lieve man maar dat wordt geen relatie denk ik. Hij is er al te lang en er is nog niks gebeurd wat betreft aanrakingen/romantische dingen. Jammer wel!

Morgej gelukkig weer een nieuwe aflevering. Ik kijk er gewoon naar uit! 

Prachtwacht schreef op 30-07-2023 om 19:38:

Morgej gelukkig weer een nieuwe aflevering. Ik kijk er gewoon naar uit!

Ik ook 😁 Ondanks (of misschien wel júist door) de rare kandidaten en gekke dingen.. Ik geniet er wel van 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.