Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Knutselkei schreef op 27-07-2023 om 21:24:

Geweldig hoor bij Debbie! Haar reactie over die auto whahahha. Ik denk dat ze t ook nog doet …met een zak over dr hoofdin die auto😂
Paul was ook top.

Wat een rare die nieuwe zeg… Zegt dochter…mam hij lijkt wel op ome Jan he? Ooo getsie je hebt gelijk. Brrrr…. Jep oom is ook raar. Die zit ook meteen in je irritatiezone.

Leuke gevatte reactie inderdaad. 

Hij heeft geen schouders. Dat ziet zo vreemd uit. 

Jorien gaat wel een andere man vinden, leuke vlotte vrouw. Begrijp wel dat ze ook iets voor zich zelf wil houden in het begin. Leendert begrijp ik ook, helaas geen match, leek mij een best leuk koppel.

Mag ik je morgen antwoorden want ik zit nu echt in mn verkoudheid 

Bij Leendert en Thalia heb ik de hele tijd het gevoel dat hij ergens intrapt, voor de gek gehouden wordt. Dat zij haar vrouwelijke charmes gebruikt en hij niks anders meer kan zien dan dat.

Spoken schreef op 27-07-2023 om 21:46:

Bij Leendert en Thalia heb ik de hele tijd het gevoel dat hij ergens intrapt, voor de gek gehouden wordt. Dat zij haar vrouwelijke charmes gebruikt en hij niks anders meer kan zien dan dat.

Precies dat heb ik ook! Maar ik kan niet goed uitleggen waar hij dan intrapt.

Maar ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat een Thalia, met haar temperament, gelukkig wordt daar. Het ziet er zo saai en leeg uit.

Meesje schreef op 27-07-2023 om 21:47:

[..]

Precies dat heb ik ook! Maar ik kan niet goed uitleggen waar hij dan intrapt.

Maar ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat een Thalia, met haar temperament, gelukkig wordt daar. Het ziet er zo saai en leeg uit.

Thalia komt uit Eindhoven dacht ik, opzicht zou je met die afstand je familie/vrienden in Nederland kunnen aanhouden. Zeker als je (bijna) met pensioen bent is om de beurt op en neer rijden best goed te doen. Dat is toch anders wanneer je verder weg zit. 

Is die Erwin soms familie van Jan de voormalig advocaat die bij Marian was.

Ik vond het Spaans van Thalia tijdens de heenrit ook vreemd klinken. Kies die andere vrouw, die heeft geen enge lippen en is serieus.

MidasWolf schreef op 27-07-2023 om 21:58:

Is die Erwin soms familie van Jan de voormalig advocaat die bij Marian was.

Zeiden wij hier ook al idd. Een neef ofzo 

Ingrid heeft gelijk ze kreeg een bullshit antwoord van Walter. 
Als je iemand een paar dagen om je heen hebt, dan vind je hem of haar aantrekkelijk of niet.... daar kan je gewoon spontaan ja of nee op zeggen, ook al ben je verkouden.

Walter wil dat iemand zich openstelt, maar toont zelf weinig emotie. Alles wat hij zegt lijkt eerder bedacht en lijkt te horen bij de rol die hij zichzelf heeft aangemeten.

MRI

MRI

27-07-2023 om 22:56

Yumi schreef op 27-07-2023 om 22:17:

Ingrid heeft gelijk ze kreeg een bullshit antwoord van Walter.
Als je iemand een paar dagen om je heen hebt, dan vind je hem of haar aantrekkelijk of niet.... daar kan je gewoon spontaan ja of nee op zeggen, ook al ben je verkouden.

Walter wil dat iemand zich openstelt, maar toont zelf weinig emotie. Alles wat hij zegt lijkt eerder bedacht en lijkt te horen bij de rol die hij zichzelf heeft aangemeten

Ja precies, op die manier denkt hij een soort controle te kunnen houden of zo. Keeping his cards close to his chest maar wel van alles over de dames en hun energie zeggen. brr. Maar ik denk dat Ingrid er wel doorheen kijkt. Zal ze wel weer te mannelijk zijn... erg doorzichtig allemaal. 

Ingrid doet met zo aan Lucia Reyker denken. Uiterlijk niet zo maar de manier van praten en haar blik, zo rustig en bedachtzaam

Yumi schreef op 27-07-2023 om 22:17:

Ingrid heeft gelijk ze kreeg een bullshit antwoord van Walter.
Als je iemand een paar dagen om je heen hebt, dan vind je hem of haar aantrekkelijk of niet.... daar kan je gewoon spontaan ja of nee op zeggen, ook al ben je verkouden.

Walter wil dat iemand zich openstelt, maar toont zelf weinig emotie. Alles wat hij zegt lijkt eerder bedacht en lijkt te horen bij de rol die hij zichzelf heeft aangemeten.

Dit inderdaad!

MidasWolf schreef op 27-07-2023 om 21:43:

Jorien gaat wel een andere man vinden, leuke vlotte vrouw. Begrijp wel dat ze ook iets voor zich zelf wil houden in het begin. Leendert begrijp ik ook, helaas geen match, leek mij een best leuk koppel.

Dat was voor mij hét koppel, daar zou ik zo al mn geld opzetten. Verkeerde timing, ze zouden elkaar over 2 of 3 jaar tegen hebben moeten komen 

bieb1963 schreef op 27-07-2023 om 21:33:

[..]

Dan is die Ed bij Marian een goeie uitzondering

Dat vind ik persoonlijk ook helemaal geen aantrekkelijke man.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.