Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Leendert fleurt helemaal op door Thalia. 
En toch is mijn gevoel bij Thalia niet helemaal goed. Ze wil vast genieten nu, en winnen. Maar duurzaam daar bij en met Leendert een relatie opbouwen en wonen. Ik zie het niet voor me. 

Jorien gaat er helemaal voor. Heeft denk ik door Thalia het gevoel dat ze haast moet maken. 
Ik denk dat zij serieuzer is. Al vindt Leendert 4 jaar wachten op samenwonen lang. En lijkt het me als ouder lastig om weg te gaan. Gelukkig is België relatief dichtbij.

leuk weer een nieuw programma 

Denk dat bij een frisse haarknipbeurt van Olof het “Henny Huisman” gehalte ook wat minder wordt. Hij is zo lief en het lijkt me een stuk aantrekkelijker voor Marian.

Loulou39 schreef op 27-07-2023 om 19:36:

Denk dat bij een frisse haarknipbeurt van Olof het “Henny Huisman” gehalte ook wat minder wordt. Hij is zo lief en het lijkt me een stuk aantrekkelijker voor Marian.

Ik denk dat hij ook wel op zou knappen van een bezoek aan de kapper en dat ze dan zijn wenkbrauwen ook gelijk mee pakken.

Loulou39 schreef op 27-07-2023 om 19:36:

Denk dat bij een frisse haarknipbeurt van Olof het “Henny Huisman” gehalte ook wat minder wordt. Hij is zo lief en het lijkt me een stuk aantrekkelijker voor Marian.

Ik word zo nerveus van die man. Hij is zo meegaand, dat er haast geen persoonlijkheid over is. Bij dat soort mensen ben ik altijd bang dat ze zich niet uitspreken en je ongewild over 1000 grenzen gaat en dat ze dan ineens ontploffen 🤯 



watertoren schreef op 27-07-2023 om 20:00:

[..]

Ik denk dat hij ook wel op zou knappen van een bezoek aan de kapper en dat ze dan zijn wenkbrauwen ook gelijk mee pakken.

😂 eens!

wat is DIT nu weer voor figuur bij Debbie .....

bieb1963 schreef op 27-07-2023 om 20:59:

wat is DIT nu weer voor figuur bij Debbie .....

Ik ben hem nu al zat 🤣

Erwin:Wil je weten wat er dan gebeurt?
Paul: nee

Arme Debbie

Van Walter en Zijn vrouwen krijg ik echt steeds meer de kriebels. Die onzin overal omheen. Niet een normaal gesprek voeren, maar op zielsniveau voelen terwijl je hand in hand in elkaars ogen kijkt. En dan een vraag stellen en een normaal antwoord krijgen. Dat is dus gewoon een gesprek met een hoop ritueeltjes er omheen. Zouden ze dat zelf echt niet zien? 

Geweldig hoor bij Debbie! Haar reactie over die auto whahahha. Ik denk dat ze t ook nog doet …met een zak over dr hoofdin die auto😂
Paul was ook top.

Wat een rare die nieuwe zeg… Zegt dochter…mam hij lijkt wel op ome Jan he? Ooo getsie je hebt gelijk. Brrrr…. Jep oom is ook raar. Die zit ook meteen in je irritatiezone.

Wat een hoop onaantrekkelijke oude mannen allemaal dit seizoen. Nu die Erwin weer. Veel hebben inderdaad een bezoek aan de kapper nodig maar ook aan de tandarts.

watertoren schreef op 27-07-2023 om 21:30:

Wat een hoop onaantrekkelijke oude mannen allemaal dit seizoen. Nu die Erwin weer. Veel hebben inderdaad een bezoek aan de kapper nodig maar ook aan de tandarts.

Dan is die Ed bij Marian een goeie uitzondering

watertoren schreef op 27-07-2023 om 21:30:

Wat een hoop onaantrekkelijke oude mannen allemaal dit seizoen. Nu die Erwin weer. Veel hebben inderdaad een bezoek aan de kapper nodig maar ook aan de tandarts.

En dan wel altijd 100 eisen over een vrouw hebben, ze moet mooie vormen hebben en verzorgd zijn en lang haar hebben en, en, en... Dan denk ik: kijk eerst 's in de spiegel joh, met je verlopen kop en je bierbuik. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.