Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Hier nog een leuke foto van een aantal jaren geleden

71928056-325-A-4-BC3-9-CC4-EED1557-F3237.jpg

Leuke vrouw!

Beerlover schreef op 27-07-2023 om 10:21:

Leuke vrouw!

Ja mooie uitstraling ook

ik zit nu de aflevering van gisteren te kijken.

Thalia heeft de P in.   Ze heeft moeite om de aandacht te delen.  Eerlijk gezegd vind ik Jorien beter bij Geert passen. No nonsense type.  Het gebrekkige Nederlands van Thalia gaat me irriteren. Flauw, maar ik kan er niets aan doen. En dat gekokketteer met dat dansje...toneelspel.

Die fart-box van Nathalie, wat een giller!  Ik vind haar te aards voor Joy, goede keuze om naar huis te gaan. Maar jammer voor de kijkers, ik vind haar grappig.

Cees gaat koken.  Mosselen met champignons.  Rare combinatie!  En dan ook nog tzaziki erbij...

Haantje79

Haantje79

27-07-2023 om 14:56 Topicstarter

amarna schreef op 27-07-2023 om 14:26:

Cees gaat koken. Mosselen met champignons. Rare combinatie! En dan ook nog tzaziki erbij...

Gelukkig kwam het niet zo ver  klinkt inderdaad niet smakelijk.

Toch blijf ik Thalia hilarisch vinden, ze was inderdaad wat narrelig over de nieuwe concurrentie, die zij niet als concurrentie ziet (tuurlijk Thalia  ) en ja ze probeerde te imponeren met haar Latin moves. Dat kan betekenen dat ze heeel graag wil “winnen” of dat ze Leendert echt leuk vindt. Ik zou het niet raar vinden als ze hem echt leuk vindt, het is een goed uitziende gezellige rustige man. En aain Grrrooootaaa mann! Daar houd Thalia van. 

amarna schreef op 27-07-2023 om 14:26:

ik zit nu de aflevering van gisteren te kijken.

Thalia heeft de P in. Ze heeft moeite om de aandacht te delen. Eerlijk gezegd vind ik Jorien beter bij Geert passen. No nonsense type. Het gebrekkige Nederlands van Thalia gaat me irriteren. Flauw, maar ik kan er niets aan doen. En dat gekokketteer met dat dansje...toneelspel.

Die fart-box van Nathalie, wat een giller! Ik vind haar te aards voor Joy, goede keuze om naar huis te gaan. Maar jammer voor de kijkers, ik vind haar grappig.

Cees gaat koken. Mosselen met champignons. Rare combinatie! En dan ook nog tzaziki erbij...

Ik vind Jorien beter bij Leendert passen, wie is Geert?😂 Jorien en Leendert hebben leuke gesprekken, dat mis ik bij Thalia. Ze had echt de P in, en dat mag maar als je het zo duidelijk laat merken dat je de sfeer verziekt.... terwijl er iemand net binnenkomt, dat kan je niet maken. 

Volgens mij had Leendert het ook over SPIRUALITEIT.....

Yumi schreef op 27-07-2023 om 15:45:

[..]

Ik vind Jorien beter bij Leendert passen, wie is Geert?😂 Jorien en Leendert hebben leuke gesprekken, dat mis ik bij Thalia. Ze had echt de P in, en dat mag maar als je het zo duidelijk laat merken dat je de sfeer verziekt.... terwijl er iemand net binnenkomt, dat kan je niet maken.

Ik bedoel Leendert...

https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde

Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van Boer zoekt Vrouw en B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?

Winter vol liefde ben benieuwd. 

Oh, er worden al mensen voorgesteld zie ik.

Beterlaat2021! schreef op 27-07-2023 om 18:44:

Oh, er worden al mensen voorgesteld zie ik.

Waar zie je dat?

Beterlaat2021! schreef op 27-07-2023 om 16:04:

Volgens mij had Leendert het ook over SPIRUALITEIT.....

Ja hahaha! Ik ben toevallig net bij dat moment

Spiriwu, spiritu, speria 😂

Loulou39 schreef op 27-07-2023 om 18:54:

[..]

Waar zie je dat?

Op de site zelf, ik heb een deel van het verhaal over het programma hier geplaatst. Meer info is op de site van de link te vinden. Iets naar onderen scrollen en dan zie je de foto’s van een aantal deelnemers. 

Ze zoeken blijkbaar nog meer deelnemers om het programma gevulder te krijgen.

MidasWolf schreef op 27-07-2023 om 19:04:

[..]

Op de site zelf, ik heb een deel van het verhaal over het programma hier geplaatst. Meer info is op de site van de link te vinden.

Ik ga kijken, dank je 👍🏻

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.