Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Prachtwacht schreef op 26-07-2023 om 22:06:

[..]

Dat klinkt zo vies.

Ik vind hem ook best vies.

Prachtwacht schreef op 26-07-2023 om 22:03:

[..]

Ik vind dit echt zo’n enge foto. Net een voorganger van een kerk.

😂 zo'n Amerikaanse dominee die eigenlijk seriemoordenaar is (of kijk ik teveel crime series...) 

_Audrey schreef op 26-07-2023 om 22:19:

[..]

😂 zo'n Amerikaanse dominee die eigenlijk seriemoordenaar is (of kijk ik teveel crime series...)

GroenTuintje schreef op 26-07-2023 om 22:16:

[..]

Ik vind dat gezweef “het nieuwe geloof” dat is net zo eng. Zo goed kunnen dat hij eerst een aanhanger was van de kerk, en nu van een zweverig geloof… hare krishna ofzo

Ja nu sekteleider. 

_Audrey schreef op 26-07-2023 om 22:19:

[..]

😂 zo'n Amerikaanse dominee die eigenlijk seriemoordenaar is (of kijk ik teveel crime series...)

Ja, precies. En ik kijk ook teveel crime. 

Prachtwacht schreef op 26-07-2023 om 22:28:

[..]

Ja nu sekteleider.

Ja dat dus 

Aladdin die vriend van Bram mag ook wel iets aan zijn huis doen, het ziet er niet uit 

Ik vind Jorien een leuke vrouw voor leendert, je ziet de klik en ze hebben meteen leuke gesprekken. Thalia, vind ik erg aanwezig en dat lijkt me op den duur irritant. 

Cees is weg  , hij was ook lekker snel zelfs geen tijd meer om zijn diner te bereiden.
Denk niet dat Paul het is voor Debbie, de opmerking het is saai maar wel gezellig zegt genoeg
Vind haar B&B wel erg leuk om te zien, zo kleurrijk. Lijkt me alleen verschrikkelijk om schoon te houden, met al die frutsels.

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 23:34 Topicstarter

Ja elke keer als ik de BenB van Debbie zie denk ik ook hoe stof je dat allemaal af? Elk oppervlak staat bomvol kleurige frutsels.

Ik vind Jorien ook een erg leuke vrouw,maar voor Leendert denk ik… hoe zeg ik dat …te zelfstandig? 
Ik denk dat hij graag zorgt.
Thalia laat zich dat wel aanleunen.

Debby voelde wel goed aan dat Paul ook gevoelens kan hebben voor een man. Mijn vriendinnen en ik hadden het daar ook al over gehad en vroegen ons af of hij wel op zoek was naar een vrouw. Ik denk dat Debby hem niet mannelijk genoeg vind om verliefd op hem te worden en dat het bij een mooie vriendschap zal blijven. Paul is wel een lieve man.

watertoren schreef op 27-07-2023 om 07:54:

Debby voelde wel goed aan dat Paul ook gevoelens kan hebben voor een man. Mijn vriendinnen en ik hadden het daar ook al over gehad en vroegen ons af of hij wel op zoek was naar een vrouw. Ik denk dat Debby hem niet mannelijk genoeg vind om verliefd op hem te worden en dat het bij een mooie vriendschap zal blijven. Paul is wel een lieve man.

Debby vertelde ook dat dat het vrouwelijke haar deed denken aan haar ex man. Dat kan betekenen dat ze daar op af is geknapt, maar dan zou ze hem toch al eerder naar huis hebben gestuurd? Ik denk overigens niet dat Paul het is voor Debby

Yumi schreef op 27-07-2023 om 08:20:

[..]

Debby vertelde ook dat dat het vrouwelijke haar deed denken aan haar ex man. Dat kan betekenen dat ze daar op af is geknapt, maar dan zou ze hem toch al eerder naar huis hebben gestuurd? Ik denk overigens niet dat Paul het is voor Debby

Ik vond dat niet zo netjes van haar om over haar ex man te beginnen omdat hij een bekende Nederlander is ( acteur Alfred van den Heuvel) . 

watertoren schreef op 27-07-2023 om 08:32:

[..]

Ik vond dat niet zo netjes van haar om over haar ex man te beginnen omdat hij een bekende Nederlander is ( acteur Alfred van den Heuvel) .

Ja dat is iets wat je sowieso niet moet doen tijdens het daten, maar zeker niet op tv

watertoren schreef op 27-07-2023 om 08:32:

[..]

Ik vond dat niet zo netjes van haar om over haar ex man te beginnen omdat hij een bekende Nederlander is ( acteur Alfred van den Heuvel) .

Valt hij ook op beide geslachten dan?

Ja, dat doet hij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.