Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Ik ben wat ouder (64)  dan de meesten in dit topic.  De mannen in mijn eigen omgeving lijken op Hans, Olov of Paul, praktische aardige mannen.   Het valt zelfs mijn man op.  Geen neerbuigende Jannen en cynische Ceessen te bekennen.  

Wat is Joy bij nader inzien een zweverd.  Met dat gebazel over vrouwelijke en mannelijke energie.  Die Engelse woorden in iedere zin irriteren me.

Martijn ontspant bij Diana. Leuk om te zien! Relaxte vrouw. 

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 20:15 Topicstarter

Moxxie schreef op 26-07-2023 om 19:30:

Nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik vind dit dus een hele gewone doorsnee man, ik zie er niks geks aan .

Klopt. Totdat je de bewegende beelden ziet, en dat net iets te zachte langzame hese prevelende stemmetje erbij hoort brrrrrrr. “Anne en ik kunnen heel leuk speeeeelen” Hoe meer scènes ik zie met die kwezel hoe enger ik van hem wordt.

Daarbij geloof ik hem ook niet, hij “speelt” de tantragoeroe, het is een middel van hem om te krijgen wat hij wil, aandacht en bewondering. Een beetje zelfverzekerde vrouw laat hem zo uit zijn rol vallen denk ik.

Haantje79 schreef op 26-07-2023 om 20:15:

[..]

Klopt. Totdat je de bewegende beelden ziet, en dat net iets te zachte langzame hese prevelende stemmetje erbij hoort brrrrrrr. “Anne en ik kunnen heel leuk speeeeelen” Hoe meer scènes ik zie met die kwezel hoe enger ik van hem wordt.

Daarbij geloof ik hem ook niet, hij “speelt” de tantragoeroe, het is een middel van hem om te krijgen wat hij wil, aandacht en bewondering. Een beetje zelfverzekerde vrouw laat hem zo uit zijn rol vallen denk ik.

Haha ik hoor het hem zeggen 

Een beetje zelfverzekerde vrouw meld zich niet aan, voor Walter  

o dat. Scheetkussen.... Je bent toch geen 8 meer?

En Cees die gaat koken. Ik ben benieuwd 

Het lijkt wel of Joy (bijna) alles inzet op de nog te komen vrouw. 

Al die bloemen bij de ingang van Debbie vind ik erg mooi. Fleurig en geeft een mooie mediterrane kijk op het huis.

MidasWolf schreef op 26-07-2023 om 21:19:

Al die bloemen bij de ingang van Debbie vind ik erg mooi. Fleurig en geeft een mooie mediterrane kijk op het huis.

Ja echt prachtig 

gelukkig,  Cees is weg 

Ik kan niks met dat bestudeerd nonchalante van Joy en Babs. Die perfect gematchte kleding, vest ergens halverwege de bovenarmen ipv op de schouders. 

Hahaha Jorien met haar wapperhandjes en nog meer trucjes, zij is op jacht

mikado123 schreef op 26-07-2023 om 20:50:

o dat. Scheetkussen.... Je bent toch geen 8 meer?

En Cees die gaat koken. Ik ben benieuwd

Ze moesten wel heel erg lachen idd, waren net twee kleuters 

misschien is er flink geknipt maar ik snap Madelon helemaal niet. Komt nu over alsof ze een slechte "verliezer" is. Ipv dat ze accepteert dat hij gewoon wat anders zoekt gaat ze hem blamen (ik doe even met aan de b&b Engelse woorden hype) dat hij het niet kan hebben dat ze te dicht bij komt.

Yumi schreef op 26-07-2023 om 14:18:

walter-spangenberg.256x256.jpg

Ik vind dit echt zo’n enge foto. Net een voorganger van een kerk. 

Dolfje schreef op 26-07-2023 om 19:38:

[..]

Hij ziet er inderdaad uit als aan doorsnee man die met zijn broodtrommel naar kantoor gaat en dan onderweg een bamihap bij het tankstation gaat halen en niet als de speelse tantraman die hij nu zegt te zijn.

Dat klinkt zo vies. 

Prachtwacht schreef op 26-07-2023 om 22:03:

[..]

Ik vind dit echt zo’n enge foto. Net een voorganger van een kerk.

Ik vind dat gezweef “het nieuwe geloof” dat is net zo eng. Zo goed kunnen dat hij eerst een aanhanger was van de kerk, en nu van een zweverig geloof… hare krishna ofzo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.