Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


...van het world wide web!

Haantje79 schreef op 26-07-2023 om 14:00:

[..]

Kijk hem staan dan…met een spiruweel steentje om zijn nek

Yumi schreef op 26-07-2023 om 14:18:

walter-spangenberg.256x256.jpg

Hij wil hier niet mee geassocieerd worden 

Die foto van Walter. Ik vind de nieuwe niet veel aan, maar de oude is echt bbrrr... 

Brooklyn28 schreef op 26-07-2023 om 16:44:

Die foto van Walter. Ik vind de nieuwe niet veel aan, maar de oude is echt bbrrr...

Nou hé!
Hoe lang is dat geleden weet iemand dat?

Nee, dat vermelden de berichten niet. Men heeft het over 'een foto uit de oude doos'.
En hij zou vroeger keukenverkoper zijn geweest..... !

Dolfje schreef op 26-07-2023 om 15:55:

Waar heb je die nou vandaan?


Zoeken op Walter Spangenberg

walter-spangenberg-649a51e9.jpg

Hij is iemand die t voor t zeggen wil hebben,alleen aanbeden wil worden. Ik ben benieuwd met Ingrid, die lijkt me daar geen type voor. 

Vast teveel mannelijke energie

Beterlaat2021! schreef op 26-07-2023 om 17:09:

Nee, dat vermelden de berichten niet. Men heeft het over 'een foto uit de oude doos'.
En hij zou vroeger keukenverkoper zijn geweest..... !

Zo ziet hij er wel uit

Nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik vind dit dus een hele gewone doorsnee man, ik zie er niks geks aan  .

Moxxie schreef op 26-07-2023 om 19:30:

Nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik vind dit dus een hele gewone doorsnee man, ik zie er niks geks aan .

Hij ziet er inderdaad uit als aan doorsnee man die met zijn broodtrommel naar kantoor gaat en dan onderweg een bamihap bij het tankstation gaat halen en niet als de speelse tantraman die hij nu zegt te zijn.

Dolfje schreef op 26-07-2023 om 19:38:

[..]

Hij ziet er inderdaad uit als aan doorsnee man die met zijn broodtrommel naar kantoor gaat en dan onderweg een bamihap bij het tankstation gaat halen en niet als de speelse tantraman die hij nu zegt te zijn.

Oooooh, nu valt het kwartje waarom jullie erom moeten lachen ....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.