Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

26-07-2023 om 09:53

Haantje79 schreef op 26-07-2023 om 08:36:

[..]

Ja Ed ziet er goed uit, ik vind het een kruising tussen Harm-Jan en Rob Verlinde (de tuinman) Marjan doet vooral aan terrasjes en shoppen (en aquajoggen met Eduarrrrdooo) . Heel leuk, maar niet alleen maar dat.

Ja ik vind Marian eigenlijk steeds oppervlakkiger over komen. Materieel heeft ze het goed voor elkaar maar de dag gaat van de ontbijttafel naar de ligstoel naar een terrasje naar een shoppingspree. En het is allemaal 'heel gezellig' maar voor mij persoonlijk voelt het een beetje leeg. 

Maar goed, kan zo geknipt zijn natuurlijk. En het mag allemaal, zeker op haar leeftijd maar niet zo mijn vibe. 

Volgens mij heeft Martijn geen privéleven. Het is hard werken. En what you see is what you get. Wel duidelijk. 

Jan kon echt niet geloven dat Marian hem naar huis stuurde. Hij had immers besloten dat zij een relatie kregen. Geen haar op zijn hoofd had bedacht dat Marian wellicht iets anders wilde. Wat een arrogantie. 

_Arianna_ schreef op 26-07-2023 om 09:57:

Volgens mij heeft Martijn geen privéleven. Het is hard werken. En what you see is what you get. Wel duidelijk.

Jan kon echt niet geloven dat Marian hem naar huis stuurde. Hij had immers besloten dat zij een relatie kregen. Geen haar op zijn hoofd had bedacht dat Marian wellicht iets anders wilde. Wat een arrogantie.

Mee eens,zit ook verder niets raars of vaags bij. De zaak is gewoon z'n leven.

Ik mag hem wel trouwens👍️. En ja,die Jan..🙄

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 11:37 Topicstarter

GroenTuintje schreef op 26-07-2023 om 09:46:

ED229-B32-2-A40-4-B7-D-8628-7-C2-BB01004-C8.webp


F940-F430-17-EF-423-E-9795-B8-DE44-C114-C3.jpg

Zo met die foto’s onder elkaar zie je het helemaal goed dat ze echt op elkaar lijken 

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 11:38 Topicstarter

_Arianna_ schreef op 26-07-2023 om 09:57:

Volgens mij heeft Martijn geen privéleven. Het is hard werken. En what you see is what you get. Wel duidelijk.

Jan kon echt niet geloven dat Marian hem naar huis stuurde. Hij had immers besloten dat zij een relatie kregen. Geen haar op zijn hoofd had bedacht dat Marian wellicht iets anders wilde. Wat een arrogantie.

Ja en tijdens zijn afwijzing bleef hij maar doorratelen over dat hij wel wilde blijven 

TDM

TDM

26-07-2023 om 11:48

Ik blijf van mening dat ik het raar vind van Martijn, dat hij zelf naar huis gaat en de dames op zijn werk laat.
Gaat niet om werktijden etc maar het feit dat je voor iemand helemaal naar een ver land komt, en graag iemand met al zijn of haar facetten wil leren kennen.
Maar nu zie je diegene alleen onder werktijden, en na het werk trekt hij zich terug in zijn privé, dat mag natuurlijk, maar daar horen die dames toch juist bij, hun zijn toch geen werk.

Ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen, nu Jan weg is, nu mogen de andere ook eens aan het woord🤣🤣
Of het wordt inneens heeelll stil.

Meesje schreef op 25-07-2023 om 21:46:

Met Cees is toch gewoon iets niet helemaal in orde?

Die viert gewoon een korte vakantie in Frankrijk....

 ( En hoe 'zitten jullie in je energie' vandaag?  Ik goed hoor...
Ik had al een heel vakantiegevoel, maar dat komt voor mij iets te vroeg. )


Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 12:40 Topicstarter

TDM schreef op 26-07-2023 om 11:48:

Ik blijf van mening dat ik het raar vind van Martijn, dat hij zelf naar huis gaat en de dames op zijn werk laat.
Gaat niet om werktijden etc maar het feit dat je voor iemand helemaal naar een ver land komt, en graag iemand met al zijn of haar facetten wil leren kennen.
Maar nu zie je diegene alleen onder werktijden, en na het werk trekt hij zich terug in zijn privé, dat mag natuurlijk, maar daar horen die dames toch juist bij, hun zijn toch geen werk.

Ik vind het ook raar dat hij zijn dames niet mee naar zijn eigen huis neemt. Dan ga je denken dat het daar niet toonbaar is ofzo. Het gaat toch in eerste instantie om de persoon Martijn te leren kennen? 

Ik vind het ook wat ongemakkelijk om te zien dat ze telkens worden bediend (volgens mij) bij Martijn.. 

Ik vermoed dat hij ergens woont waar geen plek is voor ze?

Misschien woont Martijn wel in een 1 kamer appartement. Zou zo maar kunnen, waarom zou hij groter wonen als hij er alleen slaapt? 
Wat dan, de dames allemaal in zijn appartement en zelf slapen in de B&B dan moeten ze elke dag op en neer en hebben ze geen privacy... 
Er kan zo maar een simpele verklaring voor zijn 

Zie nu dat we dezelfde gedachte hebben HAHA!wait

Haantje79 schreef op 26-07-2023 om 11:37:

[..]

Zo met die foto’s onder elkaar zie je het helemaal goed dat ze echt op elkaar lijken

Ja hè 

Harmjan en Ed hebben beiden een verzorgd uiterlijk.

Dat in tegenstelling tot Kwalter.....

walter-bb-vol-liefde.jpg

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 14:00 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 26-07-2023 om 13:42:

Harmjan en Ed hebben beiden een verzorgd uiterlijk.

Dat in tegenstelling tot Kwalter.....

walter-bb-vol-liefde.jpg

Kijk hem staan dan…met een spiruweel steentje om zijn nek 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.