Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Martijn komt veel beter uit de verf met deze nieuwe vrouw

Met Cees is toch gewoon iets niet helemaal in orde? 

Meesje schreef op 25-07-2023 om 21:44:

Martijn komt veel beter uit de verf met deze nieuwe vrouw

Ja, die heeft het begrepen. Hij is nu helemaal in line met z'n purpose en dat is ook het purpose van het universum.

Meesje schreef op 25-07-2023 om 21:46:

Met Cees is toch gewoon iets niet helemaal in orde?

Daar is echt een steekje los, wat een rare snijboon.  Debbie is hem ook al helemaal zat geloof ik. 

Cees is echt raar, wat een griezelige man, brrrrr

_Audrey schreef op 25-07-2023 om 21:03:

[..]

Nee, ik vind het ook raar. En dan ook nog de hele ochtend wegblijven, best een afknapper.

Volgens mij is dat restaurant in de avond soort van café waardoor Martijn pas laat naar huis kan? Volgens mij zei hij vandaag dat er tot 1.30 uur gasten waren geweest, als je dan nog moet opruimen, afsluiten en naar huis... 

Even gezocht, en Say cheese is inderdaad Restaurant, Bar, en B&B 

Ik vind het verschil tussen Marian en Ed zo groot. Volgens mij schelen ze in leeftijd maar 2 jaar, maar Ed is veel energieker en lijkt 10+ jaar jonger. Zelfs Olof is veel actiever/fitter en die is 7 jaar ouder.
Dat lijkt me best moeilijk als je zelf niet zo vitaal bent.

Yumi schreef op 25-07-2023 om 22:51:

[..]

Volgens mij is dat restaurant in de avond soort van café waardoor Martijn pas laat naar huis kan? Volgens mij zei hij vandaag dat er tot 1.30 uur gasten waren geweest, als je dan nog moet opruimen, afsluiten en naar huis...

Oh, ik had gemist dat hij tot zo laat daar aanwezig is. Dan snap ik wel dat hij uitslaapt en pas laat weer aanwezig is. 

_Audrey schreef op 25-07-2023 om 23:08:

[..]

Oh, ik had gemist dat hij tot zo laat daar aanwezig is. Dan snap ik wel dat hij uitslaapt en pas laat weer aanwezig is.

Zag net dat het ook een bar heeft, dus hij maakt erg lange dagen

Ik vind Martijn ook niet zo attent naar de vrouwen toe, maar je weet dan tenminste wel meteen waar je aan toe bent. Hij doet zich in elk geval niet anders voor dan hij is, dat kan ik wel waarderen. 
Dit is gewoon hoe je leven zal worden als je een relatie met hem begint. Een man die elke middag en avond tot diep in de nacht met zijn werk bezig is en daarna uitslaapt, met weinig tijd/interesse/energie om iets samen te doen. Ik geloof niet dat hij van plan is om zijn leven aan te gaan passen voor een vrouw, dus het is dan aan die vrouwen om te bepalen of dit het soort relatie is dat ze willen.

sashimi schreef op 26-07-2023 om 08:00:

Ik vind Martijn ook niet zo attent naar de vrouwen toe, maar je weet dan tenminste wel meteen waar je aan toe bent. Hij doet zich in elk geval niet anders voor dan hij is, dat kan ik wel waarderen.
Dit is gewoon hoe je leven zal worden als je een relatie met hem begint. Een man die elke middag en avond tot diep in de nacht met zijn werk bezig is en daarna uitslaapt, met weinig tijd/interesse/energie om iets samen te doen. Ik geloof niet dat hij van plan is om zijn leven aan te gaan passen voor een vrouw, dus het is dan aan die vrouwen om te bepalen of dit het soort relatie is dat ze willen.

Hij zou een dame moeten vinden die de zaken samen met hem runt.

Haantje79

Haantje79

26-07-2023 om 08:36 Topicstarter

Yumi schreef op 25-07-2023 om 23:05:

Ik vind het verschil tussen Marian en Ed zo groot. Volgens mij schelen ze in leeftijd maar 2 jaar, maar Ed is veel energieker en lijkt 10+ jaar jonger. Zelfs Olof is veel actiever/fitter en die is 7 jaar ouder.
Dat lijkt me best moeilijk als je zelf niet zo vitaal bent.

Ja Ed ziet er goed uit, ik vind het een kruising tussen Harm-Jan en Rob Verlinde (de tuinman) Marjan doet vooral aan terrasjes en shoppen (en aquajoggen met Eduarrrrdooo) . Heel leuk, maar niet alleen maar dat.

Haantje79 schreef op 26-07-2023 om 08:36:

[..]

Ja Ed ziet er goed uit, ik vind het een kruising tussen Harm-Jan en Rob Verlinde (de tuinman)

Ik vind hem ook op Harm Jan lijken. Kan goed zijn oudere broer zijn 

ja haha, ik vind hem ook op Harm Jan van Astrid lijken ik zei het gisteren nog tegen mijn partner 

ED229-B32-2-A40-4-B7-D-8628-7-C2-BB01004-C8.webp


F940-F430-17-EF-423-E-9795-B8-DE44-C114-C3.jpg



3-C7-D8689-3555-4760-BF5-B-97505038-EA7-E.jpg

zelfde manier van kijken 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.