Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 25-07-2023 om 16:00:

Ik doe het net als Yumi. De reclames duren standaard 8 minuten, bij mij een paar seconden.
Wat is de lol van voorlopen?

Als de voorlopers uitgekeken zijn, heb ik nog een weekje te gaan. Dus langer plezier.

? Huh? Ik heb op het begin meer afleveringen gezien dus ik snap echt niet wat je bedoelt. 

Ik heb videoland voor alle dingen om te kijken wanneer ik wil.

MRI schreef op 25-07-2023 om 15:19:

[..]

[..]

Ik loop dus een week vooruit. Maar afgezien daarvan want dat is niet eens een voordeel voor mij, maar meer; je hebt niet van die ellenlange reclame blokken. Hekel aan

Ja ik ook, maar ik snap de vraag van haar over " meerwaarde " niet. 

Yumi schreef op 25-07-2023 om 15:57:

[..]

Ik neem standaard alles op en spoel reclame door

Ik ook! 

Die nieuwe man bij Marian vind ik een leukerd.  Jan gaat het niet redden daar, wat een zelf ingenomen kerel...
Olov is een lieverd met zijn opklapbed in de berging.  Maar hij mag zich best wat meer laten gelden nu.

Hans is blij dat hij weg kon.  Grappig om te zien dat hij goed met Olav overweg kon.  Vorig jaar zag je dat ook dat gasten een band kregen.

Die tweede dame in Thailand valt in de smaak bij hem.  Ze straalt rust uit en is minder kritisch dan die eerste.

De shitfluencer is grappig.  Maar misschien te "aards" voor Joy.

Haantje79

Haantje79

25-07-2023 om 16:30 Topicstarter

Ja Olof moet meer op de romantische tour, maar ik ben bang dat hij al in de friendzone zit, samen met Eduarrrdooo. Het is een lieverd en ze hebben het gezellig samen maar ik zie geen vonken. 

Ik heb geen zenderpakket en kijk wel Videoland. In het begin stonden er gelijk 10 afleveringen van op. Dat was leuk bingen. Verder vind ik het leuk om elke ochtend te kijken. Ik spoel dan ook 2 minuten door. “Vorige keer in…”  “Vandaag in deze aflevering..” en een intro spoel ik ook door. 

TDM

TDM

25-07-2023 om 20:53

Ben ik de enige die het heel raar vind dat die Martijn s'avonds naar huis gaat en zijn dames daar "achter" laat?

TDM schreef op 25-07-2023 om 20:53:

Ben ik de enige die het heel raar vind dat die Martijn s'avonds naar huis gaat en zijn dames daar "achter" laat?

Het is niet perse het standaard type b&b dat hij heeft, ik zie het meer als een hotel met ontbijt en zonder diner ofzo? Ik vind dat voor dit programma een b&b aan of in huis wel een must is in de aanmeldingsprocedure.

TDM schreef op 25-07-2023 om 20:53:

Ben ik de enige die het heel raar vind dat die Martijn s'avonds naar huis gaat en zijn dames daar "achter" laat?

Nee, ik vind het ook raar. En dan ook nog de hele ochtend wegblijven, best een afknapper. 

Brabeau schreef op 25-07-2023 om 20:58:

[..]

Het is niet perse het standaart type b&b dat hij heeft, ik zie het meer als een hotel met ontbijt en zonder diner ofzo? Ik vind dat voor dit programma een b&b aan of in huis wel een must is in de aanmeldingsprocedure.

Ja idd. Meer een snackbar/restaurant waar hij kamers bij verhuurt. 

Jeetje Jan, zwijgt een moment man. Boh, hij maakte het Marian wel heel moeilijk

TDM

TDM

25-07-2023 om 21:12

_Audrey schreef op 25-07-2023 om 21:03:

[..]

Nee, ik vind het ook raar. En dan ook nog de hele ochtend wegblijven, best een afknapper.

Ook dat, ze zien hem amper en als hij er is is hij druk.Zo leer je iemand toch totaal niet echt kennen, hij houd zijn privé echt privé en enige wat de dames nu zien is zijn werk en hoe hij daar is.

TDM schreef op 25-07-2023 om 21:12:

[..]

Ook dat, ze zien hem amper en als hij er is is hij druk.Zo leer je iemand toch totaal niet echt kennen, hij houd zijn privé echt privé en enige wat de dames nu zien is zijn werk en hoe hij daar is.

Maar aan de andere kant, normaal zie je iemand ook pas buiten werktijd... Maar ja, dat is het principe van dit programma niet. 

TDM

TDM

25-07-2023 om 21:26

Brabeau schreef op 25-07-2023 om 21:22:

[..]

Maar aan de andere kant, normaal zie je iemand ook pas buiten werktijd... Maar ja, dat is het principe van dit programma niet.

Klopt, buiten werktijd ja, hier zien ze hem alleen binnen werktijd.


TDM schreef op 25-07-2023 om 21:26:

[..]

Klopt, buiten werktijd ja, hier zien ze hem alleen binnen werktijd.


Touché

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.