Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Nathalie de nieuwe dame van Joy, noemt zichzelf shitfluencer 

Haantje79

Haantje79

25-07-2023 om 10:14 Topicstarter

Yumi schreef op 25-07-2023 om 10:01:

Nathalie de nieuwe dame van Joy, noemt zichzelf shitfluencer

Wat een type is dat, ik zie haar wel tussen de havenarbeiders schuine moppen tappen. Vast een lief meisje maar geen match voor Joy. Maar wel leuk gecast, een beetje reuring op de berg. En fijn voor haar dat zij geld kan verdienen met poep praten 

Yumi schreef op 25-07-2023 om 10:01:

Nathalie de nieuwe dame van Joy, noemt zichzelf shitfluencer

Het zal wel aan mij (n leeftijd) liggen, maar ik begrijp totaal niet waar de jeugd van tegenwoordig zijn geld mee verdient....😮

Haantje79 schreef op 25-07-2023 om 10:14:

[..]

Wat een type is dat, ik zie haar wel tussen de havenarbeiders schuine moppen tappen. Vast een lief meisje maar geen match voor Joy. Maar wel leuk gecast, een beetje reuring op de berg. En fijn voor haar dat zij geld kan verdienen met poep praten

Wat ik wel leuk vind is dat ze al allerlei diverse werk  heeft gedaan van jongs af aan. Ik dacht eerst die zal wel direct aan het bloggen/vloggen begonnen zijn.

MidasWolf schreef op 25-07-2023 om 12:40:

[..]

Wat ik wel leuk vind is dat ze al allerlei diverse werk heeft gedaan van jongs af aan. Ik dacht eerst die zal wel direct aan het bloggen/vloggen begonnen zijn.

Dit kwam op mij over als elke baan even tot ze het beu is of eruit moet. Lijkt me geen match. Joy vond zijn eerste date al te druk...

MRI

MRI

25-07-2023 om 13:44

RavIvaR schreef op 25-07-2023 om 13:35:

[..]

Dit kwam op mij over als elke baan even tot ze het beu is of eruit moet. Lijkt me geen match. Joy vond zijn eerste date al te druk...

Joy wil, -daar gaan we weer-  een vrouwelijke vrouw... Wat Walter en hij daaronder verstaan moeten we naar gissen. Ik gok: niet te bijdehand en/of te pittig qua initiatief. Lees: een beetje volgzaam.

Haantje79

Haantje79

25-07-2023 om 14:26 Topicstarter

MRI schreef op 25-07-2023 om 13:44:

[..]

Joy wil, -daar gaan we weer- een vrouwelijke vrouw... Wat Walter en hij daaronder verstaan moeten we naar gissen. Ik gok: niet te bijdehand en/of te pittig qua initiatief. Lees: een beetje volgzaam.

Ja en dan ook nog een beetje verzorgend, net als hun eigen moedertje….

Haantje79

Haantje79

25-07-2023 om 14:30 Topicstarter

MidasWolf schreef op 25-07-2023 om 12:40:

[..]

Wat ik wel leuk vind is dat ze al allerlei diverse werk heeft gedaan van jongs af aan. Ik dacht eerst die zal wel direct aan het bloggen/vloggen begonnen zijn.

Ja maar zoals RavIvaR al zegt weet ik niet of dat positief is. Het kan dat ze van aanpakken weet, het kan ook twaalf steden dertien ongelukken betekenen. Ze is in ieder geval wel vrolijk….

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2023 om 15:23:

Zetten jullie de wekker dan? 😜
Voor de mensen die de serie op de RTL4 volgen komt er ook dagelijks één aflevering bij, om 20.30 uur, gratis.
Wat is in dit geval de lol/meerwaarde van Videoland, dat je vóórloopt?

(Ik kijk altijd de volgende morgen, zo tussen 08.00 en 09.00 uur onder het genot van een kopje koffie! ).

Op videoland komt er ook elke dag 1 bij en blijf je voorlopen. Dus ik snap niet wat je bedoelt?

MRI

MRI

25-07-2023 om 15:19

Miepjecody schreef op 25-07-2023 om 15:07:

[..]

Op videoland komt er ook elke dag 1 bij en blijf je voorlopen. Dus ik snap niet wat je bedoelt?

Ik loop dus een week vooruit. Maar afgezien daarvan want dat is niet eens een voordeel voor mij, maar meer; je hebt niet van die ellenlange reclame blokken. Hekel aan

MRI schreef op 25-07-2023 om 15:19:

[..]

[..]

Ik loop dus een week vooruit. Maar afgezien daarvan want dat is niet eens een voordeel voor mij, maar meer; je hebt niet van die ellenlange reclame blokken. Hekel aan

Ja heerlijk zonder die ellendige reclames

MRI schreef op 25-07-2023 om 15:19:

[..]

[..]

Ik loop dus een week vooruit. Maar afgezien daarvan want dat is niet eens een voordeel voor mij, maar meer; je hebt niet van die ellenlange reclame blokken. Hekel aan

Ik neem standaard alles op en spoel reclame door 

Ik doe het net als Yumi. De reclames duren standaard 8 minuten, bij mij een paar seconden.
Wat is de lol van voorlopen?

Als de voorlopers uitgekeken zijn, heb ik nog een weekje te gaan. Dus langer plezier.

C..

C..

25-07-2023 om 16:12

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2023 om 16:00:

Ik doe het net als Yumi. De reclames duren standaard 8 minuten, bij mij een paar seconden.
Wat is de lol van voorlopen?

Als de voorlopers uitgekeken zijn, heb ik nog een weekje te gaan. Dus langer plezier.

Jij doet het zo, ik kijk via Videoland omdat ik dat toch al heb voor andere programma's. Als ze er op staan kijk ik ze, zie er ook geen meerwaarde in om het precies tegelijk te laten lopen met de tv. Waarom zou beter zijn om niet voor te lopen en ze op tv te ijken of reclame door te spoelen? Er is niet per se lol aan, wel makkelijker..

MRI

MRI

25-07-2023 om 16:12

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2023 om 16:00:

Ik doe het net als Yumi. De reclames duren standaard 8 minuten, bij mij een paar seconden.
Wat is de lol van voorlopen?

Als de voorlopers uitgekeken zijn, heb ik nog een weekje te gaan. Dus langer plezier.

doe wat je wilt, het is geen wedstrijd voor mij hoor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.