Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Ik zag net jullie berichten over de prijzen bij Marian. Dat vind ik echt duur, het mag wel heel luxe zijn. Z’n prijs heb ik er niet voor over.

Prachtwacht schreef op 24-07-2023 om 19:13:

[..]

Voor €250 mag je in de machinekamer met zwembadpomp.

Hallo, maak het even open  

jee rustig aan vrouw 

Haantje79

Haantje79

24-07-2023 om 21:29 Topicstarter

het was geen cadeau van Petri, maar gewoon een trap na voor Hansepansie. Zuur hoor.

Haantje79

Haantje79

24-07-2023 om 21:30 Topicstarter

Waarschijnlijk had Hans die pastis hard nodig…. 

Petri is echt een koud mens, brrrrr.... 

Ed bij Marian lijkt me wel leuk, ben benieuwd. 

Diana en Bianca  lijken mij leuke vrouwen, zo wat we nu van hen zien.

Het lijkt alsof Marian Jan naar huis gaat sturen, hoop zo dat ze het echt doet!
De nieuwe van haar lijkt me ook leuk.

MRI schreef op 24-07-2023 om 17:51:

[..]

Wow die Marian, wat een prijzen zeg. 736E voor een nacht? Het is mooi daar, als je van die stijl houdt maar wat een bedrag

Nou! Dat zou ik er never nooit voor over hebben. 

misschien is het een afschrik methode die hoge prijs, zodat niemand er überhaupt boekt

GroenTuintje schreef op 24-07-2023 om 22:04:

misschien is het een afschrik methode die hoge prijs, zodat niemand er überhaupt boekt

Ja voor die prijs snap ik het wel dat Olof en Jan geen kamer willen delen. 

Ergens ook wel erg, kom op heren zet je daar voor die paar dagen even over heen. 

GroenTuintje schreef op 24-07-2023 om 22:04:

Op micazu staat hij voor 3-5000 euro per week. 

https://www.micazu.nl/vakantiehuis/portugal/algarve/budens/villa-surga-40989/

MidasWolf schreef op 24-07-2023 om 22:08:

[..]

Ja voor die prijs snap ik het wel dat Olof en Jan geen kamer willen delen.

Ergens ook wel erg, kom op heren zet je daar voor die paar dagen even over heen.

Ik vraag me af of Olof niet gewoon een keer niet wilde toegeven aan Jan. Jan weigert gewoon en dan zou Olof de nieuwe op de kamer moeten. En Olof moet klussen. En de koffers van Jan slepen. Kan me voorstellen dat hij op een bepaald moment ook de poot stijf houdt. 

Beter had Marian gewoon een beslissing genomen; die kamer is groter, dus daar komt een opklapbedje bij. Maar goed, zij lijkt Jan nu naar huis te gaan sturen, dan is het ook opgelost. Als Jan maar niet te ziek wordt om naar huis te gaan. Ik hoop dat het de fles rood van de avond ervooe is die hij voelt.

Petri, echt… kun je ook aardig / warm / zacht zijn? Weinig vrouwelijke energie 😉

En Jan ligt daar gewoon te huilen. Hij is toch ook helemaal niet aardig, zoals Marian zegt?! Hij loopt als een hond achter haar aan, doet niks nuttigs en denkt dat ‘ie het mannetje is. Hoe groot is die plank voor z’n hoofd??? 

Haantje79 schreef op 24-07-2023 om 14:49:

[..]

bweeeeeeeeh! Getsie gatsie jekkie jakkie! Het zou mij niet verbazen als hij inderdaad zo “behulpzaam” is…..

over dat liggen in die zitzak met Anne vroeg mijn man zich al af, zou hij dat ook met een man doen??? Niet omdat mijn man belangstelling heeft hoor maar het zou veelzeggend zijn over de intenties met zijn vrouwelijke energie voelen….

Hahaha dit vind ik toch echt een hele goede ingeving. Dit is waar het in de kern om draait. Geweldig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.