Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI schreef op 24-07-2023 om 17:51:

[..]

Wow die Marian, wat een prijzen zeg. 736E voor een nacht? Het is mooi daar, als je van die stijl houdt maar wat een bedrag

Waaaatttt?! 😵

Ben nog maar bij woensdag, maar ach wat haalt Claudia zichzelf naar beneden, ze cijfert zichzelf continu weg en is veel te blij met elk sprankje van aandacht dat ze krijgt. In eerste instantie had ik echt medelijden met haar, maar nu kan ik er niet eens meer naar kijken…
Ik hoop enorm dat ze gelukkig wordt, dat verdient ze, maar dit is echt niet oké.

MRI schreef op 24-07-2023 om 17:51:

[..]

Wow die Marian, wat een prijzen zeg. 736E voor een nacht? Het is mooi daar, als je van die stijl houdt maar wat een bedrag

Veeeeel te duur.

Gewoon asociaal om zoveel geld te vragen . 

Treurniet schreef op 24-07-2023 om 18:31:

[..]

Veeeeel te duur.

Gewoon asociaal om zoveel geld te vragen .

Ik krijg een beetje het idee dat het nep is, dat ze helemaal geen b&b heeft maar gewoon een groot huis.

Treurniet schreef op 24-07-2023 om 18:31:

[..]

Veeeeel te duur.

Gewoon asociaal om zoveel geld te vragen .

Veel te duur ben ik het overigens absoluut mee eens, belachelijk!

Maar als je het voor kunt krijgen… dan zou ik ook niet zeggen: o, je wilt wel € 736 betalen? Nee hoor, doe maar € 250 (of zoiets).


Dan wil ik nog wel iets meer zien van het huis van Marian, maar  € 736 per nacht per kamer  (?)   vind ik echt een absurde prijs....  Of zou het voor de hele villa zijn? 
 En dan kom je bij het zwembad Marian tegen in haar rijgveter-badpak en facelift face.....

ja bizarre prijs!

Loulou39 schreef op 24-07-2023 om 18:51:

[..]

Veel te duur ben ik het overigens absoluut mee eens, belachelijk!

Maar als je het voor kunt krijgen… dan zou ik ook niet zeggen: o, je wilt wel € 736 betalen? Nee hoor, doe maar € 250 (of zoiets).


Voor €250 mag je in de machinekamer met zwembadpomp. 

Loulou39 schreef op 24-07-2023 om 18:51:

[..]

Veel te duur ben ik het overigens absoluut mee eens, belachelijk!

Maar als je het voor kunt krijgen… dan zou ik ook niet zeggen: o, je wilt wel € 736 betalen? Nee hoor, doe maar € 250 (of zoiets).


Van mij krijgt ze het niet, ook al win ik de loterij. 

Prachtwacht schreef op 24-07-2023 om 19:13:

[..]

Voor €250 mag je in de machinekamer met zwembadpomp.

Treurniet schreef op 24-07-2023 om 19:19:

[..]

Van mij krijgt ze het niet, ook al win ik de loterij.

Idd! Echt never nooit niet. Ik slaap nog liever in een tentje bij een local

Beterlaat2021! schreef op 24-07-2023 om 19:04:

Dan wil ik nog wel iets meer zien van het huis van Marian, maar € 736 per nacht per kamer (?) vind ik echt een absurde prijs.... Of zou het voor de hele villa zijn?
En dan kom je bij het zwembad Marian tegen in haar rijgveter-badpak en facelift face.....

Alles inclusief inbegrepen voor z’n prijs   

Treurniet schreef op 24-07-2023 om 19:19:

[..]

Van mij krijgt ze het niet, ook al win ik de loterij.

Van mij ook niet, helemaal met je eens, maar als ik een B&B heb en mensen betalen dat aan mij 👍🏻

Haantje79

Haantje79

24-07-2023 om 19:38 Topicstarter

MidasWolf schreef op 24-07-2023 om 19:26:

[..]

Alles inclusief inbegrepen voor z’n prijs

Dus ook aqua joggen met Eduarrrrdo  een koopje!

Haantje79 schreef op 24-07-2023 om 19:38:

[..]

Dus ook aqua joggen met Eduarrrrdo een koopje!

Jazeker voor z’n prijs mag er wel wat animatie zijn. Hoewel niet iedereen even enthousiast meedeed. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.