Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


3 kandidaten geloof ik die niet mee doen…

Dit las ik op Viva/ B&B vol liefde topic 

“Ik begreep dat de deelnemers niet alle aanmeldingen te zien krijgen. De regie selecteert er een aantal waarna de deelnemers een selectie maken. De regie zal dan wel de meest uitgesproken types eruit halen.
Dat vertelde een deelnemer uit een vorig seizoen van de week op televisie. Volgens mij Hans uit Italië. Die kreeg na afloop pas de brieven van de andere dames die geschreven hadden.”

Dat wil ik best geloven dat er naast “normale” mensen een aantal spraakmakende types tussen de selectie zitten. Anders zou ik bijvoorbeeld niet weten wat Olaf bij Petri doet als ik eerlijk ben. 

MRI

MRI

23-07-2023 om 14:05

Voor de mensen die ook via Videoland vooruit kijken: ik heb nu tot afl. 15 gekeken en kan niet verder. Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen online? Weten jullie dat? #verslaafd

MRI schreef op 23-07-2023 om 14:05:

Voor de mensen die ook via Videoland vooruit kijken: ik heb nu tot afl. 15 gekeken en kan niet verder. Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen online? Weten jullie dat? #verslaafd

Elke werkdag komt er weer één bij. Ik heb begrepen net na middennacht. Ik ben ook bij 15. 

Zetten jullie de wekker dan?    😜
Voor de mensen die de serie op de RTL4   volgen komt er ook dagelijks één aflevering bij, om 20.30 uur,  gratis.
Wat is in dit geval de lol/meerwaarde van Videoland, dat je vóórloopt?

(Ik kijk altijd de volgende morgen, zo tussen 08.00 en 09.00  uur onder het genot van een kopje koffie!       ).

Haantje79

Haantje79

23-07-2023 om 15:53 Topicstarter



Dat wil ik best geloven dat er naast “normale” mensen een aantal spraakmakende types tussen de selectie zitten. Anders zou ik bijvoorbeeld niet weten wat Olaf bij Petri doet als ik eerlijk ben.

Ahaa, dat is eigenlijk wel logisch. Het moet wel leuke tv opleveren.

Haantje79 schreef op 23-07-2023 om 15:53:

[..]

Ahaa, dat is eigenlijk wel logisch. Het moet wel leuke tv opleveren.

Bepaalde dingen die gebeuren,  zoals bij Petri en Walter is smullen voor de makers om dat uit te zenden. Als alles soepeltjes en glad verloopt haken mensen op een gegeven moment af. 

Ik was nog aan het denken.. Heeft Kwalter met zijn volgelingen überhaupt wel een normaal gesprek gevoerd..? Iets wat niet over mannelijke/vrouwelijke energie ging en de cadeautjes van de natuur enzo. Of ze zenden die dingen niet uit, dat kan natuurlijk ook

HAHA!wait..what schreef op 23-07-2023 om 16:10:

Ik was nog aan het denken.. Heeft Kwalter met zijn volgelingen überhaupt wel een normaal gesprek gevoerd..? Iets wat niet over mannelijke/vrouwelijke energie ging en de cadeautjes van de natuur enzo. Of ze zenden die dingen niet uit, dat kan natuurlijk ook

Spiritualiteit zal een belangrijk gespreksonderwerp zijn, maar ze zullen vast wel over meer dingen praten die in mindere mate of niet uitgezonden worden.

Ze worden de hele dag gefilmd en daaruit zullen zij scènes knippen die ook daadwerkelijk uitgekozen en uitgezonden worden.

Ik denk dat het al heel anders zal zijn als het net zo gaat bij de Tour de France dat je uren aan beeldmateriaal ziet. Of sterker nog een 24/7 live stream. Bij bepaalde programma’s vooral reality tv zoals Big Brother en Utopia dat kan. Want je zit dan in een gesloten setting waaruit je vaak niet weg kan/gaat. 

Ik loop nog achter dus ik zie nu het gelig van Anne en Walter in de zitzak en het gewauwel over mannelijke en vrouwelijke energie. Ik weet al dat Anne weggestuurd wordt maar ben wel benieuwd wat daar voor verklaring bij komt. 
Haar vermoedens dat hij met iedereen zo kan liggen zijn denk ik zeer terecht. Ik vermoed ook dat hij in elke retraite/"therapie"groep de vrouwtjes om zich laat strijden.

En ik denk dat Kwalter altijd dezelfde oplossing heeft hoe de mannelijke en de vrouwelijke energie weer in balans komen. Daar is een lichaamsdeel voor nodig dat alleen mannen bezitten. 

Haantje79

Haantje79

24-07-2023 om 14:49 Topicstarter

anijsblokje schreef op 23-07-2023 om 18:00:

En ik denk dat Kwalter altijd dezelfde oplossing heeft hoe de mannelijke en de vrouwelijke energie weer in balans komen. Daar is een lichaamsdeel voor nodig dat alleen mannen bezitten.

bweeeeeeeeh! Getsie gatsie jekkie jakkie! Het zou mij niet verbazen als hij inderdaad zo “behulpzaam” is….. 

over dat liggen in die zitzak met Anne vroeg mijn man zich al af, zou hij dat ook met een man doen??? Niet omdat mijn man belangstelling heeft hoor  maar het zou veelzeggend zijn over de intenties met zijn vrouwelijke energie voelen….

Haantje79 schreef op 24-07-2023 om 14:49:

[..]


over dat liggen in die zitzak met Anne vroeg mijn man zich al af, zou hij dat ook met een man doen??? Niet omdat mijn man belangstelling heeft hoor maar het zou veelzeggend zijn over de intenties met zijn vrouwelijke energie voelen….

Nou, inderdaad!

Die zitzakken worden gesponsord.
Net als een bepaald merk chips een paar keer prominent in beeld kwam.

MRI

MRI

24-07-2023 om 17:51

Loeki72 schreef op 24-07-2023 om 17:38:

Leuk om te zien hoe duur de overnachtingen zijn.
https://www.linda.nl/nieuws/media/bb-vol-liefde-logeren-nacht/?fbclid=IwAR1O2kgd4x6xJUD1rmLdN1Z8wIv8jn66OXLo7JEoLd_1Yj8LmlYoe-EHTWQ_aem_Adqo2P1rtPRITjk49Ou0tGWQpnqop6qQzMOoQuDEFn-n919PeSL6aBNTRB_pST9AG8o

Wow die Marian, wat een prijzen zeg.  736E voor een nacht? Het is mooi daar, als je van die stijl houdt maar wat een bedrag

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.