Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 14:38 Topicstarter

MRI schreef op 22-07-2023 om 10:45:

[..]

Nou ik denk dat je niet weet waar je aan begint hoor. Er werd eens een documentaire gemaakt over een vriend van mij. In eerste instantie vond het hij het geweldig, niet veel later werd hij helemaal gek van de hele tijd die camera bij zijn hoofd.

Ik denk ook dat de praktijk tegenvalt, in het begin ben je nog fris en fruitig en vol goede moed, maar de vermoeidheid en irritaties zullen zich opbouwen. En dan zijn de camera’s er ook om dat vast te leggen. En dan kunnen wij er weer over roddelen  ojee voel me bijna schuldig.. bijna hè?

MidasWolf schreef op 22-07-2023 om 11:28:

[..]

Ik bedoel netjes in de zin van dat hij zelf die keuze kan maken. Hij zal waarschijnlijk de volgende dag vroeg vertrokken zijn.

Dat begreep ik wel hoor Midas, maar als iemand op die manier tegen mij staat te chagrijnen dan sta ik binnen no time met mijn koffer buiten. 

Yumi schreef op 22-07-2023 om 14:57:

[..]

Dat begreep ik wel hoor Midas, maar als iemand op die manier tegen mij staat te chagrijnen dan sta ik binnen no time met mijn koffer buiten.

Precies, als iemand dat nu al doet, dat belooft wat voor de toekomst

MRI schreef op 22-07-2023 om 10:24:

[..]

Was Thalia niet juist teleurgesteld in te weinig actie en ging ze daarom naar haar eigen kamer?

Ik denk dat óf Thalia óf Leendert meer wilde/verwachte...... Maar wie? 

Toch vind ik Thalia en Leendert geen combi. Ik hoop dat er nog iemand komt die hij beter kan begrijpen.

Bij Petri had ik echt medelijken met Hans hoor. En die griezel Olaf  stond maar te grijnzen. 

Knutselkei schreef op 22-07-2023 om 16:50:

Toch vind ik Thalia en Leendert geen combi. Ik hoop dat er nog iemand komt die hij beter kan begrijpen.

Bij Petri had ik echt medelijken met Hans hoor. En die griezel Olaf stond maar te grijnzen.

Ik sta er ook van te kijken dat de meeste hier thalia en leendert een match vinden

ik vind die nieuwe vrouw bij Leendert leuk, dat kon ook wel een match zijn, zo op het eerste oog. 

jaaa zij komt echt leuk over idd! Maar dat dacht ik eerst van Petri ook 😂

Brabeau schreef op 22-07-2023 om 18:03:

jaaa zij komt echt leuk over idd! Maar dat dacht ik eerst van Petri ook 😂

😂 ik ook... daar komen we van een koude kermis terug 

ik vind het ook geen match met Thalia.

Brabeau schreef op 22-07-2023 om 18:03:

jaaa zij komt echt leuk over idd! Maar dat dacht ik eerst van Petri ook 😂

Ik vond Petri meteen al een negatief mens, en dat gezeur om niets de hele tijd.

Meestal schat ik mensen helemaal verkeerd in, maar zij wordt steeds vervelender…

Ik denk dat Petri over het geheel baalt. Volgens mij had zij bijna geen kandidaten om uit te kiezen. En dan móet ze wrs kiezen, voor het programma. Er zal een of ander contract getekend zijn waardoor er een minimum aantal dagen mannen in huis moeten zijn. En dan voortdurend die camera op je hoofd. Terwijl je aan het 'daten' bent met mannen die je helemaal niet wilt en die dan ook nog blijven slapen. Ik moet er niet aan denken

Er was bij de voorstel aflevering nog een 30 jarige blonde vrouw in Portugal. Die doet uiteindelijk dus niet mee. Kan me niet voorstellen dat zij te weinig reacties heeft gekregen eerlijk gezegd. 

Leendert had ook al problemen met het woord spiritualiteit.....

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 22:36 Topicstarter

redbulletje schreef op 22-07-2023 om 20:16:

Er was bij de voorstel aflevering nog een 30 jarige blonde vrouw in Portugal. Die doet uiteindelijk dus niet mee. Kan me niet voorstellen dat zij te weinig reacties heeft gekregen eerlijk gezegd.

Ja die weet ik nog ik ga eens googlen wat daarmee gebeurd is….

Dat was Milu 30 uit de Algarve, in Vriendin stond onderstaande uitleg:

“We hadden dit seizoen plek voor maximaal acht deelnemers”, aldus de woordvoerder. Deze kandidaten zijn geselecteerd op basis van het aantal aanmeldingen, maar ook de potentie ervan. “Eigenlijk net zoals bij Boer Zoekt Vrouw, waar ook altijd mensen afvallen.”

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.