Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Yumi schreef op 22-07-2023 om 00:21:

[..]

Ik las van de week dat ze er nog steeds is en retraites geeft/organiseert samen met Walter.

Geen spoilers graag. 

Vrijevlinder schreef op 22-07-2023 om 09:03:

[..]

Klopt. Daarom was hij ook moe van haar, door dat voortdurend praten en steeds het laatste woord willen. Ik vond het wel erg toevallig nadat hij haar wegstuurde, zij ineens die nacht had bedacht dat ze weg wilde. Ik vraag het me af.

Volgens mij kan ze het niet hebben dat iemand iets zegt over haar, dan gaat ze gelijk in de tegenaanval.

Volgens mij was dat echt bullshit, ter plekke verzonnen

Vrijevlinder schreef op 22-07-2023 om 09:05:

[..]

Geen spoilers graag.

Sorry ik zag dit niet als een spoiler

Gelukkig is Anne naar huis gestuurd. Ik vond het ook te toevallig dat zijzelf net bedacht had om naar huis te gaan.

Hans was helemaal ontdaan bij Petri. Ik zou per direct mijn spullen gepakt hebben. 
Bezorgen de camera's en het hele programma haar zo veel stress, dat ze zo naar reageert?  Net zoals vorig jaar bij.. Hoe heette ze ook alweer in Oostenrijk? 

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 09:41 Topicstarter

_Arianna_ schreef op 22-07-2023 om 09:40:

Gelukkig is Anne naar huis gestuurd. Ik vond het ook te toevallig dat zijzelf net bedacht had om naar huis te gaan.

Hans was helemaal ontdaan bij Petri. Ik zou per direct mijn spullen gepakt hebben.
Bezorgen de camera's en het hele programma haar zo veel stress, dat ze zo naar reageert? Net zoals vorig jaar bij.. Hoe heette ze ook alweer in Oostenrijk?

Astrid en haar grens.

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 09:49 Topicstarter

Ik denk ook dat het bij Petri gedeeltelijk spanning/vermoeidheid/onhandigheid is. Je zal maar 24/7 opgescheept zitten met twee vreemden waar je geen echte klik mee hebt en dan continu camera’s op je snufferd. Dan is het logisch dat er ook minder mooie kanten van een mens naar voren komen. Maar dat maakt het natuurlijk niet O.K. om zo bot te doen!

Petri is gewoon een sikkeneurig mens. Ze kondigde aan dat ze even haar bril af ging zetten, zodat Hans nog beter kon zien dat ze het helemaal niks vond. Dan propt ze er nog even tussen dat ze het voor hem ook sneu vindt en daarna gaat ze weer vrolijk verder met afkraken. De boom was ook scheef  .

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 10:07 Topicstarter

Moxxie schreef op 22-07-2023 om 09:51:

Petri is gewoon een sikkeneurig mens. Ze kondigde aan dat ze even haar bril af ging zetten, zodat Hans nog beter kon zien dat ze het helemaal niks vond. Dan propt ze er nog even tussen dat ze het voor hem ook sneu vindt en daarna gaat ze weer vrolijk verder met afkraken. De boom was ook scheef .

Ja die bril afzetten vond ik ook apart, of ze er even goed voor ging staan om hem streng toe te spreken, met een priemende blik. Beroepsdeformatie noemen ze dat toch? Ben benieuwd of hij s’avonds nog wel een toetje heeft gekregen, of zonder eten naar bed!!! 

Als ze echt een relatie wil moet ze de schooljuf in haar echt temmen. Ik ken niemand die het o.k. Vindt om zo toegesproken te worden.

Haantje79 schreef op 22-07-2023 om 10:07:

[..]

Ja die bril afzetten vond ik ook apart, of ze er even goed voor ging staan om hem streng toe te spreken, met een priemende blik. Beroepsdeformatie noemen ze dat toch? Ben benieuwd of hij s’avonds nog wel een toetje heeft gekregen, of zonder eten naar bed!!!

Als ze echt een relatie wil moet ze de schooljuf in haar echt temmen. Ik ken niemand die het o.k. Vindt om zo toegesproken te worden.

Idd

MRI

MRI

22-07-2023 om 10:24

Haantje79 schreef op 21-07-2023 om 22:26:

Petri schiet even lekker uit haat panty….. en Hans maar zijn best doen. Hij was echt aangeslagen. Arme man.

Het verhaal van Thalia die zich uitkleedde en bij Leendert in bed kroop vond ik een raar verhaal. Had Leendert meer actie verwacht en was hij nu teleurgesteld? Maar in die boebelbad was het weer oké, gelukkig.

Was Thalia niet juist teleurgesteld in te weinig actie en ging ze daarom naar haar eigen kamer?

Haantje79 schreef op 22-07-2023 om 09:49:

Ik denk ook dat het bij Petri gedeeltelijk spanning/vermoeidheid/onhandigheid is. Je zal maar 24/7 opgescheept zitten met twee vreemden waar je geen echte klik mee hebt en dan continu camera’s op je snufferd. Dan is het logisch dat er ook minder mooie kanten van een mens naar voren komen. 


Ja hallo, je weet waar je aan begint natuurlijk.

Gewoon een vreselijk zure vrouw.

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 10:38 Topicstarter

MRI schreef op 22-07-2023 om 10:24:

[..]

Was Thalia niet juist teleurgesteld in te weinig actie en ging ze daarom naar haar eigen kamer?

Haha dat zou ook nog kunnen!

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 10:39 Topicstarter

Metallover schreef op 22-07-2023 om 10:26:

[..]


Ja hallo, je weet waar je aan begint natuurlijk.

Gewoon een vreselijk zure vrouw.

Ja daarom zou ik er ook nooit aan beginnen! 

MRI

MRI

22-07-2023 om 10:45

Metallover schreef op 22-07-2023 om 10:26:

[..]


Ja hallo, je weet waar je aan begint natuurlijk.

 Gewoon een vreselijk zure vrouw.

Nou ik denk dat je niet weet waar je aan begint hoor. Er werd eens een documentaire gemaakt over een vriend van mij. In eerste instantie vond het hij het geweldig, niet veel later werd hij helemaal gek van de hele tijd die camera bij zijn hoofd. 

Ik vond haar idd wat te pittig bij Hans maar verder is ze toch niet zo'n pin? zuur? Mwaoh gewoon een vrouw die bij zichzelf blijft eerder. Niet zoveel humor maar ze krijgt nou ook niet veel materiaal om mee te werken. Wat ik vreemder vind is dat ze gegevenheden wil veranderen: of Hans niet minder kan praten: nee als iemand op die leeftijd gewend is aldoor te praten gaat dat niet veranderen. Zelfde geldt voor de tats van Olaf, die gaan er niet af zomaar hoor. 

Yumi schreef op 21-07-2023 om 23:58:

[..]

Al had ik bij de buren in de voortuin moeten slapen, ik was vertrokken na dat gedoe met die boom en dat ge-chagrijn in dat eindgesprek.

Ik bedoel netjes in de zin van dat hij zelf die keuze kan maken. Hij zal waarschijnlijk de volgende dag vroeg vertrokken zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.