Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Nieuwe kruidenrel  snoei rel in de maak.

Awhh.. Hans bij Petri Vind het echt sneu voor hem hoe ze reageerde 

Voor de andere vrouwen wel fijn dat Anne weggaat, dan komen zij ook wat meer naar voren.

och Leendert, met 1 vrouw in bed. Oeioei

HAHA!wait..what schreef op 21-07-2023 om 21:14:

Awhh.. Hans bij Petri Vind het echt sneu voor hem hoe ze reageerde

Ja, dat ging echt te ver hoor, doe ff normaal 

Zal ook wel een optelsom van ergernissen zijn. Maar stuur die man dan gewoon weg 

Dat is netjes van Petri om hem niet direct het huis uit te zetten. Om maar te overnachten in een hotel op weg naar huis, wat eerder al gebeurd is bij anderen.

Haantje79

Haantje79

21-07-2023 om 22:26 Topicstarter

Petri schiet even lekker uit haat panty….. en Hans maar zijn best doen. Hij was echt aangeslagen. Arme man.

Het verhaal van Thalia die zich uitkleedde en bij Leendert in bed kroop vond ik een raar verhaal. Had Leendert meer actie verwacht en was hij nu teleurgesteld? Maar in die boebelbad was het weer oké, gelukkig. 

Wat raar dat Thalia reageerde met; precies waar ik om gevraagd heb, toen Leendert een fles whisky cadeau kreeg van de nieuwe dame   

Haantje79 schreef op 21-07-2023 om 22:26:

Petri schiet even lekker uit haat panty….. en Hans maar zijn best doen. Hij was echt aangeslagen. Arme man.

Het verhaal van Thalia die zich uitkleedde en bij Leendert in bed kroop vond ik een raar verhaal. Had Leendert meer actie verwacht en was hij nu teleurgesteld? Maar in die boebelbad was het weer oké, gelukkig.

Ik vind Petri echt een naar mens, ook al was die boom niet gesnoeid zoals ze bedoelde hans heeft het met de beste bedoeling gedaan en dan hoef je niet zo uit te vallen.

Ik heb het idee dat Leendert niet meer actie verwachtte, ze waren toch beide in slaap gevallen? Denk dat hij niet begreep waarom Thalia weg was gegaan en hij meer de vraag stelde, omdat hij bang was dat ze om wat voor reden dan ook weg was gegaan.... Ik merk dat ik net zo vaag ben, als dat verhaal van Thalia en Leendert is 🤣

MidasWolf schreef op 21-07-2023 om 21:41:

Dat is netjes van Petri om hem niet direct het huis uit te zetten. Om maar te overnachten in een hotel op weg naar huis, wat eerder al gebeurd is bij anderen.

Al had ik bij de buren in de voortuin moeten slapen, ik was vertrokken na dat gedoe met die boom en dat ge-chagrijn in dat eindgesprek.

HAHA!wait..what schreef op 21-07-2023 om 20:58:

[..]

Ergens ziet/voelt dat ook zo voor hem (en zijn bedrijf) denk ik 😜 Claudia kan hem nog mooi ergens mee helpen.. Waarschijnlijk met alle zonnevlechten! En als hij met iemand niks (meer) kan, vliegt ze eruit

Ik las van de week dat ze er nog steeds is en retraites geeft/organiseert samen met Walter. 

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 08:17 Topicstarter

Yumi schreef op 21-07-2023 om 23:54:

[..]

Ik vind Petri echt een naar mens, ook al was die boom niet gesnoeid zoals ze bedoelde hans heeft het met de beste bedoeling gedaan en dan hoef je niet zo uit te vallen.

Ik heb het idee dat Leendert niet meer actie verwachtte, ze waren toch beide in slaap gevallen? Denk dat hij niet begreep waarom Thalia weg was gegaan en hij meer de vraag stelde, omdat hij bang was dat ze om wat voor reden dan ook weg was gegaan.... Ik merk dat ik net zo vaag ben, als dat verhaal van Thalia en Leendert is 🤣

Nou ik snap hem hoor, hij was dus meer bezorgd dat er iets mis was. 

Haantje79

Haantje79

22-07-2023 om 08:25 Topicstarter

MidasWolf schreef op 21-07-2023 om 21:14:

Voor de andere vrouwen wel fijn dat Anne weggaat, dan komen zij ook wat meer naar voren.

Ja eindelijk exit Anne, die bepaald de hele tijd de sfeer en is alleen maar aan het clownen, oh nee “spelen” Walter mag ook wel eens tegengas krijgen, kijken hoe hij dan reageert. Hopelijk gaan we dat meemaken.

Meesje schreef op 21-07-2023 om 20:59:

walter: willen jullie hier op me wachten?
Anne: mag het ook in de zon?

Zucht. Wil ze gewoon persé het laatste woord. Of moeten ze daar echt toestemming vragen als ze 5 meter verderop willen gaan staan. "Nee, in de schaduw jullie!"

Klopt. Daarom was hij ook moe van haar, door dat voortdurend praten en steeds het laatste woord willen. Ik vond het wel erg toevallig nadat hij haar wegstuurde, zij ineens die nacht had bedacht dat ze weg wilde. Ik vraag het me af. 

Volgens mij kan ze het niet hebben dat iemand iets zegt over haar, dan gaat ze gelijk in de tegenaanval. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.