Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Hans bij Petri is meer ontspannen nu er een kandidaat bij is.  Hij observeert goed.  Heeft opgemerkt dat zij weinig interesse toont in de mannen.
Zij is erg kritisch.  Met deze twee wordt het niets.  Hans voorziet dat volgens mij al.

Goed dat Claudia haar ongemak over het napraten door Anne uitspreekt. Maar geslepen Anne draait het meteen om: "het is een indirect compliment aan jou".  Ammehoela, Anne heeft het achter haar ellebogen.  Manipulatieve vrouw vind ik haar.

Thalia en Leendert vind ik leuk samen! 
Ze zijn beiden rustig en doen zich niet anders voor dan ze zijn, zonder poespas. 

Met Petri wordt het niks. Ze kan alleen afkraken lijkt het wel .

Haantje79

Haantje79

21-07-2023 om 17:46 Topicstarter

Petri moet ontdooien, maar hoe???

Loeki72 schreef op 21-07-2023 om 16:52:

[..]

Ik denk dat haar personeel dat doet. Zelf doet ze niet veel.

Hahahaha 

redbulletje schreef op 21-07-2023 om 14:40:

Wat heeft die Joy een troosteloos terras op dat parkeerterrein! Zet tenminste gezellige meubels en bloeiende planten weg! En is er überhaupt een zwembad? Die ene meid die zei dat ie wel 200 euro voor een overnachting kon vragen die is gek! Een omgebouwd busje zonder sanitair.

Al krijg ik er € 200,- per nacht voor, dan wil ik daar nog niet logeren

Haantje79 schreef op 21-07-2023 om 17:46:

Petri moet ontdooien, maar hoe???

Iets met een  zonnestaart?

Brr, dat beeld iedere keer van Anne die een oester naar binnen slurpt.. 

Ah, Petri vind ik nu wel wat leuker/relaxter overkomen  

De manier waarop Walter hen vraagt om een gesprekje, is net alsof hij een reorganisatie aankondigd binnen een bedrijf . 

MidasWolf schreef op 21-07-2023 om 20:53:

De manier waarop Walter hen vraagt om een gesprekje, is net alsof hij een reorganisatie aankondigd binnen een bedrijf .

Ergens ziet/voelt dat ook zo voor hem (en zijn bedrijf) denk ik 😜 Claudia kan hem nog mooi ergens mee helpen.. Waarschijnlijk met alle zonnevlechten! En als hij met iemand niks (meer) kan, vliegt ze eruit

walter: willen jullie hier op me wachten?
Anne: mag het ook in de zon?

Zucht. Wil ze gewoon persé het laatste woord. Of moeten ze daar echt toestemming vragen als ze 5 meter verderop willen gaan staan. "Nee, in de schaduw jullie!" 

HAHA!wait..what schreef op 21-07-2023 om 20:58:

[..]

Ergens ziet/voelt dat ook zo voor hem (en zijn bedrijf) denk ik 😜 Claudia kan hem nog mooi ergens mee helpen.. Waarschijnlijk met alle zonnevlechten! En als hij met iemand niks (meer) kan, vliegt ze eruit

😆 ze heeft natuurlijk wel helende handen,  altijd nuttig! 

Haha ja, zo gek dat ze overal toestemming voor vragen 😂 En maar overdreven lachen naar en aanpassen aan hun leider. 
Ohh, hij komt er aan! Snel telefoon in het gras gooien en handjes vast..Pff

zou hij dan toch Anne weg gaan sturen? Dan ben ik heel benieuwd naar de reactie 

Nou, die Walter, teleurgesteld dat Thalia niet bij hem wil slapen. Zou hij dan al die vrouwen samen in bed willen nemen als er meer komen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.