Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI schreef op 21-07-2023 om 10:23:

[..]

Maar als Claudia blijft, terwijl hij uitgesproken heeft, verder geen relatie met haar te willen, dan passeren toch helemaal het format van het programma? Enfin, we gaan het zien

Vindt het eigenlijk triest om te zien. Het lijkt wel of ze wanhopig blijft hopen?

MRI

MRI

21-07-2023 om 13:53

Knutselkei schreef op 21-07-2023 om 13:40:

[..]

Vindt het eigenlijk triest om te zien. Het lijkt wel of ze wanhopig blijft hopen?

Nou dat weet ik eigenlijk niet. Misschien vindt ze de sfeer daar wel fijn, wat je er ook verder van mag vinden. 

Beterlaat2021! schreef op 21-07-2023 om 07:12:

[..]

Nou ik zou zeggen, die hond moet apart gehouden worden van de gasten. Niet iedereen is ervan gecharmeerd. Hij is niet goed opgevoed.

(En dat zeg ik, hondenliefhebber!).

Ik heb het idee dat de hond wel wat opvoeding/ cursus kan gebruiken. 

Yumi schreef op 20-07-2023 om 22:37:

Die hond van Leendert moet nog veel leren, dat overenthousiaste en gespring bij een begroeting...Wakker worden omdat je iets in je mond voelt en dat blijkt de hond te zijn Het ging deze keer zo ver dat Thalia met een tand door haar lip eindigde. Begreep ik het goed dat de hond binnen ging poepen als hij met iemand wegging/alleen liet?
Als je een B&B hebt dan mag je toch verwachten dat die hond aan gasten is gewend en beter opgevoed.

Ja die hond is vreselijk! Daar kun je je gasten zo niet aan bloot stellen. Een hond hoort zn plaats te kennen en niet de aandacht op te eisen. 

Wat heeft die Joy een troosteloos terras op dat parkeerterrein! Zet tenminste gezellige meubels en bloeiende planten weg! En is er überhaupt een zwembad? Die ene meid die zei dat ie wel 200 euro voor een overnachting kon vragen die is gek! Een omgebouwd busje zonder sanitair. 

redbulletje schreef op 21-07-2023 om 14:40:

Wat heeft die Joy een troosteloos terras op dat parkeerterrein! Zet tenminste gezellige meubels en bloeiende planten weg! En is er überhaupt een zwembad? Die ene meid die zei dat ie wel 200 euro voor een overnachting kon vragen die is gek! Een omgebouwd busje zonder sanitair.

Ik vind het daar overal eigenlijk wel erg rommelig. 200 euro? eeeh.... nou ik niet hahah

Beerlover schreef op 21-07-2023 om 08:24:

Dat die mannen de vraag niet terugstelden aan die Pettri. Vernoemd naar het laboratorium schaaltje denk ik, omdat ze alles zo beschouwt..

Het is ook niet gebruikelijk om vragen te stellen als je ondervraagt wordt. Ik snap die mannen wel. De hele setting nodigt niet uit tot een gesprek. 

_Audrey schreef op 21-07-2023 om 10:25:

[..]

Klopt hoor, maar bij Walter weet je het maar nooit. Ik was al verbaasd dat hij überhaupt iemand wegstuurt, hij vind deze situatie en aandacht wel lekker geloof ik

Wie weet stuurt hij die nieuwe dame weg. 😬

Petri leek me in het begin een leuke vrouw, maar dat is toch een beetje tegengevallen. Het is allemaal een beetje humorloos en denigrerend hoe ze naar de mannen doet.

Nee, dan vind ik Leendert leuker in zijn graftombe in de Ardennen, zoals Harm Edens het noemde. Die laat de avances van Thalia lekker over zich heen komen, ook al past ze voor geen meter bij hem 😂.

weet je wat ik nu raar vind? Dat als je met pech onderweg staat (de dame in belgië) of de berg op moet/wilt liften (Joy) of er geen bus verder rijdt (Zweden), er wel een cameraploeg naast je staat....

Vooral bij dat pechgeval. Zij kunnen haar dan toch ook even brengen?

Knutselkei schreef op 21-07-2023 om 14:48:

[..]

Ik vind het daar overal eigenlijk wel erg rommelig. 200 euro? eeeh.... nou ik niet hahah

En Marianne in haar luxe villa zet haar mannelijke gasten slechts een bakje yoghurt voor als ontbijt. Waar zijn de eieren, vleeswaren, kazen en lekkere broodjes? Mag toch hopen dat ze haar b&b gasten wel van een echt ontbijt voorziet. 

mikado123 schreef op 21-07-2023 om 15:11:

weet je wat ik nu raar vind? Dat als je met pech onderweg staat (de dame in belgië) of de berg op moet/wilt liften (Joy) of er geen bus verder rijdt (Zweden), er wel een cameraploeg naast je staat....

Vooral bij dat pechgeval. Zij kunnen haar dan toch ook even brengen?

Haha ja, dat viel me bij dat liften ook op. Cameraploeg brengt haar tot halverwege de berg, vanaf daar verder liften, geeft mooie tv. 

MRI

MRI

21-07-2023 om 15:19

mikado123 schreef op 21-07-2023 om 15:11:

weet je wat ik nu raar vind? Dat als je met pech onderweg staat (de dame in belgië) of de berg op moet/wilt liften (Joy) of er geen bus verder rijdt (Zweden), er wel een cameraploeg naast je staat....

Vooral bij dat pechgeval. Zij kunnen haar dan toch ook even brengen?

Ja ze gaan ervan uit dat de kijker daar wel intrapt. Net als dat programma hunted: die hele achtervolging slaat toch nergens op als je bedenkt dat er bij de vluchtenden ook een cameraploeg loopt die zo gespot kan worden. 

redbulletje schreef op 20-07-2023 om 16:59:

[..]

Ja ik ben de echte hoor!

Dat is mooi 🤗

redbulletje schreef op 21-07-2023 om 15:15:

[..]

En Marianne in haar luxe villa zet haar mannelijke gasten slechts een bakje yoghurt voor als ontbijt. Waar zijn de eieren, vleeswaren, kazen en lekkere broodjes? Mag toch hopen dat ze haar b&b gasten wel van een echt ontbijt voorziet.

Ik denk dat haar personeel dat doet. Zelf doet ze niet veel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.