Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


_Audrey schreef op 20-07-2023 om 22:38:

Petri gaat me wel een beetje tegenstaan, daar valt geen lol mee te beleven. Echt de strenge schooljuf waarvoor niks goed is.
Hopelijk ontdooit ze later nog, als er een man komt die beter bij haar past.

Ja idd, jammer! Ik vond het ook een bijzonder moment om zo aan tafel met zn allen (inclusief bemoeizuchtige dochter) te vragen wat de mannen van haar vonden, en die vraag ook terug te verwachten. Het lijkt wel alsof ze haar dochter nodig heeft tijdens zulke momenten ook ofzo? 

Zo'n vraag stel je toch als je even 1 op 1 bent lijkt me? Ik ben benieuwd wat Hans de volgende aflevering verkeerd heeft gedaan..

Waar ik me ook over verbaasde, Petri wil dat Olof zijn sik afscheert.... nou hou ik ook niet van lichaamsbeharing en begrijp dat ze dat misschien aan hem zou willen vragen.
Maar vandaag begon ze over zijn tattoos, ze was bang dat hij er meerdere heeft en begon over weg laseren. Alsof je dat zomaar van iemand kunt vragen, ik bedoel die sik groeit weer aan... maar iemand die meerdere tattoos heeft, laat die echt niet zomaar weghalen. Ik vind het vreemd dat ze de interesse van de mannen mist en ondertussen toch nog het uiterlijk aan wil passen. 

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 23:24 Topicstarter

Yumi schreef op 20-07-2023 om 23:08:

Waar ik me ook over verbaasde, Petri wil dat Olof zijn sik afscheert.... nou hou ik ook niet van lichaamsbeharing en begrijp dat ze dat misschien aan hem zou willen vragen.
Maar vandaag begon ze over zijn tattoos, ze was bang dat hij er meerdere heeft en begon over weg laseren. Alsof je dat zomaar van iemand kunt vragen, ik bedoel die sik groeit weer aan... maar iemand die meerdere tattoos heeft, laat die echt niet zomaar weghalen. Ik vind het vreemd dat ze de interesse van de mannen mist en ondertussen toch nog het uiterlijk aan wil passen.

ik vind het ook beledigend voor Olaf, stel je voor dat een man iets soortgelijks over uiterlijkheden tegen een vrouw zegt. Zoals die piraat van vorig jaar die over Ingrid klaagde dat ze geen billen had. Dat hoef je niet te benoemen, als je iemands uiterlijk niet aantrekkelijk vind zoek je gewoon lekker verder. 

Vreselijk zure en vervelende vrouw die Petri! Hans moet daar snel weg.
En Thalia ziet het ook als een wedstrijd, die wil winnen.

Ja, Petri vind ik ook helemaal niet leuk. En je kan van tatoeages houden of niet, maar als iemand die heeft, dan heeft iemand die.
Over die vrouw bij Leendert ben ik best verbaasd. Ik hoop dat ze oprecht is. Zou leuk.zijn.
Bij Kwalter wordt het steeds tenenkrommender, je kan er bijna niet meer naar kijken, maar dat maakt.het juist zo leuk 

Yumi schreef op 20-07-2023 om 22:37:

Die hond van Leendert moet nog veel leren, dat overenthousiaste en gespring bij een begroeting...Wakker worden omdat je iets in je mond voelt en dat blijkt de hond te zijn Het ging deze keer zo ver dat Thalia met een tand door haar lip eindigde. Begreep ik het goed dat de hond binnen ging poepen als hij met iemand wegging/alleen liet?
Als je een B&B hebt dan mag je toch verwachten dat die hond aan gasten is gewend en beter opgevoed.

Nou ik zou zeggen, die hond moet apart gehouden worden van de gasten. Niet iedereen is ervan gecharmeerd.  Hij is niet goed opgevoed. 

(En dat zeg ik, hondenliefhebber!).

Haantje79

Haantje79

21-07-2023 om 07:39 Topicstarter

Metallover schreef op 21-07-2023 om 05:25:


En Thalia ziet het ook als een wedstrijd, die wil winnen.

Neeeeeeee!!! Leendert en Thalia moeten samen de zonsondergang tegemoet rumbaen en ze leven nog lang en gelukkig  anders kijk ik nooit meer!…… 

Dat die mannen de vraag niet terugstelden aan die Pettri. Vernoemd naar het laboratorium schaaltje denk ik, omdat ze alles zo beschouwt..

Anne en Claudia zijn echte concurrenten, geen vriendinnen volgens mij.  Dit avontuur is niet goed voor een vriendschap.  Anne vind ik een naar mens.
Walter heeft zich duidelijk uitgesproken tegen Claudia, wat voor haar geen reden was om direct op te stappen (beetje dom...).
Durft hij dat ook tegen Anne te doen, of is hij bang dat ze dan in woede uitbarst?

MRI

MRI

21-07-2023 om 10:05

Beterlaat2021! schreef op 21-07-2023 om 09:50:

Anne en Claudia zijn echte concurrenten, geen vriendinnen volgens mij. Dit avontuur is niet goed voor een vriendschap. Anne vind ik een naar mens.
Walter heeft zich duidelijk uitgesproken tegen Claudia, wat voor haar geen reden was om direct op te stappen (beetje dom...).
Durft hij dat ook tegen Anne te doen, of is hij bang dat ze dan in woede uitbarst?

Welnee die is daar echt niet bang voor hoor, die weet alle emotie van de ander tantrisch weg te redeneren en waant zich helemaal de leider

MRI schreef op 21-07-2023 om 10:05:

[..]

Welnee die is daar echt niet bang voor hoor, die weet alle emotie van de ander tantrisch weg te redeneren en waant zich helemaal de leider

Ik vraag me wel af, waarom hij dat niet doet? Waarom zou je iemand in het programma houden... omdat het anders saai is en te weinig spraakmakend is? Zou RTL daar afspraken over maken met de B&B eigenaren?

Hij gaat vandaag wel iemand wegsturen, volgens de voorstukjes.  Ik denk Claudia, maar hoop Anne. 

MRI

MRI

21-07-2023 om 10:21

Yumi schreef op 21-07-2023 om 10:12:

[..]

Ik vraag me wel af, waarom hij dat niet doet? Waarom zou je iemand in het programma houden... omdat het anders saai is en te weinig spraakmakend is? Zou RTL daar afspraken over maken met de B&B eigenaren?

ja misschien staat er een bepaalde periode voor dat ze de gasten moeten houden. Geen idee eigenlijk. Bij Walter vermoed ik dat hij denkt dat hij van iedereen kan houden dus dat het niet uitmaakt. Weinig empatisch naar de dames die er toch komen om een geliefde te vinden

MRI

MRI

21-07-2023 om 10:23

_Audrey schreef op 21-07-2023 om 10:18:

Hij gaat vandaag wel iemand wegsturen, volgens de voorstukjes. Ik denk Claudia, maar hoop Anne.

Maar als Claudia blijft, terwijl hij uitgesproken heeft, verder geen relatie met haar te willen, dan passeren toch helemaal het format van het programma? Enfin, we gaan het zien

MRI schreef op 21-07-2023 om 10:23:

[..]

Maar als Claudia blijft, terwijl hij uitgesproken heeft, verder geen relatie met haar te willen, dan passeren toch helemaal het format van het programma? Enfin, we gaan het zien

Klopt hoor, maar bij Walter weet je het maar nooit. Ik was al verbaasd dat hij überhaupt iemand wegstuurt, hij vind deze situatie en aandacht wel lekker geloof ik 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.