Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Moxxie schreef op 20-07-2023 om 20:51:

Cees zei het op een manier die ik bij andere kandidaten ook weleens gehoord heb. Hij is van huis gegaan met een doel en dat is Debbie's hart veroveren.

Dat vind ik zo raar. Je moet iemand toch eerst leren kennen voordat je weet of je het hart van diegene wil veroveren?

Ja, dat is denk ik ook een beetje door de setting van het programma. Meerdere kandidaten op één b&b eigenaar. Dat roept toch iets van competitie op, mss meer bij mannen dan bij vrouwen. Het hart veroveren betekent dat je het spelletje gewonnen hebt van de andere kandidaten.

Zo, daar kwam de ware aard van Anne boven. 'Wat jij ergens van vind interesseert me geen zak'. Nee,,dat was al duidelijk....
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig. 

MRI

MRI

20-07-2023 om 21:36

_Audrey schreef op 20-07-2023 om 21:33:

Zo, daar kwam de ware aard van Anne boven. 'Wat jij ergens van vind interesseert me geen zak'. Nee,,dat was al duidelijk....
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig.

Ja totaal door de mand gevallen

tvp
Leuk dat Redbulletje ook hier schrijft 

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 22:15 Topicstarter

Ik snap wel wat Claudia bedoelt. Anne wil graag alle aandacht op zich vestigen, dus als ze iets oppikt waar ze goede sier bij Kwalter mee kan maken, gaat ze ermee aan de haal. Heel geslepen. En Claudia dan maar denken heeej dat heb ik net gezegd  Het past precies bij het beeld wat ik van haar heb, een egocentrische aandachtstrekker, met schijt aan haar “vriendin”.

_Audrey schreef op 20-07-2023 om 21:33:

Zo, daar kwam de ware aard van Anne boven. 'Wat jij ergens van vind interesseert me geen zak'. Nee,,dat was al duidelijk....
Met zo'n vriendin heb je geen vijanden meer nodig.

Nou idd. Alhoewel ze zich ook niet echt anders heeft voorgedaan. Zs komt op mij een beetje gestoord over. Zo theatraal. 

Maar ik moet zeggen dat ik Claudia ook niet helemaal kon volgen. Anne gebruikt soms woorden die Claudia eerder ook gebruikt heeft? Van alle dingen die ze zou kunnen bespreken (geef mij ook eens wat ruimte bijv) begint ze over dat Anne haar vocabulair overneemt. 

Haantje79 schreef op 20-07-2023 om 22:15:

Ik snap wel wat Claudia bedoelt. Anne wil graag alle aandacht op zich vestigen, dus als ze iets oppikt waar ze goede sier bij Kwalter mee kan maken, gaat ze ermee aan de haal. Heel geslepen. En Claudia dan maar denken heeej dat heb ik net gezegd Het past precies bij het beeld wat ik van haar heb, een egocentrische aandachtstrekker, met schijt aan haar “vriendin”.

Oh kijk, crosspost. Jij legt uit wat ik niet begreep. Dank je!

Haantje79 schreef op 20-07-2023 om 22:15:

Ik snap wel wat Claudia bedoelt. Anne wil graag alle aandacht op zich vestigen, dus als ze iets oppikt waar ze goede sier bij Kwalter mee kan maken, gaat ze ermee aan de haal. Heel geslepen. En Claudia dan maar denken heeej dat heb ik net gezegd Het past precies bij het beeld wat ik van haar heb, een egocentrische aandachtstrekker, met schijt aan haar “vriendin”.

Wat ik dan wel weer stiekem van geniet, is dat Anne denkt/hoopt met al haar aandachttrekkerij "meer" te worden voor Walter en dat is ze niet.... Zou het wel fijn vinden dat hij dat niet alleen t.o. de camera uitspreekt maar ook naar Anne.

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 22:28 Topicstarter

En wat vinden we van Thalia???? Nog eens wat anders dan Loes…. Ik hoop dat ze oprecht is naar Leendert toe en dat hij in vuur en vlam gaat voor deze chica! 

Haantje79 schreef op 20-07-2023 om 22:28:

En wat vinden we van Thalia???? Nog eens wat anders dan Loes…. Ik hoop dat ze oprecht is naar Leendert toe en dat hij in vuur en vlam gaat voor deze chica!

Nou, ben benieuwd!

Die hond lijkt me wel echt nogal aanwezig. Ik begin Loes te begrijpen. Wakker worden van een tongzoen van Noa, bleh.  

Haantje79 schreef op 20-07-2023 om 22:28:

En wat vinden we van Thalia???? Nog eens wat anders dan Loes…. Ik hoop dat ze oprecht is naar Leendert toe en dat hij in vuur en vlam gaat voor deze chica!

Het zou echt leuk zijn als dat wat wordt! Ik gun het ze wel. 

Die hond van Leendert moet nog veel leren, dat overenthousiaste en gespring bij een begroeting...Wakker worden omdat je iets in je mond voelt en dat blijkt de hond te zijn  Het ging deze keer zo ver dat Thalia met een tand door haar lip eindigde. Begreep ik het goed dat de hond binnen ging poepen als hij met iemand wegging/alleen liet? 
Als je een B&B hebt dan mag je toch verwachten dat die hond aan gasten is gewend en beter opgevoed.

MRI

MRI

20-07-2023 om 22:37

Yumi schreef op 20-07-2023 om 22:27:

[..]

Wat ik dan wel weer stiekem van geniet, is dat Anne denkt/hoopt met al haar aandachttrekkerij "meer" te worden voor Walter en dat is ze niet.... Zou het wel fijn vinden dat hij dat niet alleen t.o. de camera uitspreekt maar ook naar Anne.

Ja hier zie je ook uit hoe vaag het is dat  de tantra-instelling van Walter door het zoeken naar een partner heen loopt. En hoe hij zijn (bege)leiderschap inzet om zelf niet met de billen bloot te gaan.  Figuurlijk dan want letterlijk lukt dan weer wel

Petri gaat me wel een beetje tegenstaan, daar valt geen lol mee te beleven. Echt de strenge schooljuf waarvoor niks goed is. 
Hopelijk ontdooit ze later nog, als er een man komt die beter bij haar past. 

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 22:55 Topicstarter

_Audrey schreef op 20-07-2023 om 22:38:

Petri gaat me wel een beetje tegenstaan, daar valt geen lol mee te beleven. Echt de strenge schooljuf waarvoor niks goed is.
Hopelijk ontdooit ze later nog, als er een man komt die beter bij haar past.

Ja ik vind het niet gezellig bij Petri, en dat ligt niet aan Hansiepansie. Ik ben inderdaad benieuwd of zij verandert als er wel een klik met een man is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.