Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


ik heb gelukkig ondertiteling bij Ziggo. 

Wat is die Kees (met flutpaardestaartje) bij Debby onsympathiek !   Brutaal om zo ronduit bij Paul naar de status tussen hem en Debby te informeren.  Gelukkig heeft Paul hem door.

Ingrid bij Kwalter lijkt me een vlotte dame.  Wat aardser dan de andere vrouwen.

Ik vind Paul bij Debbie echt een geschikte man. 

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 16:45 Topicstarter

Paul is een leuke ontspannen vent met humor, Ik zie alleen nog geen romantische klik tussen die twee, wel een vriendschappelijke. Maar er kan nog vanalles gebeuren….

Haantje79

Haantje79

20-07-2023 om 16:49 Topicstarter

Ingrid is inderdaad een leuke vrouw en te nuchter denk ik voor de zweverij van Kwalter en zijn gevolg. Ik ben heel benieuwd hoe zij verder reageert op alle “sessies” die beslist nog gaan volgen. 

Kizomba schreef op 20-07-2023 om 01:11:

[..]

Hey, hopelijk ben jij de echte 😊.

Ja ik ben de echte hoor! 

Heeft die Ingrid al eens eerder aan zo'n soort programma meegedaan? Of lijkt ze op iemand die ik zou kunnen kennen van televisie? Ze komt me zo bekend voor, vooral haar stem en manier van praten, maar ik heb echt geen idee waarvan. 

sashimi schreef op 20-07-2023 om 17:34:

Heeft die Ingrid al eens eerder aan zo'n soort programma meegedaan? Of lijkt ze op iemand die ik zou kunnen kennen van televisie? Ze komt me zo bekend voor, vooral haar stem en manier van praten, maar ik heb echt geen idee waarvan.

Zou heel goed kunnen hoor. Ik heb er zelfs een topic over geopend dat je veel dezelfde mensen ziet in dit soort programma's. Ik las hier dat Olof ook al eens in een programma mee heeft gedaan op tv. Dat ging over oudere mannen met een veel jongere vrouw.

amarna schreef op 20-07-2023 om 13:51:

Wat is die Kees (met flutpaardestaartje) bij Debby onsympathiek ! Brutaal om zo ronduit bij Paul naar de status tussen hem en Debby te informeren. Gelukkig heeft Paul hem door.

Ingrid bij Kwalter lijkt me een vlotte dame. Wat aardser dan de andere vrouwen.

Wat is daar brutaal aan?

redbulletje schreef op 20-07-2023 om 16:59:

[..]

Ja ik ben de echte hoor!

Welkom terug!

redbulletje schreef op 20-07-2023 om 16:59:

[..]

Ja ik ben de echte hoor!

Leuk dat ik je ook hier tegenkom !

Brabeau schreef op 20-07-2023 om 17:42:

[..]

Wat is daar brutaal aan?

Het was de manier waarop.  Hij hoorde Paul uit.  Op een tikkie arrogante toon vroeg hij naar gevoelens.  Vond ik ongepast.

amarna schreef op 20-07-2023 om 19:59:

[..]

Het was de manier waarop. Hij hoorde Paul uit. Op een tikkie arrogante toon vroeg hij naar gevoelens. Vond ik ongepast.

Vond ik ook. En dan ook nog half beweren dat zijn gevoelens meer/echter waren want leuk, tja.. dat zijn zoveel mensen 🙄 

Cees zei het op een manier die ik bij andere kandidaten ook weleens gehoord heb. Hij is van huis gegaan met een doel en dat is Debbie's hart veroveren.

Dat vind ik zo raar. Je moet iemand toch eerst leren kennen voordat je weet of je het hart van diegene wil veroveren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.