Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Misschien moet ze met Anne samen terugrijden 😬

Loulou39 schreef op 19-07-2023 om 19:03:

En dan nog een ding (ja sorry, ik ben nog steeds maar bij maandag, iets met koken etc), maar als Jan zegt dat hij twee kinderen van 9 en 12 heeft moeten opvoeden?!?
Waar komen die kinderen vandaan en wat is er gebeurd na leeftijd 9 en 12? 😱
Uiteraard verwacht ik geen antwoord, want ik lig achter, maar 😱

Dat zal de leeftijd zijn van die kids tijdens zn scheiding en moest ie opeens deeltijd gaan opvoeden? 

redbulletje schreef op 19-07-2023 om 22:56:

[..]

Dat zal de leeftijd zijn van die kids tijdens zn scheiding en moest ie opeens deeltijd gaan opvoeden?

Heeeeey, wat leuk dat je er weer bent!!!

redbulletje schreef op 19-07-2023 om 22:56:

[..]

Dat zal de leeftijd zijn van die kids tijdens zn scheiding en moest ie opeens deeltijd gaan opvoeden?

Hey Bulletje!

Hey RB, leuk jou weer te lezen!

redbulletje schreef op 19-07-2023 om 22:56:

[..]

Dat zal de leeftijd zijn van die kids tijdens zn scheiding en moest ie opeens deeltijd gaan opvoeden?

Hey, hopelijk ben jij de echte 😊. 

Ik vind het ook leuk dat je terug bent RB. Ik heb je gemist.

net even de aflevering van gisteren terug gekeken. 

Claudia voelt vanalles wat er niet is? 
Martijn en Bianca zijn beide erg leuke mensen maar niet bij elkaar. Dit is geen match. 
Leendert en zijn nieuwe vrouw lijken het leuk te hebben maar ook hier zie ik er uiteindelijk geen match in. Denk dat Leendert lang geen complimenten heeft gehad en dat nu erg leuk vind maar op alleen complimenten kan je niet leven natuurlijk. 

Ik kijk nu alweer uit naar Marian en haar mannen 😁 blijf ik toch het leukst vinden om te volgen. 

echt Claudia wordt nu wel heel sneu. Mag ik een kus op de mond, nee maar wel een knuffel.....

Het is goed dat er vertaling is bij de nieuwe vrouw bij Leendert van ik versta er geen bal van. Ik kan me goed indenken dat Leendert dat ook heeft en dat er opnames opnieuw gedaan zijn.

watertoren schreef op 20-07-2023 om 12:16:

Het is goed dat er vertaling is bij de nieuwe vrouw bij Leendert van ik versta er geen bal van. Ik kan me goed indenken dat Leendert dat ook heeft en dat er opnames opnieuw gedaan zijn.

Sowieso mogen ze wat meer gaan ondertitelen, ik versta ook weinig van Olof. 

ik heb standaard 888 aanstaan bij dit programma (en Boer zoekt vrouw). Sommige mensen praten zo onduidelijk, zoals idd Olof. 

MRI

MRI

20-07-2023 om 13:09

_Audrey schreef op 20-07-2023 om 13:05:

ik heb standaard 888 aanstaan bij dit programma (en Boer zoekt vrouw). Sommige mensen praten zo onduidelijk, zoals idd Olof.

Weet iemand hoe je ondertiteling aan kunt zetten als je het via videoland kijkt?

MRI schreef op 20-07-2023 om 13:09:

[..]

Weet iemand hoe je ondertiteling aan kunt zetten als je het via videoland kijkt?

Ja, mij is het wel gelukt. Maar hoe? Even kijken…

Prachtwacht schreef op 20-07-2023 om 13:22:

[..]

Ja, mij is het wel gelukt. Maar hoe? Even kijken…

Op je mobiel heb je die optie wel als je ‘m pauzeert. En daarna blijft het er op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.