Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Haantje79 schreef op 19-07-2023 om 14:10:

ik snap niet dat hij in zo’n klimaat wil wonen als je constant zo zweet, ik wordt er al naar van als ik het zie de hele dag door dat zweten en plakken uit elke porie/huidplooi…kennelijk stoort het hem niet, anders zou hij er niet wonen.

Misschien is het daar op dat moment net extreem warm ofzo? Misschien zeggen mensen uit IJsland wel hetzelfde als ze ons zien met 32 graden 😂

Ben nog maar bij maandag helaas, maar:
-Lieve Claudia ga alsjeblieft naar huis! Ik kan het niet aanzien hoe labiel ze is en hoe ze zich laat speelballen (weet niet of die term bestaat, maar weet geen andere term). 
- Debbie is inderdaad heel leuk! Die man die nu bij haar is (de eerste), vind ik ook wel heel sympathiek met dat op zoek gaan naar klusjes 👍🏻. Weet niet of het haar type is.
- En Jan is echt een ontzettend onsympathieke nare man. Wat een klier is dat. Niets aantrekkelijks aan.
Bovendien Marian is nog heel actief en als je ziet hoe Jan in de auto stapt lijkt hij wel 100. 
Olof lijkt me ook niet Marians type, maar hij is wel een beleefde normale man. En heel knap hoe hij (vaak niet) reageert op de rotopmerkingen van Jan.
- leuk dat Eva zus van Joy er is. Geeft wat extra energie aan de stukjes over hem. En ja Zoë praat met een “r”, maar Groningers praten Gronings, Brabanders met een zachte g, etc. Wat maakt dat nou uit? Vind haar een leuke meid.
- Martijn is nieuw voor me, lijkt sympathiek op het eerste gezicht.

En Walter: wat ben jij een ….. Als je zoveel aanvoelt, zorg dan dat Claudia zich beter voelt of anders zorg dat ze lekker naar huis gaat.

Dus ik ben weer heerlijk aan het mopperen en vermaak me prima 😁

Jullie weten waarschijnlijk allemaal al of er inmiddels veranderingen zijn, maar ik kijk lekker door 😁💃🏻

amarna schreef op 19-07-2023 om 14:33:

Joy en die tweede dame zijn ook van die zweverds. Zoë probeert zich aan te passen maar dat gaat haar niet lukken.

Wat een hoog yinyang-gehalte dit jaar. Ik word daar balorig van. Ik ben helemaal niet spuritaolistisch.

Ah, je vooral mee laten meevoeren door de rivier van spiritualiteit 


Klopt het is wel nadrukkelijk aanwezig tot nu toe.

@loulou, Zoe komt uit Brabant en heeft zichzelf in een jaar tijd die rrrr aangeleerd omdat ze in Amsterdam woont 

GroenTuintje schreef op 19-07-2023 om 18:13:

@loulou, Zoe komt uit Brabant en heeft zichzelf in een jaar tijd die rrrr aangeleerd omdat ze in Amsterdam woont

Hahaha dat wist ik niet 😁

(Brabant wel, maar de aangeleerde “r” niet)

En dan nog een ding (ja sorry, ik ben nog steeds maar bij maandag, iets met koken etc), maar als Jan zegt dat hij twee kinderen van 9 en 12 heeft moeten opvoeden?!?
Waar komen die kinderen vandaan en wat is er gebeurd na leeftijd 9 en 12? 😱
Uiteraard verwacht ik geen antwoord, want ik lig achter, maar 😱

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 19:35 Topicstarter

Brabeau schreef op 19-07-2023 om 17:14:

[..]

Misschien is het daar op dat moment net extreem warm ofzo? Misschien zeggen mensen uit IJsland wel hetzelfde als ze ons zien met 32 graden 😂

Ja nou je het zegt, een hittegolf in Thailand kan natuurlijk ook.

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 19:39 Topicstarter

Die aquajog les van Eduardo bracht echt pijnlijk aan het licht hoe slecht Jan lichamelijk is. Maar het leek ook of hij geen enkele moeite deed om een beetje mee te komen, als in geen zin in. Tenzij hij een ziekte blijkt te hebben dan neem ik mijn woorden terug.

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 19:42 Topicstarter

Loulou39 schreef op 19-07-2023 om 19:03:

En dan nog een ding (ja sorry, ik ben nog steeds maar bij maandag, iets met koken etc), maar als Jan zegt dat hij twee kinderen van 9 en 12 heeft moeten opvoeden?!?
Waar komen die kinderen vandaan en wat is er gebeurd na leeftijd 9 en 12? 😱
Uiteraard verwacht ik geen antwoord, want ik lig achter, maar 😱

Dat is voor ons ook nog een raadsel hoor, vond het ook vreemd om die leeftijden zo specifiek te noemen, waarschijnlijk zijn die kinderen nu inmiddels vijftig ofzo.

GroenTuintje schreef op 19-07-2023 om 18:13:

@loulou, Zoe komt uit Brabant en heeft zichzelf in een jaar tijd die rrrr aangeleerd omdat ze in Amsterdam woont

En ze doet net alsof dit dus een Amsterrrrrrdams accent is. 

anijsblokje schreef op 19-07-2023 om 20:06:

[..]

En ze doet net alsof dit dus een Amsterrrrrrdams accent is.

Mijn mans familie komt uit Amsterdam en hij moest er hard om lachen. Wat een muts 😝

Wat een flapdrol die Cees. Met zn schilderijtje. Ik zou er helemaal kriegel van worden (Debbie ook geloof ik)

Spoken schreef op 19-07-2023 om 21:10:

Wat een flapdrol die Cees. Met zn schilderijtje. Ik zou er helemaal kriegel van worden (Debbie ook geloof ik)

Dat Debbie het niks vindt is wel heel duidelijk. Ik heb er geen trek in maar zal er voor het fatsoen iets van nemen, zegt ze over de lomo 😂.

Ik snap er niks van, gaat Claudia nu niet naar huis? Walter heeft toch gezegd dat het niks wordt. 

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 22:41 Topicstarter

ja dat vind ik ook raar, zij zegt ook steeds dat als ze meer tijd krijgen er misschien nog wel iets ontwikkeld tussen hen. Zij blijft zo dus hoop houden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.