Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


ik vind het wel jammer dat deze serie zo overvol is van spiritualiteit. Ik vind dat minder leuk. Beetje over de top nu...

Spoken schreef op 18-07-2023 om 21:45:

Marian lijkt echt niet door Jans houding heen te prikken... Ze omschrijft hem als leuke man en humor enzo. Valt me wel tegen van haar.
Jan zou ik liefst niet meer naar kijken, nog nooit zo’n oude kleuter gezien bah.

Marian zei wel geen romantische klik met Jan te voelen maar ze vond het zo gezellig met de 2 mannen. Dan moet ze hem ook niet langer aan het lijntje houden vind ik. Ik hoop wel dat hij snel naar huis gestuurd wordt want ik begin me steeds meer aan hem te storen. Jan wil over komen als een kakker maar ik vind het maar een vies manneke om te zien en een overdreven slijmbal.

BritgetJones007 schreef op 19-07-2023 om 08:42:

ik vind het wel jammer dat deze serie zo overvol is van spiritualiteit. Ik vind dat minder leuk. Beetje over de top nu...

In het begin vond ik het wel grappig maar zeker nu Cees ook al zo'n zweefteef blijkt te zijn wordt het wel erg veel hoewel ik denk dat Cees niet lang bij Debbie mag blijven.

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 10:15 Topicstarter

watertoren schreef op 19-07-2023 om 08:46:

[..]

In het begin vond ik het wel grappig maar zeker nu Cees ook al zo'n zweefteef blijkt te zijn wordt het wel erg veel hoewel ik denk dat Cees niet lang bij Debbie mag blijven.

Ik dacht eerst ook dat Cees wel een vlotte vent was, maar die streken die hij nu al laat zien vind ik maar niks. Van buiten een Sjakie maar van binnen niet. Ik denk dat Debbie hem ook helemaal niks vindt, hup! Terug naar Zonnedael in je ouwe Saab 

Haantje79 schreef op 19-07-2023 om 10:15:

[..]

Ik dacht eerst ook dat Cees wel een vlotte vent was, maar die streken die hij nu al laat zien vind ik maar niks. Van buiten een Sjakie maar van binnen niet. Ik denk dat Debbie hem ook helemaal niks vindt, hup! Terug naar Zonnedael in je ouwe Saab

Joy doet zijn naam niet bepaald eer aan....   Wat een zuchterd.

Hij vindt dat hij er wel 'klaar voor' is, nou ik betwijfel het. 
Hij schakelt direct z'n hulptroepen in en verschuilt zich.

Knutselkei schreef op 19-07-2023 om 08:35:

Jaaa, daar lijkt hij op! Maar wat een aansteller. Ik voel ook wat…. Weerzin tegen hem. Meteen die kerk weer uit vliegen want hij voelt wat. Echt zo raar. Kijk voelen kan he, maar dit is inderdaad theater. Ben benieuwd wat hij allemaal nog meer gaat voelen.

Waarschijnlijk dat Debbie en hij eigenlijk 'tweelingzielen' zijn? Die nog een eea samen aan Karma hebben 'uit te werken' vanuit een vorig leven? En dan liefst bij een etentje met kaarslicht... 😁. Best wel een gladjakker.

Nighttripper schreef op 19-07-2023 om 11:53:

[..]

Waarschijnlijk dat Debbie en hij eigenlijk 'tweelingzielen' zijn? Die nog een eea samen aan Karma hebben 'uit te werken' vanuit een vorig leven? En dan liefst bij een etentje met kaarslicht... 😁. Best wel een gladjakker.

oo getsie whhahahah, dan wordt t nog enger.  Hij voelt niet prettig

Martijn die zweet zich de pleuris. Niet gek met zo veel overgewicht maar ik zou dat op zijn zachtst gezegd echt niet aantrekkelijk vinden. 

watertoren schreef op 19-07-2023 om 13:26:

Martijn die zweet zich de pleuris. Niet gek met zo veel overgewicht maar ik zou dat op zijn zachtst gezegd echt niet aantrekkelijk vinden.

Echt he, bloes doorweekt van voor en achter en dan daarna weer droog als die vrouw aankomt....

Ik vind Martijn en Bianca wel aandoenlijk. Het gaat allemaal een beetje onhandig maar ze hebben iets liefs.

Moxxie schreef op 19-07-2023 om 13:48:

Ik vind Martijn en Bianca wel aandoenlijk. Het gaat allemaal een beetje onhandig maar ze hebben iets liefs.

Ja he, ik vind ze ook wel iets liefs hebben. En dat je zo'n eerste dag na een lange reis uit je panty schiet, kan ik me ook wel voorstellen.  Even wat spanning eruit. 

Ik had wat vooroordelen na zijn oproep, moet ik bekennen,  maar hij valt me alleszins mee. Leuke vent tot dusver. 

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 14:10 Topicstarter

ik snap niet dat hij in zo’n klimaat wil wonen als je constant zo zweet, ik wordt er al naar van als ik het zie de hele dag door dat zweten en plakken uit elke porie/huidplooi…kennelijk stoort het hem niet, anders zou hij er niet wonen.

Haantje79

Haantje79

19-07-2023 om 14:11 Topicstarter

Maar hij zou even geen kusje van mij krijgen 

Joy en die tweede dame zijn ook van die zweverds.   Zoë probeert zich aan te passen maar dat gaat haar niet lukken.

Wat een hoog yinyang-gehalte dit jaar. Ik word daar balorig van.   Ik ben helemaal niet spuritaolistisch.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.