Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

18-07-2023 om 16:26

Brabeau schreef op 18-07-2023 om 10:28:



Joy toont niet zo veel interesse, zus heeft in een half uurtje meer uit de dames weten te trekken dan joy in al die tijd.

Nou ik vind eigenlijk geen enkele van de heren geïnteresseerde vragen stellen en ook nog vervolgens luisteren naar het antwoord. 

Waarom leren ze zichzelf dat niet aan? Is de life hack om dames aan de haak te slaan: heb je kinderen, leven je ouders nog, uit wat voor gezin kom je, wat voor hobbies heb je, ga je veel uit, deed je in Nederland ook al tantra en waarom,  wat vind je van leven in het buitenland???

En tegen de b&b dames:  hoe vind je het zo alleen in het buitenland, kun je dan zelf klussen of huur je iemand in, wat doe je met lastige b&b gasten, is het niet erg eenzaam in de winter, was dit altijd al je droom???

hoe moeilijk kan het zijn?

(disclaimer: behalve Martijn, de schat, die stelt wel vragen)

Walter, Joy, Marian en Debbie kunnen hun huidige kandidaten wel naar huis sturen. Ik snap niet zo goed waarom ze dat niet doen wanneer ze toch al weten dat er geen romantische klik in zit. Hetzelfde geldt voor Petri en Hans.

Petri kan haar eerste man ook wel laten gaan, zij zijn  is wel uitgepraat  klaar met naar hem luisteren.

Martijn leek wel een klik te hebben met Bianca. Het leek mij wat vroeg om al te informeren naar meer, maar bij B&B kan alles.

Bram lijkt ook een klik te hebben met Madelon, maar 'zoekt' een rustigere vrouw. Hoewel ik haar niet eens zo heel druk vindt overkomen.

En dan hebben we Leendert nog. Zou er vanavond nieuw bezoek komen? Hopelijk voor hem wordt dat een positievere ervaring voor hem.



RavIvaR schreef op 18-07-2023 om 16:49: 

Bram lijkt ook een klik te hebben met Madelon, maar 'zoekt' een rustigere vrouw. Hoewel ik haar niet eens zo heel druk vindt overkomen.



Dat vond ik ook opvallend, want zij stelde gewoon geïnteresseerd vragen aan hem, om hem zo te leren kennen. In het begin zijn stiltes juist ongemakkelijk, terwijl als je later rust in je relatie hebt, juist prima kan, omdat de basis al gelegd is...maar druk, nee dat vond ik haar als persoon niet. Ik denk dat hij de situatie nu als 'druk' geschuwd, nu er ineens een dame in zijn midden is, maar dat met elkaar verward

BritgetJones007 schreef op 18-07-2023 om 20:11:

[..]

Dat vond ik ook opvallend, want zij stelde gewoon geïnteresseerd vragen aan hem, om hem zo te leren kennen. In het begin zijn stiltes juist ongemakkelijk, terwijl als je later rust in je relatie hebt, juist prima kan, omdat de basis al gelegd is...maar druk, nee dat vond ik haar als persoon niet. Ik denk dat hij de situatie nu als 'druk' geschuwd, nu er ineens een dame in zijn midden is, maar dat met elkaar verward

Die opmerking verraste mij ook een beetje. We zien natuurlijk niet alles en ik denk ook dat de hele omschakeling groot is. Van in je eentje met je beste maat die af en toe langs wipt, naar een vrouw die je voor het oog van de camera en hele crew moet vermaken. En af en toe nog eens iets over doen. Want er komen met die eerste gast ineens veel meer mensen mee de in de buurt blijven. Ik zou het ook wel even schakelen vinden en die extra prikkels misschien een beetje op haar projecteren in het begin. 

Ik ben echt een simpele ziel hoor, ik snap er maar weinig van. Wat is toch dat belangrijke proces waar Joy al doorheen is gegaan en wat heel zwaar kan zijn, en waar Zoë nog doorheen moet?

*Roept naar televisie Kies Olof

Marian kies Olof en laat hem blijven en stuur Jan naar huis. Het wordt voor mij wel duidelijk zo. Jan is (vind ik) veel te inactief voor Marian. Zij is nog zo levendig dat komt beter uit de verf met Olof. Hij  zal wel een stukje rustiger worden mocht hij de uiteindelijke partner van Marian worden. 

Cees gaat het niet worden bij Marian Debbie hoor, wat een rare man. 

MidasWolf schreef op 18-07-2023 om 21:30:

*roept naar televisie Kies Olof

Marian kies Olof en laat hem blijven en stuur Jan naar huis. Het wordt voor mij wel duidelijk zo. Jan is (vind ik) veel te inactief voor Marian. Zij is nog zo levendig dat komt beter uit de verf met Olof. Hij zal wel een stukje rustiger worden mocht hij de uiteindelijke partner van Marian worden.

Jan wil helemaal niks,,behalve de hele dag vervelende complimenten aan haar geven. Bah

Haantje79

Haantje79

18-07-2023 om 21:38 Topicstarter

Moxxie schreef op 18-07-2023 om 21:01:

Ik ben echt een simpele ziel hoor, ik snap er maar weinig van. Wat is toch dat belangrijke proces waar Joy al doorheen is gegaan en wat heel zwaar kan zijn, en waar Zoë nog doorheen moet?

Zoheeej is nog niet ingewijd in de zweefkezen terminologie, dus kan ze nog niet meekletsen en doen alsof ze diepzinnige gesprekken voert. Ik denk serieus dat die kinderen zelf nauwelijks begrijpen wat ze uitkramen, ze hebben ergens wat termen opgevangen en blaten dat na. 

Marian lijkt echt niet door Jans houding heen te prikken... Ze omschrijft hem als leuke man en humor enzo. Valt me wel tegen van haar.
Jan zou ik liefst niet meer naar kijken, nog nooit zo’n oude kleuter gezien bah.

Oh god, die nieuwe van Debbie is weer zo’n voeler hoor. Pffff

Spoken schreef op 18-07-2023 om 21:47:

Oh god, die nieuwe van Debbie is weer zo’n voeler hoor. Pffff

Zie je wat een voeler doet tussen 2 'nuchtere' mensen. Die lachen wat en zien het als theater. 

Als die man daar met Claudia en Anne was geweest hadden ze ook ineens ellende gevoeld in de kerk en hyperventilerend naar buiten moeten rennen.

Haantje79

Haantje79

18-07-2023 om 21:59 Topicstarter

Paul vond het “Theater” dat Cees meteen de kerk weer uitstoof om bij Debbie te kunnen zitten. Dat idee had ik ook, rare man de Cees

Cees doet ons (partner en ik) denken aan Sjakie van Flodder 

Jaaa, daar lijkt hij op!  Maar wat een aansteller. Ik voel ook wat…. Weerzin tegen hem. Meteen die kerk weer uit vliegen want hij voelt wat. Echt zo raar.   Kijk voelen kan he, maar dit is  inderdaad theater. Ben benieuwd wat hij allemaal nog meer gaat voelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.