Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Kataravrouw schreef op 18-07-2023 om 05:47:

Bij Joy op zijn mountain is het net een hippie gebeuren. Bij Zoe dr haar denk ik sohee wat een werk om dat zo te krijgen.....en dan met 23 jaar al zoveel gereisd en opleiding gevolgd, ik vermoed een rijke papa en mama.
Joy toont idd erg weinig interesse in zijn dames en zelfs toen zijn zus wat diepere vragen stelde aan de dames, luisterde hij amper naar wat ze te zeggen hadden. En dat valt de dames ook op natuurlijk.

En hoe die jan zich opdrong aan de gasten bij Marian, dat zou ik echt niet fijn gevonden hebben als gastvrouw. Hij vond zich zelf rete belangrijk, maar je zag die gasten kijken als van...wat doet die dementerende oude man hier? Ik persoonlijk vindt hem echt geen fijn karakter hebben. Geef mij maar Olof, leuke fitte man die het Marian graag naar haar zin maakt. Jan heeft een grote mond, maar doet niets.

Helemaal eens!

Haantje79

Haantje79

18-07-2023 om 07:39 Topicstarter

Courage schreef op 18-07-2023 om 01:03:

[..]


Ik denk dat hij zich energetisch gezien op het standpunt stelt dat een ieder verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen rol en het spreekwoordelijke heft.

Ik hoor het hem zo zeggen, met zijn langzame zijige stem 

Wel lekker, even geen Walter.

Jan vind ik echt vervelend om naar te kijken. Beschamend gewoon, hoe onaardig hij doet. Net een klein kind. En inderdaad hoe hij zich opdrong aan die gasten.. ik had ‘m al lang naar huis gestuurd. We zien alleen helemaal geen echte gesprekken tussen Marian en de mannen? Alleen wat losse opmerkingen en Marian met zonnebril op een strandbedje zegt maar ja. Hoop dat ze na een vervelende opmerking van Jan gewoon een keer iets zegt van ‘man houd je bakkes doe niet zo onaardig’ maar ze reageert er elke keer beetje semi neutraal op. Ze gaat er niet echt helemaal in mee en lacht Olof niet uit, maar ze gaat er ook niet tegenin. 

Joy vind ik beetje saai om naar te kijken. Zoe’s haar blijft volume behouden. En ze blijkt gewoon ‘ne Brabander te zijn die zich voordoet als kakker.

De man van Debbie vind ik wel leuk doen, maar qua uitstraling totaal niet passen bij haar.  

Thailand tja.. die plek zou voor mij vreselijk zijn, zo’n hollandse tent. Vind hem ook meevallen tot nu toe, had qua eerste indruk wat meer een simpele botte boer verwacht ofzo. Z’n date lijkt wel bij hem te passen maar voorstukje belooft niet veel goeds.

Jan wil het liefst niks doen want hij is met pensioen. Gastheer spelen vind hij wel enig. Maar wat denkt hij? dat 'ie bij een vrouw met b&b in kan trekken en dan niks meer hoeft te doen dan alleen handjes schudden met de gasten? Ik denk dat hij beter in NL kan blijven en van z'n pensioentje kan gaan genieten. 

Ik vraag me af of Olof nog steeds zo actief is als het wat zou worden. Of is de helft van al het actieve om indruk te maken?

Joy toont niet zo veel interesse, zus heeft in een half uurtje meer uit de dames weten te trekken dan joy in al die tijd. 

Ik denk dat Joy zijn favoriete kandidate nog moet komen en dat hij daar veel van verwacht en daardoor nu gereserveerd reageert op de anderen .
Verder vind ik Marian een soort mix van Patty Brard ( leeftijd, postuur, en stijl) en Victoria Koblenko ( de wat jeugdige uitstraling die ze ook heeft in haar gezicht)....

😂 dat voorstukje over Martijn. Gaat ze nou echt binnen een dag zeuren dat hij meer moet laten blijken? Ik ben benieuwd vanavond 

Joy lijkt me maar een verwend mannetje. Het moet hem komen aanwaaien en hij moet meteen verliefd zijn. Zijn zus is een stuk reëler en meer geïnteresseerd in de meiden. 

nee dat voorstukje beloofde inderdaad niet veel goeds. maar he na vorig jaar kan alles nog goedkomen !

En Joy op die berg mag wel eens van zijn berg afkomen en iets meer met de meiden doen. Lijkt nu wel erg veel dat hij het alleen voor de tv aandacht doet.  

Haantje79

Haantje79

18-07-2023 om 11:02 Topicstarter

Joy is nog nat achter de oren maar praat heel wijs(neuzig). Vind het ook saai om naar te kijken. Zoheee vind ik een enorrrrrrme aanstelster die zichzelf ook graag als interessant bereist wereldburger wil presenteren. Op haar 23e….  

En het is een lelijke viezige bende daar op die berg.

Haantje79 schreef op 18-07-2023 om 11:02:

Joy is nog nat achter de oren maar praat heel wijs(neuzig). Vind het ook saai om naar te kijken. Zoheee vind ik een enorrrrrrme aanstelster die zichzelf ook graag als interessant bereist wereldburger wil presenteren. Op haar 23e….

En het is een lelijke viezige bende daar op die berg.

Exact.

Die Zohee vond ik al vreemd irritant en toen ze gisteren tegen die zus zei dat ze uit Amsterdam kwam en vervolgens tegen de camera uitlegde dat ze er al een jaar woonde en daardoor een Amsterdams accent... mens stel je niet zo aan. Ik had het niet eens herkent als Amsterdams accent, meer heel bekakt idd. 

Het is meer een Goois accent. En wat een ongezellige gribus op die cementen parkeerplaats. Met al die auto's en motoren Totaal niet nice of chill...

ja die aanstellerige rrrrrr trek ik ook echt niet 

Wat leuk dat er een B&B-topic is!
Ik heb jullie observaties met veel plezier gelezen😄
De stukjes bij Walter roepen bij mij veel ergernis op (maar waarschijnlijk zou Walter zeggen dat dat betekent dat ik daar iets mee moet, omdat de weerstand iets zegt over mij!). Zelf denk ik dat het komt omdat hij niet echt practist wat ‘ie preacht, op z’n Joys 😉

Eerst hoofdschuddend betreuren dat het zoveel gewone stervelingen niet lukt om naakt zijn los te zien van seks, en vervolgens elk moment als een hijgerige puber ‘totale overgave’ eisen, omdat dat zogenaamd hoort bij vrouwelijke energie. Heel eng en gespeend van enige zelfreflectie.
Ik heb totaal geen moeite met naakt, ga net zo makkelijk in mijn blote gat in de sauna of op het naaktstrand zitten, en dan vind ik daar inderdaad niets seksueels aan. Maar als Walter met z’n praatjes langs zou komen, trok ik alles aan wat ik bij me had. Ik vind hem zich juist heel invasief en grensoverschrijdend opstellen, echt op het ranzige af. En als de dames dan een zeldzame grens handhaven, zoals in de hottub, dan is zijn conclusie dat ze ‘spiritueel nog niet op hetzelfde niveau zitten’. Ja, zo kun je alles wel rechtlullen. Nare situatie daar, of zo wordt het in ieder geval in beeld gebracht.

Bij de rest vind ik het niet allemaal even soepel lopen, maar dat is logisch😉 Benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen komende week!

Brabeau schreef op 18-07-2023 om 10:28:

Jan wil het liefst niks doen want hij is met pensioen. Gastheer spelen vind hij wel enig. Maar wat denkt hij? dat 'ie bij een vrouw met b&b in kan trekken en dan niks meer hoeft te doen dan alleen handjes schudden met de gasten? Ik denk dat hij beter in NL kan blijven en van z'n pensioentje kan gaan genieten.

Ik ben geen fan van Jan (brrrr), maar ik heb Marian ook nog niet veel anders zien doen dan op een bedje liggen en mooi opzitten. Dus dat matcht wel.

Wat me bij Jan verbaast is dat hij blijkbaar weinig geld heeft gespendeerd aan zijn gebit.
Dan heeft Olof met kunstgebit toch een prettiger  verzorgd uiterlijk....

Haantje79

Haantje79

18-07-2023 om 16:21 Topicstarter

Sige schreef op 18-07-2023 om 13:54:

Wat leuk dat er een B&B-topic is!
Ik heb jullie observaties met veel plezier gelezen😄
De stukjes bij Walter roepen bij mij veel ergernis op (maar waarschijnlijk zou Walter zeggen dat dat betekent dat ik daar iets mee moet, omdat de weerstand iets zegt over mij!).
 

jaaaaa zo rolt Walt! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.