Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 28-07-2023 om 08:22:

[..]

Dat vind ik persoonlijk ook helemaal geen aantrekkelijke man.

Om de een of andere reden had ik bedacht dat dat juist wel een type voor jou is

Dolfje schreef op 28-07-2023 om 08:44:

[..]

Om de een of andere reden had ik bedacht dat dat juist wel een type voor jou is

Haha wat grappig. Nee hoor vind hem echt niet aantrekkelijk. Wit haar, een bril en een witte sik. Ik hou absoluut niet van gezichtsbeharing. Ik hou alleen van glad geschoren mannen maar als Ed zich zou scheren dan zou ik hem nog steeds niet aantrekkelijk vinden. 

Ik kan morgen pas  antwoorden, want ik  'zit met m'n verkoudheid'  (??).   
(Kwoot Kwalter).

Wát een kerel zeg......

watertoren schreef op 28-07-2023 om 09:39:

[..]

Haha wat grappig. Nee hoor vind hem echt niet aantrekkelijk. Wit haar, een bril en een witte sik. Ik hou absoluut niet van gezichtsbeharing. Ik hou alleen van glad geschoren mannen maar als Ed zich zou scheren dan zou ik hem nog steeds niet aantrekkelijk vinden.

walter-spangenberg.256x256.jpg

Gladgeschoren en meer 

MRI

MRI

28-07-2023 om 10:16

Beterlaat2021! schreef op 28-07-2023 om 09:49:

Ik kan morgen pas antwoorden, want ik 'zit met m'n verkoudheid' (??).
(Kwoot Kwalter).

Wát een kerel zeg......

Jij hebt duidelijk geen weet van de zwaarte van de manflu Maar ik herkende er oprecht ook een exen in die zeiden " ik kan je nu niet terug mailen want ik ben verkouden" 

Beterlaat2021! schreef op 28-07-2023 om 09:49:

Ik kan morgen pas antwoorden, want ik 'zit met m'n verkoudheid' (??).
(Kwoot Kwalter).

Wát een kerel zeg......

Ik moest even mijn mond dichtdoen., die was opengevallen van verbazing. Wat zegt ie nou?? 

Het antwoord is dus "nee". 

Beterlaat2021! schreef op 28-07-2023 om 09:49:

Ik kan morgen pas antwoorden, want ik 'zit met m'n verkoudheid' (??).
(Kwoot Kwalter).

Wát een kerel zeg......

Wat?? Heeft dat echt zo gezegd? 

Ik miste de laatste 10 minuten door een stroomstoring hier, maar nu ga ik toch even terugkijken.  

Die vriend bij Leendert op bezoek met dat mooie grijze haar vind ik heel aantrekkelijk! 

Wat een overdreven en poenerige Amsterdammer, die Edwin.  En wat een eisen mbt het uiterlijk van vrouwen....kijk eerst eens naar je eigen buik !

Claudia en Walter: "op zielsniveau verbinding zoeken"    bleh.....

Leuke vrienden heeft Leendert.
ik had eigenlijk niet verwacht dat Jorien zo snel zou vertrekken. Thalia keek wel héél triomfantelijk toen ze ging. 

Fijn dat Manon weg is, ze laat zichzelf zo alleen wel kennen. Met Bram moet je geen diepzinnige gesprekken willen voeren wanneer er ook nog een cameraploeg aanwezig is en half NL meekijkt. 

Als Walter (of wie dan ook) zo'n antwoord aan mij zou geven zou ik zeker mijn spullen pakken. Verrassend wel dat deze dame dat (nog?) niet doet. 
Ze lijkt me slimmer en zelfstandiger dan de dames die we tot nu toe bij Walter gezien hebben. Vraag me af wat er nog meer is, waarom ze op hem gereageert heeft.

Debbie is leuk, doorziet de mannen wel maar heeft de lat waarschijnlijk ook hoog liggen. Dit maakt het lastig een leuke partner te vinden. Jan was het niet, en Paul lijkt me nog steeds te meegaand. En Ed? Die gaat zeker zijn best doen maar tot nu toe staat hij met 1-0 achter.

MRI

MRI

28-07-2023 om 14:21

RavIvaR schreef op 28-07-2023 om 13:59:


.

Debbie is leuk, doorziet de mannen wel maar heeft de lat waarschijnlijk ook hoog liggen. Dit maakt het lastig een leuke partner te vinden. Jan was het niet, en Paul lijkt me nog steeds te meegaand. En Ed? Die gaat zeker zijn best doen maar tot nu toe staat hij met 1-0 achter.

Ja inderdaad, ik vind ook dat ze de lat ook best hoog mag hebben liggen. Het is een superleuke vrouw op alle fronten en de mannen die ze tot nu toe 'krijgt' vind ik inderdaad niet in haar league. Hoewel Paul  een lieverd is natuurlijk, denk ik ook dat iemand vinden die een gelijkwaardige inbreng heeft best lastig is. En inbreng kan natuurlijk ook zijn, rust bieden, humor hebben etc. 

Nou ja we zijn het eens, maar ik vind niet dat ze de lat lager moet leggen om maar een man te hebben eigenlijk

RavIvaR schreef op 28-07-2023 om 13:59:

Leuke vrienden heeft Leendert.
ik had eigenlijk niet verwacht dat Jorien zo snel zou vertrekken. Thalia keek wel héél triomfantelijk toen ze ging.

Fijn dat Manon weg is, ze laat zichzelf zo alleen wel kennen. Met Bram moet je geen diepzinnige gesprekken willen voeren wanneer er ook nog een cameraploeg aanwezig is en half NL meekijkt.

Als Walter (of wie dan ook) zo'n antwoord aan mij zou geven zou ik zeker mijn spullen pakken. Verrassend wel dat deze dame dat (nog?) niet doet.
Ze lijkt me slimmer en zelfstandiger dan de dames die we tot nu toe bij Walter gezien hebben. Vraag me af wat er nog meer is, waarom ze op hem gereageert heeft.

Debbie is leuk, doorziet de mannen wel maar heeft de lat waarschijnlijk ook hoog liggen. Dit maakt het lastig een leuke partner te vinden. Jan was het niet, en Paul lijkt me nog steeds te meegaand. En Ed? Die gaat zeker zijn best doen maar tot nu toe staat hij met 1-0 achter.

Dat viel mij ook wat tegen, dat je snel opstapt helemaal prima, die sneren(verpakt als grap) hadden ook achterwege kunnen blijven. 

Haantje79

Haantje79

28-07-2023 om 16:25 Topicstarter

ja Madelon was echt boos…stampvoetend en met gierende banden het erf af. Tja….

ja manon, voor sommige mannen ben je gewoon niet wat ze zoeken. Deal with it.

Ik vond het juist goed van Bram dat hij Madalon weg stuurde als hij weet dat er niks van kan worden op liefdesgebied. Heel eerlijk om iemand niet langer aan het lijntje te houden. Madalon reageerde heel kinderachtig en kon niet tegen afwijzing maar dan moet je niet aan zo'n programma mee doen. 

Brabeau schreef op 28-07-2023 om 16:50:

ja manon, voor sommige mannen ben je gewoon niet wat ze zoeken. Deal with it.

*madelon 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.