Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Claudia komt over als een hulpeloos vogeltje. Misschien niet zo’n goed idee om aan zoiets mee te doen. Anne vind ik steeds geniepiger overkomen. En elke keer die openhangende mond.. 

Spoken schreef op 14-07-2023 om 22:13:

Claudia komt over als een hulpeloos vogeltje. Misschien niet zo’n goed idee om aan zoiets mee te doen. Anne vind ik steeds geniepiger overkomen. En elke keer die openhangende mond..

Jaaa! Precies dit (inclusief die openhangende mond) wilde ik ook net posten haha 😁 Wat een vervelend mens is dat..

Ik vind het ook stom/gek dat Walter niks verzint als date (behalve die dansjes en 'spontane' watergevecht dan). Haal beide gewoon even apart van elkaar uit de situatie/plek en ga wat leuks doen 1 op 1! Dit geldt natuurlijk voor iedereen hoor  

Widajo schreef op 14-07-2023 om 21:57:

[..]

Da k je wel voor jouw post. Ben al 2 dagen aan het twijfelen of Claudia de Claudia is die ik "ken".

Ooit, jaren geleden, bij haar een paar sessies gehad maar te zweverig voor mij.

[Quote aangepast] wel knap dat ze nu haar leven weer op orde heeft

Achh wat triest 

Vind het jammer dat ze daar met Anne is, ik kan me voorstellen dat ze zich door haar in de steek gelaten voelt. Hoop dat Walter, haar ook eens mee neemt voor 'n 1 op 1 date alhoewel ze beter op zoek kan gaan naar een man die wat minder bezig is met zichzelf.

Haantje79

Haantje79

14-07-2023 om 22:55 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 14-07-2023 om 21:18:

Die primitieve levensstijl bij Bram zou echt niks voor mij zijn!
Maar wel leuk, hij is/lijkt helemaal gelukkig daarmee
Ik denk alleen niet dat het wat wordt met Madelon, jullie wel?

De natuur en een Boerderij met dieren is leuk, maar bij hem is het te primitief. Ik vind zijn B&B kamer er ook niet uitzien, maar hij is er trots op. Er zal vast animo voor zijn, maar mij niet bellen!

MRI

MRI

14-07-2023 om 23:14

Spoken schreef op 14-07-2023 om 22:13:

Maar Claudia is nog niet lang weduwe door het overlijden van haar man. Ik vermoed dat men een poging zich te openen voor een nieuwe liefde, er veel pijn loskomt. 

En ja inderdaad waarom laat Anne die mond zo open hangen?

MRI schreef op 14-07-2023 om 23:14:

[..]

Maar Claudia is nog niet lang weduwe door het overlijden van haar man. Ik vermoed dat men een poging zich te openen voor een nieuwe liefde, er veel pijn loskomt.

En ja inderdaad waarom laat Anne die mond zo open hangen?

Ja dat last ik, maar als je nog zo zit met verlies van je man (wat natuurlijk kan), dan ben je toch niet toe aan zoiets als dit. Dan sta je toch helemaal niet ‘open’ enzo. Jammer dat niemand in haar omgeving het heeft (kunnen) voorkomen dat ze meedeed.
Is ook nog eens niet leuk om naar te kijken vind ik, want weet niet of ik het nou zielig moet vinden voor haar of erom moet lachen omdat ze zo bizar doen met zn 3en. 

Haantje79

Haantje79

14-07-2023 om 23:38 Topicstarter

Kwalter stelt zich steeds op alsof hij boven de vrouwen staat. Volgens mij is hij ervan overtuigd dat hij de wijsheid in pacht heeft en hij zal “de vrouwtjes” wel eens wat levenslessen bijbrengen. Getverdegetver wat een houdinkje. Ik wil daar wel eens een vrouw zien die gewoon tegen hem zegt je **** uit je nek. Maar dat gaat niet gebeuren ben ik bang voor……maar er komen er nog 6 wie weet 

MRI

MRI

14-07-2023 om 23:41

Spoken schreef op 14-07-2023 om 23:25:

[..]

Ja dat last ik, maar als je nog zo zit met verlies van je man (wat natuurlijk kan), dan ben je toch niet toe aan zoiets als dit. Dan sta je toch helemaal niet ‘open’ enzo. Jammer dat niemand in haar omgeving het heeft (kunnen) voorkomen dat ze meedeed.
Is ook nog eens niet leuk om naar te kijken vind ik, want weet niet of ik het nou zielig moet vinden voor haar of erom moet lachen omdat ze zo bizar doen met zn 3en.

Maar dat weet je dus niet op zo'n moment, weet ik uit eigen ervaring. Het kan best redelijk gaan in het dagelijks leven, maar als je 'geraakt' wordt door bijv. iemand die je leuk vindt kan dat van alles triggeren. 

Daarom kan de omgeving het ook helemaal niet inschatten natuurlijk: want misschien leek het best goed te gaan en kon niemand, ook zijzelf niet, dit aan zien komen. Nogmaals, ik heb dit zelf meegemaakt

Ik zou zeggen: lach haar niet uit, vind haar niet zielig, maar bezie het met mildheid. 

Geldt voor mij niet voor Walter en Anne trouwens

MRI

MRI

14-07-2023 om 23:43

Haantje79 schreef op 14-07-2023 om 23:38:

Kwalter stelt zich steeds op alsof hij boven de vrouwen staat. Volgens mij is hij ervan overtuigd dat hij de wijsheid in pacht heeft en hij zal “de vrouwtjes” wel eens wat levenslessen bijbrengen. Getverdegetver wat een houdinkje. Ik wil daar wel eens een vrouw zien die gewoon tegen hem zegt je **** uit je nek. Maar dat gaat niet gebeuren ben ik bang voor……maar er komen er nog 6 wie weet

Nee joh, dan zegt hij gewoon dat ze te veel in haar mannelijke energie zit, zo blijft hij er altijd boven staan

Haantje79

Haantje79

14-07-2023 om 23:46 Topicstarter

MRI schreef op 14-07-2023 om 23:43:

[..]

Nee joh, dan zegt hij gewoon dat ze te veel in haar mannelijke energie zit

Haha ja dat, zo een gaat gelijk exit denk ik. Maar het zou zo leuk zijn……

MRI

MRI

14-07-2023 om 23:51

Haantje79 schreef op 14-07-2023 om 23:46:

[..]

Haha ja dat, zo een gaat gelijk exit denk ik. Maar het zou zo leuk zijn……

sterker nog, ik heb de neiging zelf af te reizen om hem eens flink te les te lezen. Want ja, ik heb dus flink te veel mannelijke energie blijkt

Eerlijk gezegd vind ik de info over de overleden man van Claudia iets te gevoelig om te vermelden. Dus wat mij betreft - maar dat is persoonlijk uiteraard - hoeft het niet herhaald te worden of aan gerefereerd.

Lady_Violet

Forum Moderator

Moderator

15-07-2023 om 00:43

Courage schreef op 15-07-2023 om 00:06:

Eerlijk gezegd vind ik de info over de overleden man van Claudia iets te gevoelig om te vermelden. Dus wat mij betreft - maar dat is persoonlijk uiteraard - hoeft het niet herhaald te worden of aan gerefereerd.

Hier ben ik het mee eens. Zover ik weet heeft Claudia deze info zelf niet gedeeld, dus laten we dat in dit topic dan ook niet doen. 

MRI

MRI

15-07-2023 om 00:46

Courage schreef op 15-07-2023 om 00:06:

Het is toch ook in het programma genoemd, meen ik? Ik vind het toch wel relevant als men haar op een bepaalde manier neerzet. 

MRI

MRI

15-07-2023 om 00:48

Forum Moderator schreef op 15-07-2023 om 00:43:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Zover ik weet heeft Claudia deze info zelf niet gedeeld, dus laten we dat in dit topic dan ook niet doen.

oh sorry had ik nog niet gezien toen ik mijn laatste reactie plaatste. [knip]  het feit dat ze nog niet lang geleden weduwe is werd toch wel gedeeld in het programma, zelfs met Walter ook. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.