Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Haantje79 schreef op 14-07-2023 om 22:55:

[..]

De natuur en een Boerderij met dieren is leuk, maar bij hem is het te primitief. Ik vind zijn B&B kamer er ook niet uitzien, maar hij is er trots op. Er zal vast animo voor zijn, maar mij niet bellen!

Haha, mij ook niet bellen. Alles is daar wel heel erg primitief en ik ben bang dat die vent een uur in de wind stinkt. Hij ziet er nu niet uit alsof hij regelmatig zichzelf wast. Hij ziet er vies uit met echt vies haar. Ik zou wel wat meer van zijn B&B willen zien en wat zijn gasten voor eten krijgen. 

MRI, bepaalde dingen zijn wel genoemd  op TV, andere dingen niet. En die hoeven dan ook niet verteld te worden door mensen die haar irl kennen.

MRI

MRI

15-07-2023 om 01:27

Courage schreef op 15-07-2023 om 01:20:

MRI, bepaalde dingen zijn wel genoemd op TV, andere dingen niet. En die hoeven dan ook niet verteld te worden door mensen die haar irl kennen.

Ik begrijp het, ik zal het houden bij wat op tv is genoemd is, wat ze zelf vertelde

Courage schreef op 15-07-2023 om 00:06:

Eerlijk gezegd vind ik de info over de overleden man van Claudia iets te gevoelig om te vermelden. Dus wat mij betreft - maar dat is persoonlijk uiteraard - hoeft het niet herhaald te worden of aan gerefereerd.

Excuses,  wat ik schreef heeft ze inderdaad niet gedeeld op tv maar staat wel openbaar op haar Facebook. Mijn post is inmiddels aangepast (door mod denk ik)

Ik ben wel blij dat jullie deelden d

Er ging iets mis. Ik ben wel blij dat jullie deelden dat Claudia weduwe is . Nu begrijp ik haar beter maar ze is is wel de gek van dit seizoen. Kijk Renze even terug  maar sorry maar ik moet daar erg om lachen. Het zal vaak herhaald worden.

Widajo schreef op 15-07-2023 om 01:32:

[..]

Excuses, wat ik schreef heeft ze inderdaad niet gedeeld op tv maar staat wel openbaar op haar Facebook. Mijn post is inmiddels aangepast (door mod denk ik)

Snap ik, maar toch. No hard feelings hoor.

Idem voor jou MRI.

Haantje79 schreef op 14-07-2023 om 23:38:

Kwalter stelt zich steeds op alsof hij boven de vrouwen staat. Volgens mij is hij ervan overtuigd dat hij de wijsheid in pacht heeft en hij zal “de vrouwtjes” wel eens wat levenslessen bijbrengen. Getverdegetver wat een houdinkje. Ik wil daar wel eens een vrouw zien die gewoon tegen hem zegt je **** uit je nek. Maar dat gaat niet gebeuren ben ik bang voor……maar er komen er nog 6 wie weet

Ik vind Walter ook niet leuk en zijn opstellen als de grote leraar not done. Maar de beide dames stellen zich ook op alsof hij alle kennis in huis heeft. Ik ben benieuwd hoe ze zich gedragen als er 'n vrouw komt waar Walter echt interesse in heeft....want tot nu toe heb ik het idee dat hij zich gevleid voelt met al die aandacht maar meer niet.

Haantje79

Haantje79

15-07-2023 om 09:42 Topicstarter

Ja Kwalter geniet met overvolle teugen van de aanbidding van zijn dames. 

Haantje79 schreef op 15-07-2023 om 09:42:

Alles wat hij zegt vinden ze geweldig, ze doen alles om zijn goedkeuring te krijgen,  het is gewoon te genant om te zien dat gedraai en geslijm om hem heen.

Haantje79 schreef op 15-07-2023 om 09:42:

Kwalter 

MRI schreef op 14-07-2023 om 23:51:

[..]

sterker nog, ik heb de neiging zelf af te reizen om hem eens flink te les te lezen. Want ja, ik heb dus flink te veel mannelijke energie blijkt

Zit nu de afl van gisteren te kijken.
De chakra's en zonnevlechten vliegen weer om je oren. Ik word er kriegel van!

Bram heeft leuke dieren! Die eenden hobbelen zo schattig achter hem aan.  Maar een erg afgelegen en primitieve plek. 

Debby is leuk!  No-nonsense type!

amarna schreef op 15-07-2023 om 12:07:

Bram heeft leuke dieren! Die eenden hobbelen zo schattig achter hem aan. Maar een erg afgelegen en primitieve plek.

Voor Zweedse begrippen zit hij nog niet eens zo afgelegen. Het eerste wat ik deed was opzoeken op de kaart en ik dacht: ah, op redelijke rij-afstand van Nederland nog. Lekker in het zuiden. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor.

# Ik heb last van mijn zonnevlecht, kun jij me helpen?
* Natuurlijk! Mijn handen zijn wonderhanden. Dan ga ik lekker in je chakra zitten

Dit soort gesprekken. Dit staat zo ver van me af. 
En terwijl Claudia de zonnevlecht uitborsteld spreekt Anne alweer een date af. Kan Claudia dan niet even een stevige knoop in die vlecht leggen? De Chakra husselen? Haar energie leegzuigen en aan moeder aarde voeren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.