Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Metallover schreef op 14-07-2023 om 17:31:

[..]

Nou die vind ik tot nu toe allebei heel saai.

Misschien zouden ze hen bij elkaar moeten zetten.

Ja, ze zijn wel wat saai, maar dan kan ik mentaal opladen voor de volgende sessie bij Walter 😆

een zweverige b&b houder is niet erg, maar nu zijn het er te veel in één seizoen 

Die primitieve levensstijl bij Bram zou echt niks voor mij zijn! 
Maar wel leuk, hij is/lijkt helemaal gelukkig daarmee
Ik denk alleen niet dat het wat wordt met Madelon, jullie wel?

HAHA!wait..what schreef op 14-07-2023 om 21:18:

Die primitieve levensstijl bij Bram zou echt niks voor mij zijn!
Maar wel leuk, hij is/lijkt helemaal gelukkig daarmee
Ik denk alleen niet dat het wat wordt met Madelon, jullie wel?

Nee lijkt mij ook niks 

Maar die hond  Die wil ik wel hoor 

Wat vroeg zij nou aan Bram dat hij zei dat hij iemand wel beter moest kennen voordat hij dat wilde delen? Had het even gemist.

Moxxie schreef op 14-07-2023 om 13:26:

Ik vind dat ze dit seizoen iets te hard op zoek gegaan zijn naar gekkies. Jammer, het moet geen Showroom worden.

Ik denk niet dat ze op die manier te werk zijn gegaan, maar ik denk dat mensen die hun leven helemaal op orde hebben, zichzelf niet opgeven voor dit programma.

Spoken schreef op 14-07-2023 om 21:41:

Wat vroeg zij nou aan Bram dat hij zei dat hij iemand wel beter moest kennen voordat hij dat wilde delen? Had het even gemist.

Ze vroeg naar zijn ouders 

Claudia, ga naar huis. Hij is je niet waard. Ik vind het onbeschoft dat Walther zich elke keer laat meenemen door Anne. En Anne gedraagt zich niet als een vriendin.
Run Claudia Run.

Ik heb medelijden met Claudia. Anne pakt haar kansen, en Walter lijkt het prima te vinden. Hij kan ook zeggen: nu ons uitje doe ik morgen een uitje met Claudia. 

Wat is Debbie een leuke, spontane en vrolijke vrouw. Heerlijk, zo'n type. 

_Arianna_ schreef op 14-07-2023 om 21:53:

Claudia, ga naar huis. Hij is je niet waard. Ik vind het beschoft dat Walther zich elke keer laat meenemen door Anne. En Anne gedraagt zich niet als een vriendin.
Run Claudia Run.

Ja echt! Ik had mijn koffers gepakt en was vertrokken. Die twee zijn niet goed voor haar. 

Yumi schreef op 13-07-2023 om 23:05:

Wie ben ik? - IK (ikinnerlijkekracht.nl)

Da k je wel voor jouw post. Ben al 2 dagen aan het twijfelen of Claudia de Claudia is die ik "ken".

Ooit,  jaren geleden,  bij haar een paar sessies gehad  maar te zweverig voor mij.

Knip, privé 

wel knap dat ze nu haar leven weer op orde heeft

Ah Debbie, wat een leuke vrouw! Het eerste wat in me opkomt; ze is zo hartelijk   Heel warme en leuke persoonlijkheid volgens mij!

Wat een verschil met die andere Debbie van toen, haha 🙈 zij was zo kil! 😅

Brabeau schreef op 14-07-2023 om 21:48:

[..]

Ze vroeg naar zijn ouders

Dankje. Zou er niet zo snel aan denken dat iemand dat al te intiem vindt om over te praten (tenzij je dat bv niet op tv wil doen ofzo, maar dat gaf hij niet als reden)

Spoken schreef op 14-07-2023 om 22:09:

[..]

Dankje. Zou er niet zo snel aan denken dat iemand dat al te intiem vindt om over te praten (tenzij je dat bv niet op tv wil doen ofzo, maar dat gaf hij niet als reden)

Het was een heftig verhaal zei hij.. Dus het zal best kunnen dat hij dat inderdaad niet op tv wil vertellen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.