Media en cultuur
Haantje79
29-12-2022 om 22:41
B&B vol liefde 2023
Bram-Madelon, Yamie-Lee, Suus, Carolien, Ånnē, Jasmin
petri-Hans, Olaf,Toine,Thomas
Joy-Zoey, Babette, Natalie, Esra, Elise, Dani
Marian-Olof, Jan, Ed, Gerrie, Koos Koets
Martijn-Bianca, Diana, Sylvana, Temara
Debbie-paul, Cees, Erwin, de Har
Walter-Anne, Claudia, Ingrid, Corine, Aleggandra
Leendert-Loes, Jose, Thalia, Jorien, Niesje , Die Suzanne
MRI
13-07-2023 om 23:21
HAHA!wait..what schreef op 13-07-2023 om 22:50:
Vroeg Claudia nou serieus of ze die hot tub uit mocht?
Hij lijkt wel eensekteleidercoach die bepaalt wat ze gaan/mogen doen! Alsof ze toestemming nodig hebben ofzo.
Of ze geven hem die rol, dat kan ook..
Brr, krijg echt de kriebels van die 3.Edit; en ze zijn in zijn ogen ook 'gewoon' niet goed genoeg; te gesloten (terwijl; ze zit vaak genoeg met tranen in haar ogen en te dansen als een gek), te veel mannelijke energie, te veel, te druk..
Terwijl, mij lijkt dat je juist iedereen zal 'moeten' accepteren als je zo'n 'vrije' geest hebt. Maar blijkbaar werkt dat niet zo
Ja ik vind die Walther volkomen door de mand vallen. Ik vind tantra best een mooie dynamiek, maar tussen mensen die al een paar zijn om verbinding te vergroten. Hij zegt een partner te willen maar blijft wel in zijn leiders rol hangen. Daarmee creëert hij al ongelijkheid: zij moeten zich openen maar hij mag blijven observeren en commentaar geven. Inderdaad ze moet vrouwelijk (als in volgzaam?) zijn in de dans. Maar waar is zijn volgzaamheid of is die voorbehouden aan vrouwen? Terwijl hij ergens anders zegt dat iedereen mannelijke en vrouwelijk energie in zich heeft manipuleert hij het toch zo dat zij de vrouwelijke volgelingen zijn en hij de mannelijke leider. Volgens mij is dat niet volgens de oorspronkelijke Hindoeïstische traditie maar een naar persoonlijke wensen omgebogen variant.
Heel jammer want hij geeft zoiets moois en teers wat tantra kan zijn een slechte naam hierdoor.
En die dames... ze zullen niet de eerste vrouwen zijn die snakken naar een wat zachtere intimiteit, zich open stellen maar evengoed heel makkelijk gekwetst worden en nog met spirituele argumentaties als zouden zijn niet open, vrouwelijk of gegrond genoeg zijn ook.
Doemijdieglazenbol
13-07-2023 om 23:33
ja, ze blijven hem als leider of leermeester boven zich stellen. Allebei. En dan zogenaamd vrij zijn. Deze manier van kijken zo de wereld zoveel moois kunnen brengen. Helaas niet op deze manier voor mij. Want beide vrouwen vertrekken niet vanuit zichzelf maar vanuit wie ze willen zijn en zien deze man als middel. En daar is competitie om. Wat mij betreft een tragisch voorbeeld van “ik wil iets ontvluchten” maar stapt vervolgens in dezelfde dynamiek in een nieuw jasje. Niemand oogt daar ook ontspannen behalve walther die gewoon in zijn gekozen rol blijft zitten. Ga en doe maar hoor. Maar maak jezelf niet wijs dat je bewust of superieur leeft of al die normatieve dingen ontstegen bent. Het is nog normatiever maar in een ander jasje. Zo jammer.
Haantje79
13-07-2023 om 23:44
Claudia en Anne komen allebei heel kwetsbaar over. Het lijkt wel of ze heel erg hun best doen om aan Walther te laten zien hoe spiruweel ze wel niet zijn om daar wanhopig punten mee te scoren. Ik hoor ze ook nauwelijks over normale persoonlijke zaken praten, misschien buiten beeld wel hoor.
GroenTuintje
14-07-2023 om 07:34
ja die geven zich letterlijk en figuurlijk meteen al bloot aan Walter. Ik weet niet of dat nou zo aantrekkelijk is
Yumi
14-07-2023 om 10:01
Debbie de B&B eigenaar in Spanje, blijkt de ex van acteur Alfred van de Heuvel te zijn.
Alfred van den Heuvel kijkt ondanks deelname ex-vrouw niet naar B&B Vol liefde | Achterklap | NU.nl
Loeki72
14-07-2023 om 10:15
Haantje79 schreef op 13-07-2023 om 23:44:
Claudia en Anne komen allebei heel kwetsbaar over. Het lijkt wel of ze heel erg hun best doen om aan Walther te laten zien hoe spiruweel ze wel niet zijn om daar wanhopig punten mee te scoren. Ik hoor ze ook nauwelijks over normale persoonlijke zaken praten, misschien buiten beeld wel hoor.
Ik vraag me ook af hoe hun dagelijkse leven eruit ziet. Je kan toch niet de hele dag dansen, spelen, enz?
Ik zou echt nooit naar zo’n B&B willen.
En ik trek Anne erg slecht en vind Claudia heel kwetsbaar overkomen. Als ik al een alternatieve therapeut zou zoeken zou ik haar niet uitkiezen, ondanks wat ze allemaal op haar website verteld.
Knutselkei
14-07-2023 om 10:54
Loeki72 schreef op 14-07-2023 om 10:15:
[..]
Ik vraag me ook af hoe hun dagelijkse leven eruit ziet. Je kan toch niet de hele dag dansen, spelen, enz?
Ik zou echt nooit naar zo’n B&B willen.En ik trek Anne erg slecht en vind Claudia heel kwetsbaar overkomen. Als ik al een alternatieve therapeut zou zoeken zou ik haar niet uitkiezen, ondanks wat ze allemaal op haar website verteld.
Nou inderdaad, maar ik moet er ook niet aan denken om loes op mijn werk te krijgen als bedrijfsmaatschappelijk werker.
Courage
14-07-2023 om 12:04
MRI schreef op 13-07-2023 om 23:21:
[..]
Ja ik vind die Walther volkomen door de mand vallen. Ik vind tantra best een mooie dynamiek, maar tussen mensen die al een paar zijn om verbinding te vergroten. Hij zegt een partner te willen maar blijft wel in zijn leiders rol hangen. Daarmee creëert hij al ongelijkheid: zij moeten zich openen maar hij mag blijven observeren en commentaar geven. Inderdaad ze moet vrouwelijk (als in volgzaam?) zijn in de dans. Maar waar is zijn volgzaamheid of is die voorbehouden aan vrouwen? Terwijl hij ergens anders zegt dat iedereen mannelijke en vrouwelijk energie in zich heeft manipuleert hij het toch zo dat zij de vrouwelijke volgelingen zijn en hij de mannelijke leider. Volgens mij is dat niet volgens de oorspronkelijke Hindoeïstische traditie maar een naar persoonlijke wensen omgebogen variant.
Heel jammer want hij geeft zoiets moois en teers wat tantra kan zijn een slechte naam hierdoor.
En die dames... ze zullen niet de eerste vrouwen zijn die snakken naar een wat zachtere intimiteit, zich open stellen maar evengoed heel makkelijk gekwetst worden en nog met spirituele argumentaties als zouden zijn niet open, vrouwelijk of gegrond genoeg zijn ook.
Je slaat weer helemaal de spijker op de kop. Precies mijn vragen. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen daar en of hij ons positief gaat verrassen of toch inderdaad de goeroe-egotrippende kant op gaat (blijft gaan).
MRI
14-07-2023 om 12:33
Courage schreef op 14-07-2023 om 12:04:
[..]
Je slaat weer helemaal de spijker op de kop. Precies mijn vragen. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen daar en of hij ons positief gaat verrassen of toch inderdaad de goeroe-egotrippende kant op gaat (blijft gaan).
Ja en hij heeft de dames (of vrouwen in het algemeen) hiermee in de tang want als je zoiets zegt zoals wij 'zit je te veel in je mannelijke energie'. Ja tuurlijk joh.
Nou ja, ik ben ook benieuwd of hij zich nog kwetsbaar gaat tonen en echt verliefd wordt op iemand, in plaats van in een hottub als een soort proeve van bekwaamheid te vragen 'hoe denken jullie over seksualiteit?" Ik vond dat zo onafgestemd. Dat gezicht van Anne ook op dat moment geweldig.
Maar ja Walther leeft natuurlijk buiten de matrix, zoals hij ergens in de eerste afleveringen beweerde. Wel vreemd dat hij dan aan zo'n programma meedoet.
Nou ja, misschien wordt hij nog verliefd (hoewel dat ' aanhaken op elkaars oude trauma's zou zijn volgens hem) en dan trek ik mijn woorden in. Het is een ieder gegund
_Audrey
14-07-2023 om 12:38
Ik dacht vooral: ze zeggen telkens dat ze zo vrij en krachtig zijn, maar ondertussen lopen ze de hele tijd te huilen en moet moeder aarde weer te hulp komen en er vreemde rituelen gevolgd worden.
Je bent helemaal niet krachtig en vrij, je zit juist opgesloten in je eigen maffe denkwereld.
Moxxie
14-07-2023 om 13:26
Ik vind dat ze dit seizoen iets te hard op zoek gegaan zijn naar gekkies. Jammer, het moet geen Showroom worden.
_Audrey
14-07-2023 om 13:44
Moxxie schreef op 14-07-2023 om 13:26:
Ik vind dat ze dit seizoen iets te hard op zoek gegaan zijn naar gekkies. Jammer, het moet geen Showroom worden.
Inderdaad. Ik ben blij als Petri of Leendert in beeld komen, dat zijn tot dusver gewoon normale mensen
Beterlaat2021!
14-07-2023 om 16:48
Ik heb al de hele dag geen TV, vanwege een storing, dus ik kan de aflevering van gisteren niet bekijken.
Nou ja, wat in het vat zit, verzuurt niet.
Metallover
14-07-2023 om 17:31
_Audrey schreef op 14-07-2023 om 13:44:
[..]
Inderdaad. Ik ben blij als Petri of Leendert in beeld komen, dat zijn tot dusver gewoon normale mensen
Nou die vind ik tot nu toe allebei heel saai.
Misschien zouden ze hen bij elkaar moeten zetten.
watertoren
14-07-2023 om 18:36
Ik kon het niet laten en ben wel vooruit aan het kijken geweest. Nee, ik zal niet spoileren.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.