Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

We worden oud hè?   😜

Haantje79

Haantje79

13-07-2023 om 13:21 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2023 om 11:26:

@Haantje 79 : is het misschien mogelijk om in je openingsbericht de namen van alle eigenaars en gasten bij te houden (zoals ik vorig jaar gedaan heb?)

Zie :

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022

Ik vind het nu al moeilijk worden wie wie is.

Je kunt de modjes vragen je bericht te openen zodat je het kunt bijhouden.

Ik heb een foto van alle uiteindelijke kandidaten in de OP staan, het kan zijn dat je even op “lees meer” moet klikken dan klapt de rest van de OP uit en kan je het zien 

Haantje79

Haantje79

13-07-2023 om 13:23 Topicstarter

Ooh wacht ff… je bedoelt ook de namen van de gasten…..ik ga aan de slag en zet ze erbij.

Haantje79 schreef op 13-07-2023 om 13:23:

Ooh wacht ff… je bedoelt ook de namen van de gasten…..ik ga aan de slag en zet ze erbij.

Heel fijn 

Haantje79 schreef op 12-07-2023 om 22:33:

[..]

De mannen van Petri vallen mij ook tegen….zo oud lijken ze, terwijl zij nog heel jong overkomt. En die man die nu bij haar is daar zie ik steeds koos Alberts in….

Ja veel te oud (al had ik haar ook ouder geschat dan 60), had ze niet een maximum leeftijd ingesteld?

Yumi schreef op 12-07-2023 om 22:59:

[..]

Ik vind Jan wel passen bij Desiree van Hans Italië, allebei even nep en krijg van beide kriebels

Ik schreef gisteren al dat Jan bij Desiree past en nu lees ik dat meerdere kijkers dat gevoel hebben en/of dat het haar broer is  

Weet niet meer wie schreef dat Olaf lijkt op Henny Huisman? Henny schrijft dat hij al honderden berichten heeft ontvangen hierover
B&B Vol Liefde-kijkers weten het zeker: Jan is broer van Desiree | RTL Boulevard

RTL Boulevard leest gewoon mee in dit topic! En zo komen ze nou aan hun 'nieuws'.

En dank aan Haantje79 voor het aanvullen van het  openingsbericht.

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2023 om 16:09:

RTL Boulevard leest gewoon mee in dit topic! En zo komen ze nou aan hun 'nieuws'.

En dank aan Haantje79 voor het aanvullen van het openingsbericht.

Zou goed kunnen en ook op Viva en fok schrijven mensen actief mee over dit programma

Haantje79 schreef op 13-07-2023 om 13:23:

Bedankt!

Bram en zijn tulband vriend lijken ook niet helemaal standaard. Is dit jaar het thema alternatief en zweven.

Meesje schreef op 13-07-2023 om 21:20:

Bram en zijn tulband vriend lijken ook niet helemaal standaard. Is dit jaar het thema alternatief en zweven.

idd

Vroeg Claudia nou serieus of ze die hot tub uit mocht? 
Hij lijkt wel een sekteleider coach die bepaalt wat ze gaan/mogen doen! Alsof ze toestemming nodig hebben ofzo.
Of ze geven hem die rol, dat kan ook..
Brr, krijg echt de kriebels van die 3.

Edit; en ze zijn in zijn ogen ook 'gewoon' niet goed genoeg; te gesloten (terwijl; ze zit vaak genoeg met tranen in haar ogen en te dansen als een gek), te veel mannelijke energie, te veel, te druk..

Terwijl, mij lijkt dat je juist iedereen zal 'moeten' accepteren als je zo'n 'vrije' geest hebt. Maar blijkbaar werkt dat niet zo 

Goh die Leendert, allebei zijn dames zijn naar huis. Vond Loes wel weer ontevreden mopperig doen dat ze geen 1 op 1 date heeft gehad met Leendert. Ik dacht hoezo je was er toch een paar dagen eerder dan José, en ze hadden toch gewandeld en een terrasje? Maar nee, José wou alleen met Leendert zijn zonder hond.

Walter en zijn dames, zitten niet echt op 1 lijn, ze kunnen goed contacten met de aarde maar begrijpen elkaar steeds minder. Anne is te druk volgens Walter, maar toch doet hij meer met haar omdat ze zijn aandacht weet te trekken. 
Claudia heeft het moeilijk maar weet zich te herpakken om in de vooruitblik weer in te storten. 
Ik vond overigens haar website, omdat ik al een paar dagen denk waar ken ik haar van? Weet het weer, lang geleden groep alleenstaande die gezamenlijk activiteiten ondernam... had niets met haar weet nu weer waarom

Wie ben ik? - IK (ikinnerlijkekracht.nl)

HAHA!wait..what schreef op 13-07-2023 om 22:50:

Vroeg Claudia nou serieus of ze die hot tub uit mocht?
Hij lijkt wel een sekteleider coach die bepaalt wat ze gaan/mogen doen! Alsof ze toestemming nodig hebben ofzo.
Of ze geven hem die rol, dat kan ook..
Brr, krijg echt de kriebels van die 3.

Edit; en ze zijn in zijn ogen ook 'gewoon' niet goed genoeg; te gesloten (terwijl; ze zit vaak genoeg met tranen in haar ogen en te dansen als een gek), te veel mannelijke energie, te veel, te druk..

Terwijl, mij lijkt dat je juist iedereen zal 'moeten' accepteren als je zo'n 'vrije' geest hebt. Maar blijkbaar werkt dat niet zo

Ja, maar dat vroeg ze volgens mij vanwege de camera, stel je voor dat NL zich verslikt in de chips en borrelnoten als ze ineens in d'r blootje uit die hot tub springt 

Yumi schreef op 13-07-2023 om 23:08:

[..]

Ja, maar dat vroeg ze volgens mij vanwege de camera, stel je voor dat NL zich verslikt in de chips en borrelnoten als ze ineens in d'r blootje uit die hot tub springt

Ja dat kan natuurlijk ook niet 😂🤭 Dan had ik het alsnog aangekondigd als ik haar was; jo, ik ga eruit hoor! Te warm, doei 😁 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.