Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Haantje79 schreef op 12-07-2023 om 22:33:

[..]

De mannen van Petri vallen mij ook tegen….zo oud lijken ze, terwijl zij nog heel jong overkomt. En die man die nu bij haar is daar zie ik steeds koos Alberts in….

Volgens mij valt het haar ook tegen, en moet ze kiezen uit de aanmeldingen.... ze heeft het ook over wel leuk voor een paar dagen. 

Yumi schreef op 12-07-2023 om 22:59:

[..]

Ik vind Jan wel passen bij Desiree van Hans Italië, allebei even nep en krijg van beide kriebels

Dit dacht ik ook al 😁 En ik vind hem net zo vervelend en arrogant als die man bij die oudere vrouw vorig jaar (beide namen even kwijt 😅) Die zat de andere man ook wat belachelijk te maken toen 

HAHA!wait..what schreef op 12-07-2023 om 23:08:

[..]

Dit dacht ik ook al 😁 En ik vind hem net zo vervelend en arrogant als die man bij die oudere vrouw vorig jaar (beide namen even kwijt 😅) Die zat de andere man ook wat belachelijk te maken toen

Ted uit Madeira en hij heette Tjerk volgens mij, was inderdaad ook zo naar tegen die andere man. Jan laat Olaf wel zijn koffer naar beneden sjouwen en ligt achterover bij het zwembad zonder iets uit te voeren

Wat een kakkerige kwal is die Jan, vreselijk type. En dan noemt hij Olof die "doorsnee man" .

Marianne ziet er ondanks alle ingrepen in haar gezicht erg oud uit, heel slechte huid ook.

[..]   Ik vind Jan wel passen bij Desiree van Hans Italië, allebei even nep en krijg van beide kriebels

Dit wordt wel heel ingewikkeld zo, maar je hebt wel gelijk!

majorette2005 schreef op 12-07-2023 om 23:17:

Marianne ziet er ondanks alle ingrepen in haar gezicht erg oud uit, heel slechte huid ook.

Nou inderdaad, ze oogt veel ouder  dan ze is.  Maar leven in veel  zonlicht is niet goed voor je huid.

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2023 om 07:12:

[..]

Nou inderdaad, ze oogt veel ouder dan ze is. Maar leven in veel zonlicht is niet goed voor je huid.

Ik vind Petri wbt huid/rimpels er ook ouder uitzien dan ze is.

[..]

Ik vind Jan wel passen bij Desiree van Hans Italië, allebei even nep en krijg van beide kriebels

Geweldig. 

Yumi schreef op 12-07-2023 om 23:14:

[..]

Ted uit Madeira en hij heette Tjerk volgens mij, was inderdaad ook zo naar tegen die andere man. Jan laat Olaf wel zijn koffer naar beneden sjouwen en ligt achterover bij het zwembad zonder iets uit te voeren

Hij had het toch ook over Olof dat die een macho was als ik me goed herinner. Zo vind ik Olof juist niet overkomen, die geeft Jan juist de ruimte. 

Vrijevlinder schreef op 13-07-2023 om 07:52:

[..]

Hij had het toch ook over Olof dat die een macho was als ik me goed herinner. Zo vind ik Olof juist niet overkomen, die geeft Jan juist de ruimte.

Volgens mij wilde hij vooral zichzelf als intellectueel neerzetten en Olof als simpele dozenduwer. Wat een neerbuigende man. Zou hij het in de gaten hebben/weten van zichzelf? Daar krijg ik mijn vinger nog niet helemaal achter. 

Haantje79

Haantje79

13-07-2023 om 08:50 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 13-07-2023 om 07:52:

[..]

Ik vind ook dat Olof heel netjes reageert op het gedrag van Jan, ik vind Jan juist meer macho doen, veel lawaai maken en de “ concurrent” opzij duwen/proberen te kleineren. Olof laat zich tot nu toe niet uit de tent lokken en blijft zichzelf. Ik vind het een leuke man, maar ik denk niet dat Marian voor hem zal gaan. 

2 seizoenen volop mee gekletst, maar ik val "nu pas" weer het topic in en al 99+ berichten. Sorry als ik dingen zeg die al uitgebreid besproken zijn. 

Man wat krijg ik al de kriebels bij sommige kandidaten 😅 die ene man bij Marian, die al hoteldebotel is. Noemt 'ie Olof een macho, volgens mij had 'ie het over zichzelf  En de vrouw met de dreadlocks, die vind ik tot nu toe ook nog niet zo leuk. 

Petri vind ik leuk, lijkt me een normale leuke vrouw. Ben benieuwd hoe haar avontuur gaat. 

dat is Anne met die dreads. Ik vind haar en haar vriendin even vermoeiend.. en ik vermoed dat Walter dat ook vindt

@Haantje 79 :  is het misschien mogelijk om in je openingsbericht de namen van alle eigenaars en gasten bij te houden (zoals ik vorig jaar gedaan heb?) 

Zie :

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022

Ik vind het nu al moeilijk worden wie wie is.

Je kunt de modjes vragen je bericht te openen zodat je het kunt bijhouden.

ik kan die namen ook niet bijhouden 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.