Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Wie doet er mee? Zo'n 5 kilo kwijt in en na de zomervakantie.


Denk niet dat ik woensdag een min ga hebben… uit eten, verjaardag, een volle doos toffifees is opgegeten in een dag en straks nog een teamborrel. Morgenavond flink sporten, maar daar maak ik dit vast niet meer mee goed

Ik ga morgen zeker de min in. Maar dat zal niet representatief zijn. Ik ben nogal ziek geweest afgelopen week. Vandaag eindelijk de eerste koortsvrije dag. Maar ik heb vooral geslapen en weinig gegeten. Ben benieuwd hoe snel het er weer aan zit 

Elmie

Elmie

27-07-2021 om 10:03 Topicstarter

Lekker Pupsel, even alles loslaten en dan met hernieuwde kracht weer door.

Toffifees zijn ook wel erg lekker Loes

Diyer, wat vervelend dat je ziek was. Ik hoop dat als er iets af is, dat dat weg blijft.

Ik ben benieuwd morgen. Ik denk dat ik rond de 62 kg blijf steken maar we zullen zien.
Gisteren heerlijk gezwommen en ik was helemaal rozig daarna. Kijken of ik van de week nog een keer kan gaan of een rondje skeeleren als het weer het toelaat.

hoe gaat het met de motivatie deze week bij jullie?
Ik heb afgelopen weekend niet erg mijn best gedaan, niet gesport en wel een barbecue gehad. Ik heb me aardig weten te houden aan mijn voornemen weinig te eten, met name omdat ik in gesprek was met iemand en niet weg wilde lopen. Als je veel praat heb je weinig tijd om te eten 😉
Gisteren gewandeld en savonds nog gesport, dus beetje gecompenseerd.
Vanavond weer trainen, ben benieuwd wat er op staat morgen

Ik merk dat ik vooral weinig motivatie heb om te bewegen en nu rest ziek als oorzaak aanwijs (weinig fut), terwijl ik eigenlijk gewoon geen reden heb om op afstand een rondje te lopen door het bos hier. Maar heb last van een algeheel bleh gevoel.

Wegen vanochtend: 79,5 kilo.

Ik heb qua eten echt een hele slechte week. Maar een nieuwe fitbit en dat doet mijn beweging wel weer goed. Hopelijk heeft dat de schade kunnen beperken en kom ik niet op een heel grote plus uit.

Qua eten gaat t bij mij prima. Had afgelopen zaterdag mijn cheat dag, uit eten geweest bij de Italiaan. Een pizza gegeten met veel groente en kipfilet en als toetje een stukje chocoladetruffeltaart 😋. Daarna nog een alcoholvrij biertje op het terras.

Ik ben nu ook meer bezig met het maken van bijvoorbeeld sauzen ipv deze kant en klaar in de winkel te kopen. En ik eet een wat steviger ontbijt, zo had ik vanmorgen een groente omelet. Dat vult gelijk heel goed!

Ja, ik wil wel mee wegen op woensdag en bij in de tabel. 

Wat een goed idee CherokeeRose, een cheat dag. Kan ik ook wel eens gaan proberen. Heb je iets om naar uit te kijken. 

Een lastige tijd nu hé, met alle vakanties. Heel veel succes allemaal!

Motivatie om te blijven bewegen is er! Ik heb elke dag iets gedaan van mijn lijstje (fietsen, lopen of thuis workout). Toen het nog niet zo hard regende was het wel makkelijker, dus ben benieuwd hoe het de rest van de week gaat, want met zulk weer blijf ik gewoon binnen. Ik ben erg benieuwd of er morgen weer iets vanaf is, we zullen het zien!
Het minder snoepen door de weeks lijkt wel oké te gaan.

Ik heb 2 avonden achter elkaar work out gedaan. Ik heb spierpijn dus dat voelt alsof ik goed bezig ben   
Eten jullie nog iets na het sporten/na een workout? 

imIk heb net wat wortels gegeten na mijn training en soms eet ik een müsli-notenbroodje als ik echt honger heb. 
Na krachttraining is kwark ook goed volgens mij of iets anders met veel eiwit
Ik dacht dat wei eiwit voor de training en caseine juist na de training goed is om te eten

72,3 vanochtend   
Blij met het resultaat van deze week 

71,2 voor mij.

Ik ben helemaal happy, onverwacht, toch best een goede min: 76,1 Mijn streefgewicht komt langzaam in de buurt (en mijn stiekeme doel is alweer 2 kilo lager 🙃)

Oeloeboeloe schreef op 27-07-2021 om 21:35:

Ik heb 2 avonden achter elkaar work out gedaan. Ik heb spierpijn dus dat voelt alsof ik goed bezig ben
Eten jullie nog iets na het sporten/na een workout?

Ik sport vaak ‘s avonds en probeer dan niet meer te eten. Als ik het niet volhoud eet ik nog wat kwark of een banaan. Maar meestal als ik vijftien minuten wacht is mijn honger wel weer weg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.