Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

Ninoea schreef op 12-12-2024 om 12:16:

Eergisteren vernam ik dat een lieve vrouw die mij als puber enorm prettig heeft geholpen plots is overleden aan een herseninfarct. Ik was haar laatst nog tegengekomen en het contact was zo warm en waren een lunchafspraak aan het plannen. En nu dus overleden. Ik ben erdoor van slag en verdrietig.
Vanmiddag is een kerstmarkt gepland op de school van mijn oudste zoon waar ik nog wel even een kijkje wil nemen. En vanavond gaat onze jongste naar zwemles en ik doe nog een bootcamp. Allemaal wat druk op elkaar zo rond etendstijd. We eten dus broodjes. Ik heb net al even volkorenbroodjes gekocht en eieren. Even gemakkelijk doen.

Sterkte, wat naar zeg… 💐

effe mijn feestje ook hier vieren.
Zoals jullie weten heb ik als doel 100kg kunnen hipthrusten.
Nou sinds een uur geleden is dat geworden had ik als doel. Want ik heb het vandaag gehaald. 
We waren aan het opbouwen en toen zei ze (PT) eens kijken waar waren we gebleven, 85 kg. Wil je er wat bij of meer reps?
Dus ik zei doe er maar bij dan. Dat zou dan 95 worden. Waarop ik zei nou laten we dan gewoon 100 proberen.
Ging niet helemaal perfect in de laatste reps miste ik een paar cm maar het werd goedgekeurd als 10 reps met 100kg.

En nu heb ik morgen ongelofelijke spierpijn.

Wauw Ysenda, wat ontzettend cool!! 

Dank je wel, @suzyQFive 

Ninoea schreef op 12-12-2024 om 20:36:

Wauw Ysenda, wat ontzettend cool!!

Nou inderdaad!

dat morgen ongelooflijke spierpijn klopt ook niet. Ik kom nu al niet meer van de bank af. En de trap is enorm steil.

Ysenda schreef op 12-12-2024 om 23:08:

dat morgen ongelooflijke spierpijn klopt ook niet. Ik kom nu al niet meer van de bank af. En de trap is enorm steil.

Heel cool dat het gelukt is! Hopelijk hoef je vandaag niet teveel trappen te lopen.

Ik was( nee ben) van plan om dadelijk naar de sportschool te gaan maar ben een beetje lui en suffig. Was veel te vroeg wakker. Het is nu ook nog best donker. En koud
Dadelijk maar sportkleding aan doen en gaan ontbijten. Het kan maar klaar zijn.

ik zit (ook) al in mijn sportkloffie klaar voor de start2run. Ik drink nog even een kop koffie en vertrek dan op de fiets. Bootcamp gisterenavond was leuk. Heel energieke trainer die maffe muziek op had. Met gewichten getraind en wat cardio. Ik ben niet op volle kracht en energie gedaan ivm de training vanochtend. 

ik  ga zo ook sporten, want de pijn van gisteren is weer helemaal weg. Hou er wel wat rekening mee natuurlijk, maar dan kan ik toch even bezig

Gisteren lekker gedanst en straks even mijn schoenen aan om te wandelen.

Ik heb - as we speak - er zo’n 17.000 stappen op zitten. Vanavond gaan manlief en ik uit eten. Er is oppas voor de kinderen. De training vanochtend was leerzaam. Ik weet nu beter waardoor ik steken krijg. Met naar beneden rennen moet ik meer beheerst rennen. Beter mijn eigen tempo aanhouden. 

een uur en 20 minuten gewandeld samen met mijn man.
Ik tik bijna de 10000 af en dat is heel wat voor mij.

vanmorgen dus gesport, vooral buikspieren getraind. Die zaten heel erg diep verstopt, dus zal nog wel wat last krijgen van de spieren. Vanmiddag stad  in geweest en daarbij ook veel gelopen. En nergens last van, dus dat is fijn. 

Toen vanmiddag de pakketten bezorgd waren ben ik nog gaan wandelen. Nu  bijna 13.000 stappen gezet.

Niet aan mijn stappen gekomen, want vanmiddag in de schouwburg gezeten en daarna uit eten. Ik heb geen toetje genomen, maar ben nog steeds ruim over mijn caloriedoel gegaan. Gelukkig was het wel heel lekker allemaal.

Volgende week beginnen alle kerstactiviteiten en donderdag vliegen we naar New York voor een lang weekend. Ik vrees dat er niet veel meer van sporten terecht gaat komen in december.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.