Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!


Succes vandaag Suzy! 

Hier vandaag een kantoordag met hopelijk wel een goede lunchwandeling, we gaan het zien. 

Succes Suzy!

De weegschaal is me goedgezind vandaag  . Nog 600 gram tot de voor mij nu 'magische' grens van 70 kg. Ben ook bijna jarig en gewoon ongeveer 10kg lichter dan op mijn vorige verjaardag. 

vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik was weer wat afgevallen. Totaal nu 9,2 kilo kwijt sinds febr. 
vanaf morgen met het pre-dieet beginnen. 

Due-scimmie schreef op 08-10-2024 om 07:16:

Succes Suzy!

De weegschaal is me goedgezind vandaag . Nog 600 gram tot de voor mij nu 'magische' grens van 70 kg. Ben ook bijna jarig en gewoon ongeveer 10kg lichter dan op mijn vorige verjaardag.

Heerlijk gevoel is dat toch.

Friezinnetje schreef op 08-10-2024 om 07:21:

vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik was weer wat afgevallen. Totaal nu 9,2 kilo kwijt sinds febr.
vanaf morgen met het pre-dieet beginnen.

Aan je voorbereiding zal het niet liggen. Je gaat heel goed als ik het zo lees.

SuzyQFive schreef op 08-10-2024 om 06:42:

Dorestad, hoe ga je nu op je rust?
Ik ben ziek geweest. Energie is momenteel ook erg laag. Moet echt weer op mijn voedsel gaan letten want daar loopt de klad door de weinige energie ook in. Vorige week eerder moeten stoppen bij fysiofit omdat het op was.

Momenteel in de trein naar Utrecht. Zat om half 6 al in de bus. Slecht geslapen ook.
Als jullie EenVandaag gezien hebben van gisteravond dan weten jullie ook waarom ik onderweg ben: rechtszaak tegen Ba yer. Vanavond zal ik wel kapot zijn.

Succes Suzy, en hopelijk vanavond wel goed slapen.

Net even 1vandaag terug gekeken. Heftig zeg.

Due-scimmie schreef op 08-10-2024 om 07:16:



De weegschaal is me goedgezind vandaag . Nog 600 gram tot de voor mij nu 'magische' grens van 70 kg. Ben ook bijna jarig en gewoon ongeveer 10kg lichter dan op mijn vorige verjaardag.

Wat ontzettend goed!

Ik zit veel teveel kilo's boven wat ik wil zijn weer. Door de vakantie maar ook door constant pijn  slecht slapen en daardoor mezelf zielig vinden en daardoor niet veel sporten en bewegen en gaan snaaien.
Als het goed is krijg ik een dezer dagen een doorverwijzing voor de orthopeed via de mail. 
Ik ga vanmiddag weer eens egym proberen. Dat is al tijden geleden door de corona en die ontsteking in mijn heup.

alhambra

alhambra

08-10-2024 om 09:57 Topicstarter

Sterkte Suzy, wat zal je veel spanning hebben hierdoor 

Sterkte @suzyQ.

@Due-scimmie wat een tof resultaat!
@friezinnetje het komt nu echt dichtbij en wat gaat het al lekker. Mijn vriendin heeft de operatie in mei gedaan en dat is heel goed verlopen. Ze is erg veel kilo’s kwijt geraakt en het helpt haar heel erg bij het maken van bewuste voedingskeuzes.
@dolfje corona en pijn maken het ook ingewikkeld. Ik hoop dat je in een betere flow komt en pijnvrij raakt. 

@dorestad hoe is het met je?
@toetietoover Hoe gaat het met jou? 
Vorige week heb ik echt wat teveel getraind dus dat moest deze week anders. 
Vrijdag had ik start2run en zondag zou ik bootcamp doen, maar had ik ook een naaidag gepland. Ik heb me bedacht en de bootcamp afgezegd met dat idee van rust in het hoofd. Ik had ook op maandagavond een bootcamp gepland deze week en woensdagavond. Meer het bleek dat ik maandagavond een dubbele afspraak had. Ik zou namelijk met onze jongste zoon naar een voorlichtingsavond voor voortgezet onderwijs gaan. Ik heb de bootcamp dus herpland en voor vanavond en dinsdagavond gezet. Ik had voor vanochtend gepland om zelf te trainen voor het hardlopen. Ik krijg namelijk via de start2run ook ‘huiswerk’ mee. Dat heb ik inderdaad gedaan. Ik ben naar het bos gefietst (5km) en heb daarna 10 min warming up gedaan, vervolgens 5x 3 min hardgelopen met 90 sec wandelen tussendoor en daarna 10 min cooling down. Ik deed een heel mooi rondje door het bos van 5 km. Met mooie uitzichten, paar kleine heuveltjes en dalingen. Echt heel gaaf. Ik werd er vrolijk van. Zoals altijd vond ik die eerste minuten niet lekker gaan, maar vanaf de tweede set ging het lekker. Ik heb lekker bewogen maar ben niet moe ofzo. Was goed te doen. Daarna terug naar huis gefietst. 

Even een blij moment delen: ik ben weer een kledingmaat kleiner Heb heel lang maat 48/50 gehad, op mijn dieptepunt (tijdens antidepressiva) maat 52/54. Inmiddels al een paar jaar maat 44/46 en nu 40/42! En het meest fijne is dat ik uit de stapel bestelde kleding kon kiezen wat ik wilde houden, niet meer "dit past in ieder geval om mijn lijf, dus ik houd het maar".

Ninoea, wat heerlijk dat je rondje door het bos ook mentaal fijn was, dat doet zoveel goeds!

Suzy, sterkte vandaag!

Due-Scimmie, wat een mijlpaal! Wat is je streefgewicht?

RoosOpJeHoed schreef op 08-10-2024 om 13:36:

Even een blij moment delen: ik ben weer een kledingmaat kleiner Heb heel lang maat 48/50 gehad, op mijn dieptepunt (tijdens antidepressiva) maat 52/54. Inmiddels al een paar jaar maat 44/46 en nu 40/42! En het meest fijne is dat ik uit de stapel bestelde kleding kon kiezen wat ik wilde houden, niet meer "dit past in ieder geval om mijn lijf, dus ik houd het maar".

Wat heerlijk moet dat zijn.


Wat fijn hè Roos!
Ik kon twee weken geleden ook een maat kleiner nemen  

Zit inmiddels in de trein terug. Ben kapot! Sowieso slecht geslapen en dan ook een paar uur op een gewone stoel zitten… Mijn benen gaan vannacht zo’n pijn doen 🫢. Maar goed we zijn onderweg. 8 januari de eerste uitspraak en daarna wordt of de boel inhoudelijk behandeld of er gaat geschikt worden. Het duurt zo lang omdat het een spraakmakende zaak is en voor alle andere zaken in Europa van belang (en de rechtbanken zijn druk). 

SuzyQFive schreef op 08-10-2024 om 14:47:

Wat fijn hè Roos!
Ik kon twee weken geleden ook een maat kleiner nemen

Zit inmiddels in de trein terug. Ben kapot! Sowieso slecht geslapen en dan ook een paar uur op een gewone stoel zitten… Mijn benen gaan vannacht zo’n pijn doen 🫢. Maar goed we zijn onderweg. 8 januari de eerste uitspraak en daarna wordt of de boel inhoudelijk behandeld of er gaat geschikt worden. Het duurt zo lang omdat het een spraakmakende zaak is en voor alle andere zaken in Europa van belang (en de rechtbanken zijn druk).

Wat een dag, Suzy, hopelijk is het ´t uiteindelijk allemaal waard.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.