Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!


Dorestad. Ik voel met je mee. Ik denk dat je echt heel trots naar jezelf mag kijken en ook met heel veel mildheid. “Now you know better, you can do better” ook dat is gezonder worden. Goed dat het lukte om niet in de fuik van emotieeten te stappen en ook dat je het deelde. Dat is tenslotte een goede manier van je emoties erover te reguleren. Dank je wel voor je openheid. Ik wil je ook een hart onder de riem steken en je geruststellen. Jij hebt laten zien een enorm incasseringsvermogen te hebben en je hebt de vaardigheid om je gedrag te veranderen. Dat heb je al eerder gedaan. Jij kunt dit. Ja het is weer verder zoeken en puzzelen en ook een stapje naar voren, en weer naar achteren en dan … (afijn je snapt me) maar je kunt het. 

Gisteren heb ik niet zo veel gedaan. Ik zou bootcamp doen maar ben uiteindelijk met onze jongste zoon naar nog een voorlichtingsavond gegaan voor voortgezet onderwijs. Vanochtend start2run gedaan. Was een heel fijne training. 4x 5 min gerend. Allerlei heuveltjes op en af. Veel aandacht voor loodhouding. Ook een aantal trappen op en af gelopen wat weer goed voor de spieren is. Echt een heel fijn e en doordachte training. Ik was er op de fiets naartoe dus toen ik thuiskwam had ik er ook 10 km fietsen op zitten. Daarna verder gegaan met voorbereidingen voor het naaien van kleding, geluncht en daarna weer op de fiets gestapt want ik had met een vriendin afgesproken te gaan wandelen. Dat was heerlijk. Het bos is zo mooi nu. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.