Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Op een gezond tempo naar een gezond BMI


Wij zijn met het gezin in 2018 geweest en ik voor het laatst in 2019.
Hij is in de tussentijd verhuisd dus we gaan hun nieuwe huis zien. 😀
Gelukkig komt hij bijna elk jaar naar Nederland. Laatste keer was vorig jaar November.
Nu is mijn moeder daar.
Hij gebruikt ook Ozempic en valt er goed mee af.

JtM

JtM

10-10-2024 om 14:37

Wat een fijn vooruitzicht Grietje! En leuk om samen met je dochter daarheen te gaan.

Hoe is het met jou Anijs? Hebben jij en je liefde elkaar nog gezien in tussentijd?

Het eten gaat toch niet helemaal van een leien dakje, maar ik ben me wel (redelijk) goed bewust van mijn valkuilen. Ik merk bijvoorbeeld dat ik door het sporten een stuk meer honger heb en ga dan (voornamelijk thuis) wat meer snaaien. Even een hapje hier, een klein snoepje daar. Zo lopen de kcal al snel op natuurlijk.
Dus  voor vandaag heb ik een stuk komkommer en wat druiven als extra tussendoortje meegenomen naar het werk. Normaal ontbijt ik op het werk, eet ik daarna niks tot aan de lunch - omdat die al redelijk kort op elkaar zitten - en eet dan rond 15u een appel. Nu dus extra komkommer en druiven. As we speak ben ik de komkommer aan het eten. Dit moet ik thuis ook meer gaan doen. Verder kwam vriend gisteravond thuis van de winkel met gezouten maiskorrels. Heel lekker, maar ook heel zout en natuurlijk geen voedingsstoffen erin. 
Ik ben al blij dat ik me meer bewust ben van waar het fout gaat. Dat is ook al vooruitgang. 
Deze week 2x wezen sporten, morgen nog een keer en in het weekend weer. Dat gaat dus lekker.

Hoe gaat het bij jullie Jillz?

Vandaag met zoon 5 km gewandeld.
Met dochter afgesproken dat we het wandelen met haar ook weer op gaan pakken.
Ze zit op haar vrije dagen alleen maar op de bank met haar telefoon.
ze kwam er zelf mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.