Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Op een gezond tempo naar een gezond BMI

Ha lieve mensen, van mij ook een goed nieuw jaar voor alle meeschrijvers (en de stille meelezers stiekem ook hoor) hier.   

@JtM: Balen dat je nog last hebt na je ziekzijn. Ik hoop dat het je gaat helpen dar waarschijnlijk alle lekkere dingen zo langzamerhand het huis weer uit zijn intussen. 7:30 al sporten...super fijn gevoel geeft dat de rest van de dag dan he. Ben benieuwd of het je vaker lukt dat zo in te plannen. 

@Jillz: Wat lief je berichtje nog even. Volgens mij heb je een pittig jaar gehad van wat je hier zo af en toe schreef en zo te lezen is daar nog geen stabiliteit/rust in. Goed dat je hulp hebt ingeschakeld voor jezelf, hopelijk helpt dat om kleine stapjes te kunnen zetten op naar...betere tijden? Meer overzicht, rust, ook wat ruimte voor jezelf? En verstandig om je daarop te focussen en toch het gevoel te hebben dat je niet wil verliezen qua gezonder leven wat je al hebt kunnen bereiken daarin. Dus fijn om te lezen dat meelezen je kan helpen daarmee. 

@RW: Je kan het!!!  En dat weet ik! Hopelijk hielp de evaluatie van vandaag om weer wat motivatie te voelen. Ik vermoed dat de sportschoolevalueerders het druk hebben de komende maand/weken.  Maar jij bent een dieseltje en laat je niet zomaar uit het veld slaan! Ik hoop dat het weer opschrijven/bijhouden je inzichten geeft en dat het je helpt om Verstandige Keuzes te maken. Zet hem op!

@Grietje: Oliebollen zijn heerlijk, maar zelfgemaakte wafels zijn misschien nog wel lekkerder. Goed om nu weer focus te hebben! 

Even weinig over mezelf...ik vlieg zo de deur weer uit. Zeer verliefd, zeer in vakantiemodus, we gaan zo uit eten maar ik eet zo nog even het restje salade dat in de koelkast staat op. En daar heb ik twee handen bij nodig dus dan kan ik niet typen...en om die salade gevoerd te krijgen gaat zelfs ons als twee zeer verliefden te ver! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.