Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Elmo1972 schreef op 15-11-2024 om 20:36:

ik vind het raar dat mensen met sokken in badslippers over straat lopen.

Ja hahaha, dat is helemaal mode (ik schreef eerst “weer” mode, maar volgens mij is dit het enige dat nooit eerder in de mode is geweest 🤔)

Chantal2022 schreef op 15-11-2024 om 17:31:

ik vind sowieso klagen over bomen raar

Ja, ik krijg bladeren in mijn tuin!!!

Mevrouw75 schreef op 15-11-2024 om 22:11:

[..]

Ja, ik krijg bladeren in mijn tuin!!!

En vogelpoep op mijn auto!

Ik vind het raar dat nieuwe buren met hun (verkeerde) tuinverlichting gevels verlichten van huizen die dik 15 meter verderop staan.

Nog eentje van vandaag: dat je je vrouw afzet bij het winkelcentrum en dan je auto half op de weg zet en dus de weg naar het winkelcentrum blokkeert, terwijl er volop parkeerplek is. 

Chantal2022 schreef op 15-11-2024 om 20:50:

[..]

Nee ik bedoelde de Noordelijke Parallelweg en omgeving. Lijkt me leuk wonen daar maar als je niet ziet dat daar treinen rijden (en die beginnen niet pas om 8:30) dan ben je wel raarrrrrrrrr.

Ah, de overkant. Ook een bak herrie, maar voor die kant geldt hetzelfde. Is ook een leuke buurt, maar je moet er wel rekening mee houden.

Blauwe_Regen86 schreef op 15-11-2024 om 17:19:

[..]

Wtf! heb je daar iets mee gedaan nog? Het is mij ook een keer gebeurd hoor. Man (het zijn altijd mannen die dit doen) komt twee uur klussen en lult daarna nog een half uur tegen mij aan over z'n overspannen vrouw. Rekent mij dan uurtarief x 2,5 uur. Ik heb om correctie gevraagt en met een knipoog erbij gezet dat hij anders een factuur van mij kon verwachten van 30 min x 'xx' tarief voor emotionele bijstand.

Ik kon het niet opbrengen, dat bedrijf waarvoor hij werkt is nogal groot. 
Als die factuur van hemzelf afkwam en ik hem persoonlijk erop kon aanspreken, dan voelt het anders....Mocht hij nog een keer terugkomen, dan laat ik hem alleen met zijn klus.

Wel goed hoe jij het gebracht hebt 

Chantal2022 schreef op 15-11-2024 om 17:31:

ik vind sowieso klagen over bomen raar

Verderop bij mij in de straat heeft de gemeente bij het planten van bomen, een verkeerde soort geplant. Deze bomen zijn/worden verhoudingsgewijs te groot voor de plek waar deze bedacht zijn. En staan redelijk dicht op de huizen. 

Daar over melden vind ik niet vreemd, de takken raken al bijna de huizen. Snoeien en groenonderhoud  wordt door algemene bezuinigingen (veel) minder gedaan. En dat zijn ook geen boompjes waar je zelf even een ladder tegenaan zet. 

Briannaf schreef op 15-11-2024 om 19:34:

De buurman die zeker 10-15 keer per dag terug rijdt van zijn werk naar huis om even naar binnen te lopen en na een paar minuten weer weg te rijden. Ook komt het wel eens voor dat hij na een minuut alweer terug is, weer naar binnen loopt en weer wegrijdt. Ik ben stiknieuwsgierig wat hij nu telkens komt doen thuis.

En ik  ben benieuwd wat voor werk hij dan heeft? 

Chantal2022 schreef op 15-11-2024 om 20:50:

[..]

Nee ik bedoelde de Noordelijke Parallelweg en omgeving. Lijkt me leuk wonen daar maar als je niet ziet dat daar treinen rijden (en die beginnen niet pas om 8:30) dan ben je wel raarrrrrrrrr.

Ik woon op steenworp afstand vd Noordelijke Parallelweg en ik hoor die treinen niet, zo veel herrie maken ze niet en je went er ontzettend snel aan. (Maar als je daar geen zin in hebt is het idd wel vreemd dat je daar gaat wonen. De locatie is overigens wel erg fijn)

Als de stoomtrein rijdt dan hoor je het wel maar dat is heel erg leuk. In december rijdt die een weekend de hele dag, dan gaat de hele wijk ieder uur even kijken bij de spoorbrug

MissHolmes schreef op 16-11-2024 om 08:35:

[..]

Ik woon op steenworp afstand vd Noordelijke Parallelweg en ik hoor die treinen niet, zo veel herrie maken ze niet en je went er ontzettend snel aan. (Maar als je daar geen zin in hebt is het idd wel vreemd dat je daar gaat wonen. De locatie is overigens wel erg fijn)

Als de stoomtrein rijdt dan hoor je het wel maar dat is heel erg leuk. In december rijdt die een weekend de hele dag, dan gaat de hele wijk ieder uur even kijken bij de spoorbrug

Die stoomtrein heb ik tot nu toe gemist, hij is er dit jaar op 14-15 december lees ik

https://stoomtrein.org/christmas-express/

Het toppunt van RAAR hoorde ik vanmorgen op de radio.
Sinterklaas komt vandaag landelijk aan in Vianen, om 12.00 uur.

Vóór 09.00 uur stond daar  al een moeder met dochter (Lotte?) van 7 jaar aan de kade, zodat ze 'goed zicht' hadden......  !!!!   

Die zijn waarschijnlijk ondertussen al onderkoeld afgevoerd.  
Een onvergetelijke intocht!

😒

hier staan er ook ontzettend veel grote mooie bomen in de straat. Ik ga er niet over klagen ondanks dat ze wat rommel geven, maar dat nemen we voor lief

Beterlaat2021! schreef op 16-11-2024 om 11:35:

Het toppunt van RAAR hoorde ik vanmorgen op de radio.
Sinterklaas komt vandaag landelijk aan in Vianen, om 12.00 uur.

Vóór 09.00 uur stond daar al een moeder met dochter (Lotte?) van 7 jaar aan de kade, zodat ze 'goed zicht' hadden...... !!!!

Die zijn waarschijnlijk ondertussen al onderkoeld afgevoerd.
Een onvergetelijke intocht!

😒

Zo vreemd vind ik het niet.

Dat de inbussleutel van de Ikea weer eens kwijt is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.