Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Bakblik schreef op 15-11-2024 om 17:02:

Nog een leuke die ik echt heel raar vind:
Iemand koopt een huis in de buurt van een school, net naast de kerk, achter de speeltuin of naast de brandweerkazerne.
Dan gaan ze daar wonen en na een jaar of 3-4 blijkt dat speelplein van de school, de kerkklok op zondag, de speeltuin na schooltijd of de regelmatig met sirenes vertrekkende brandweer toch wel veel kabaal te maken.
Dan span je een proces aan tegen de herriemaker?
Je wist toch dat die kerk er stond? De herbouw na een grote brand is meer dan 100 jaar geleden! Dus toen jij kocht was die kerk duidelijk te zien!
Echt raar dat mensen dan denken dat ze hun gelijk kunnen halen via de rechter.

Zie je vaak bij rijdende rechter… in een bosachtige buurt gaan wonen en dan klagen over de bomen

ik vind sowieso klagen over bomen raar 

Chantal2022 schreef op 15-11-2024 om 17:07:

[..]

Of in Arnhem een huis kopen met uitzicht op een enorm spooremplacement en dan klagen over rangeer lawaai

Utrechtseweg? Ja, dat maakt herrie. Mijn toenmalige buurvrouw kon er niet aan wennen, ik merkte het na een week niet meer. Wat men zegt: je ziet toch waar je gaat wonen?

Of een "leuk boerderijtje"  kopen en dan klagen over boeren die om vijf uur 's morgens met de trekker rond rijden. Of over mestlucht.

Herfstappeltaart schreef op 15-11-2024 om 19:02:

Of een "leuk boerderijtje" kopen en dan klagen over boeren die om vijf uur 's morgens met de trekker rond rijden. Of over mestlucht.

Of naast het spoor wonen en dan klagen dat je de treinen hoort.

Ik heb wat opgerakeld geloof ik😜

De buurman die zeker 10-15 keer per dag terug rijdt van zijn werk naar huis om even naar binnen te lopen en na een paar minuten weer weg te rijden. Ook komt het wel eens voor dat hij na een minuut alweer terug is, weer naar binnen loopt en weer wegrijdt. Ik ben stiknieuwsgierig wat hij nu telkens komt doen thuis.

Briannaf schreef op 15-11-2024 om 19:34:

De buurman die zeker 10-15 keer per dag terug rijdt van zijn werk naar huis om even naar binnen te lopen en na een paar minuten weer weg te rijden. Ook komt het wel eens voor dat hij na een minuut alweer terug is, weer naar binnen loopt en weer wegrijdt. Ik ben stiknieuwsgierig wat hij nu telkens komt doen thuis.

Daar zou ik ook stiknieuwgierig van worden. 10-15 keer? Das wel heel veel.

Briannaf schreef op 15-11-2024 om 19:34:

Bakblik schreef op 15-11-2024 om 20:00:

[..]

Daar zou ik ook stiknieuwgierig van worden. 10-15 keer? Das wel heel veel.

Hij durft vast op z’n werk niet naar het toilet 

-Nienke- schreef op 15-11-2024 om 20:04:

[..]

[..]

Hij durft vast op z’n werk niet naar het toilet

Of hij heeft werk waar geen toilet is. 

Maar 10 tot 15 keer per werkdag?  Dan is er ook iets mis met zijn prostaat denk ik zo. 

ik vind het raar dat mensen met sokken in badslippers over straat lopen.

Elmo1972 schreef op 15-11-2024 om 20:36:

Even de kliko buiten zetten doe ik zo.

MMcGonagall schreef op 15-11-2024 om 20:38:

[..]

Even de kliko buiten zetten doe ik zo.

Ja oké, maar ik bedoel mensen die er heel de dag in lopen 

Elmo1972 schreef op 15-11-2024 om 20:36:

Of van die gevoerde sloffen/ pantoffels en daarmee buiten lopen

https://www.omoda.nl/inspiratie/gespot-pantoffels-naar-buiten-dragen-wordt-de-look-NL0703.html

2-A445-E7-E-80-FA-4-EF7-8-C63-F675-B0-AF74-FF.jpg

08876-BF5-448-C-4-AA5-AC8-B-3357-C75-EB940.webp

Dewi-Sri2 schreef op 15-11-2024 om 18:56:

[..]

Utrechtseweg? Ja, dat maakt herrie. Mijn toenmalige buurvrouw kon er niet aan wennen, ik merkte het na een week niet meer. Wat men zegt: je ziet toch waar je gaat wonen?

Nee ik bedoelde de Noordelijke Parallelweg en omgeving. Lijkt me leuk wonen daar maar als je niet ziet dat daar treinen rijden (en die beginnen niet pas om 8:30) dan ben je wel raarrrrrrrrr.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.