Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Tango schreef op 13-11-2024 om 10:31:

Oja en ook nog raar: dat mensen steeds grotere auto's nemen en ze dan vervolgens niet kunnen parkeren....

2 straten verderop bij mij in de wijk staan er allemaal dure grote auto’s.  

Hoevaak zit ik met verbazing te kijken hoe ze rijden of inparkeren 

yette schreef op 12-11-2024 om 23:44:

Die dikke design strepen waar normaal wenkbrauwen horen te zitten. Geairbrusht met een sjabloontje of zo? 

Mensen die zelf niks voor een ander doen, maar wel constant commentaar hebben op vrijwilligers en anderen die wel goede dingen doen en zogenaamd beter weten hoe die het zouden moeten doen. 

Mensen die ruzie maken in een groepsapp / Buurtapp. Hebben mensen tegenwoordig kortere lontjes?

Mayosate schreef op 13-11-2024 om 10:47:

Collega’s of kennissen, of uberhaubt mensen die niet mijn directe familie zijn, die aan mijn zwangere buik zitten. Houd je handen thuis, dat is toch raar?

Is mij gelukkig nog niet gebeurd, ik ben wel bang dat mensen met hun takken eraan gaan zitten. Ik snap echt niet dat mensen dat doen, ik zou dat echt niet durven.

Dat onder berichten op sociale media over ongelukken of rampen zoveel mensen reageren met gecondoleerd oid, terwijl ze die personen niet kennen. En de nabestaanden dit waarschijnlijk ook nooit lezen, aan gezien het regelmatig over gebeurtenissen in het buitenland gaat.

Schemerlampje schreef op 13-11-2024 om 15:57:

Dat onder berichten op sociale media over ongelukken of rampen zoveel mensen reageren met gecondoleerd oid, terwijl ze die personen niet kennen. En de nabestaanden dit waarschijnlijk ook nooit lezen, aan gezien het regelmatig over gebeurtenissen in het buitenland gaat.

Ja dat vind ik ook raar.

Dolfje schreef op 13-11-2024 om 09:03:

Ja die dikke wenkbrauwen vind ik ook raar.

En die nepwimpers van 3 cm lang, heel raar!

Mannen met sjaaltjes maar ook kleine kinderen met sjaaltjes. Raar. Ze hebben dat helemaal niet nodig om leuk te zijn.

Zilver_gray schreef op 13-11-2024 om 10:31:

[..]

of mensen die sowieso ongevraagd zonder enige gêne hun levensgeschiedenis met je komen delen!

Of mensen die beledigd zijn als je je levensgeschiedenis niet met ze wil delen...

Rogue schreef op 13-11-2024 om 14:00:

[..]

2 straten verderop bij mij in de wijk staan er allemaal dure grote auto’s.

Hoevaak zit ik met verbazing te kijken hoe ze rijden of inparkeren

Die dure grote auto's hebben vast allemaal een achteruitrijcamera, parkeersensoren? Ik ben geen held met achteruitrijden/ inparkeren, maar thank god heb ik een achteruitrijcamera.

Wat ik raar vind zijn mensen die jarenlang klagen over hetzelfde. Hun werk niet leuk vinden, problemen met hun partner. Alleen maar klagen en er niks aan willen doen. Vreet ook veel energie.

Ik vind het raar dat mensen bereid zijn een zielig verhaal op te hangen, in de hoop dat ze dan wel iets gedaan krijgen. En nog raarder dat het nog werkt ook.

absor

absor

13-11-2024 om 17:20 Topicstarter

dat je gaat filmen als iemand gereanimeerd wordt

Dat er eerder overleden familieleden onder een rouwadvertentie staan, met een kruis erachter. 
Als er iemand is overleden, dan gaat hij/zij heen vanuit aarde-perspectief en komt hij/zij naar je toe vanuit hiernamaals-perspectief. En niemand doet doorgaans na overlijden vanuit het hiernamaals via een advertentie aankondigingen of mededelingen…

absor

absor

13-11-2024 om 17:29 Topicstarter

madee schreef op 13-11-2024 om 17:23:

Dat er eerder overleden familieleden onder een rouwadvertentie staan, met een kruis erachter.
Als er iemand is overleden, dan gaat hij/zij heen vanuit aarde-perspectief en komt hij/zij naar je toe vanuit hiernamaals-perspectief. En niemand doet doorgaans na overlijden vanuit het hiernamaals via een advertentie aankondigingen of mededelingen…

Oh ik zou het heel raar vinden als eerder mensen overledenen vanuit het ‘kerngezin’ er niet meer bijstaan omdat ze toevallig dood zijn. Zeker eigen kinderen

absor schreef op 13-11-2024 om 17:29:

[..]

Oh ik zou het heel raar vinden als eerder mensen overledenen vanuit het ‘kerngezin’ er niet meer bijstaan omdat ze toevallig dood zijn. Zeker eigen kinderen

Ik zou die zeker wel noemen, maar niet alsof ze ook het overlijden aankondigen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.