Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

RaSa schreef op 12-11-2024 om 19:33:

Jonge meiden die zich helemaal vol laten spuiten met fillers/botox. Billen laten vergroten e.d.

O ja vreselijk, dan denk ik altijd: Heb je geen spiegel thuis? Je ziet toch dat dit er niet uitziet? 

Mijn buurman die de verdorde bloemetjes uit zijn tuin door de schutting heen gooit mijn kant op.

Zilver_gray schreef op 12-11-2024 om 21:02:

[..]

ohh die zijn ook doodeng hahaha

Echt hè  ik dacht dat ze schattig waren (blijkbaar herinner ik mij schattige kleine insecten  ) nou mooi niet die dingen zijn grooot! Wel 10cm met pootjes  (en ik ben al als de dood voor spinnen, maar die zijn peanuts vergeleken met deze insecten 

Bakblik schreef op 12-11-2024 om 21:04:

[..]

O ja vreselijk, dan denk ik altijd: Heb je geen spiegel thuis? Je ziet toch dat dit er niet uitziet?

Dit mensen houden niet van je dan zeg ik altijd of ze zijn takkeigenwijs 

Rogue schreef op 12-11-2024 om 21:39:

[..]

Dit mensen houden niet van je dan zeg ik altijd of ze zijn takkeigenwijs

? deze snap ik even niet 😅

Ik vind het ook raar dat ik vaak geen zin heb om een film te kijken maar vlot 4-6 afleveringen van een serie achterelkaar kijk 

Dolfje schreef op 12-11-2024 om 21:54:

Ik vind het ook raar dat ik vaak geen zin heb om een film te kijken maar vlot 4-6 afleveringen van een serie achterelkaar kijk

Nou echt precies dit! Ik ben opnieuw begonnen aan gooische vrouwen, het kijkt zo lekker weg terwijl ik toch weet wat er gaat gebeuren haha. 

Die dikke design strepen waar normaal wenkbrauwen horen te zitten. Geairbrusht met een sjabloontje of zo? Geen idee. Het leidt me in elk geval ontzettend af. Als een vrouw met zulke strepen op haar voorhoofd tegen me praat, krijg ik de helft niet mee. 

Wenkbrauwen  inderdaad. natuutlijk vind ik ze nog steeds het mooist.
Vaker zie ik ze overmatig geëpileerd en/of getekend. Zo niet mooi.

”niets hebben” met iemand of wel je wil geen relatie maar wel “iets” hebben wat geen naam krijgt. Maar het is ook niet “niks” is en dat dat dan vrij irritant wordt en er toch allerlei belangen meespelen. Dat heb ik nu. 🤯

Dolfje schreef op 12-11-2024 om 19:39:

[..]

Dat en ook kinderen met de auto naar school brengen en halen in de wijk waar je woont. Hier moeten ze een parkeergarage in. Daar kan je pas na 15 minuten weer uit. Ga gewoon fietsen of lopen dan is er tenminste geen file hier in de straat.

Hier gelukkig geen parkeergarage ervoor nodig, maar als het heel hard regent en ik erna meteen door moet naar mijn werk dan breng ik ze ook wel eens met de auto.    Maar normaal lopen we inderdaad wel naar school. 

Dolfje schreef op 12-11-2024 om 21:54:

Had ik ook bij mij zat het er in dat ik een film dan af wil kunnen kijken, maar ik bij een serie al in theori na 3 kwartier zou kunnen stoppen

bladblazers. Het soort vooral voor heel veel overlast en ik heb niet het idee dat het nou sneller is dan een hark ( nog los van dat de bladeren laten liggen eigenlijk gewoon veel beter is)

Prachtwacht schreef op 13-11-2024 om 00:34:

”niets hebben” met iemand of wel je wil geen relatie maar wel “iets” hebben wat geen naam krijgt. Maar het is ook niet “niks” is en dat dat dan vrij irritant wordt en er toch allerlei belangen meespelen. Dat heb ik nu. 🤯

Ja de liefde kan complex zijn

Mijn buurman die elke week op zaterdagochtend eerst met de bladblazer en daarna met de hogedrukspuit zijn tegels doet. Tis een wonder dat er überhaupt nog bestrating in ligt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.