Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie, bij mijn nu overleden man  ging het hetzelfde als met jou. Ineens ging die kanker zo ver dat dat je ineens je onderlichaam niet meer kunt bewegen en voelen. Ik  wens je alle kracht en sterkte toe. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-11-2022 om 08:03

Millie

lieve Millie, 1000 liefdevolle knuffels voor jou maar ook voor je mannen en een ieder die je nu bij je hebt en naast je zijn.

Ik denk aan jullie❤️

lieve Millie,
Ik denk aan je en aan alle geliefden om je heen.
♥️♥️

Lieve Millie, ik denk aan jullie ❤️🕯️

Hé lieve Millie, 
Ik zat te zoeken naar woorden, maar kom steeds niet verder dan wat er hier herhaald wordt. 
Dat ik aan je denk, dat ik vooral hoop dat je geen angst en pijn voelt, dat je omringd wordt door je lieve man, zoontje, zus en broer. 
En dat ik aan jou denk wanneer ik in de avond een kaarsje aansteek. 

❤️

♥️

Lieve, lieve Millie. Wat intens verdrietig dat het moment is aangebroken dat je aan bed gekluisterd bent. Ik hoop dat je omringd bent door liefde en dat je daar alle steun uit kan halen. Ongelooflijk veel sterkte in deze laatste periode.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-11-2022 om 10:43

Ik denk aan jullie 🕯

Ik denk aan jullie

Zo erg dat Sinterklaas je geen pak gezondheid kan brengen.
En natuurlijk ook dat jullie de sinttijd niet onbekommerd kunnen beleven.

🕯️ voor rust, geen pijn en veel liefde om je heen 😘

♥️

Lieve Millie,

Er zijn al zo veel mooie dingen geschreven, en daar sluit ik mij volledig bij aan. Ook hier wordt dagelijks aan jullie gedacht en de monstertjes nog eens extra geknuffeld. Ik wens je nog heel veel mooie momenten met de mensen die je het meest lief zijn 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.