Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


❤️

Lieve Millie, ik denk veel aan je. Dan vraag ik me af of monstertje lekker bij je ligt, of je pijn te doen is, of je comfortabel bent. Of je man, zus en broer zich comfortabel voelen. Ik stuur nog veel liefde naar jullie toe. ❤️❤️❤️

Sterkte Millie, krijgen ze je pijn er een beetje onder?

MatureJackal76

MatureJackal76

25-11-2022 om 09:11

We denken aan je Millie!  Warme knuffels voor jullie allen 💞

Ook hier wordt aan je gedacht Millie ♥️

Lieve Millie,

Ook ik lees vanaf je eerste bericht op Viva al met je mee, maar ik kon nooit de juiste woord en vinden. Tot vanochtend, toen ik een eikenboom aan het planten was en moest denken aan de Heilige Eikel. Elk seizoen zal ik naar mijn boom kijken en denken aan jullie. Wanneer de eikels in de herfst zullen vallen en wanneer de boom zich in de lente zal uitrekken naar het licht.
We denken hier allemaal aan jullie 

Vredige dag Millie. Ik hoop dat je je (droevige) gedachten onder controle kan houden. Want gekluisterd aan je bed en overgeleverd aan de gedachten wat de toekomst nog brengen kan, het is een mix die ik je niet wens.

Lieve Millie, ik hoop zo voor je dat ze je pijn een beetje onder controle hebben kunnen krijgen. Het lijkt me allemaal al moeilijk genoeg, het besef wat niet meer kan. Hopelijk trekt je hoofd het allemaal een beetje. Hopelijk haal je nog een soort van gelukmomentjes uit bijvoorbeeld gesprekken met al je dierbaren, de woordjes van je zoontje, alle knuffels en liefde om je heen van al je dierbaren. Dat is wat ik voor je wens, zo comfortabel mogelijk. Al had ik natuurlijk liever een toverstokje die deze mindere kant van het leven kon wegtoveren... 

En ook nog maar weer even gezegd. Als je hier nog wat schrijf. Ik hoop dat dat niet als plicht voelt. Je bent niks verplicht. Alleen als je dat puur vanuit jezelf graag wilt. 

Ik denk aan je, hele dikke knuffel en veel liefs ♥️...

Lieve Millie ♥️

lieve Millie❤️❤️❤️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-11-2022 om 19:49

❤️

Denk aan je 

Lieve Millie, 
Ik weet niet goed te juiste woorden te vinden merk ik. Dus dan maar wat liefde en licht  ❤️🌄
Ik hoop dat je comfortabel en niet bang bent. En dat je omringd bent door geliefden.
Mijn gedachten zijn bij jou. 

een dikke knuffel voor jou lieve Millie  ♥️

Een 🕯️ en een warme knuffel voor jullie😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.