Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ach lieve Millie,
Wat verdrietig dat dit ooit geschetste scenario ook nog uit is gekomen. Er blijft je maar weinig bespaard. Sterkte met de keuzes waar je voor staat. 
Ik stuur jou en je mannen mijn knuffels, heel veel liefs 🕯️😘

Lieve Millie,

Ik heb geen woorden meer. Ik wens je een pijnloze nacht met mooie dromen. 

Lieve Millie, wat kan een lichaam toch veel aan. Eke keer weer een aftakeling, maar die sterke ziel van jou blijft je wakker houden. Lijkt mij een ongelooflijk gevecht met je zelf. Je wilt bij blijven om je Monster en man te zien en te voelen, maar je zal ook op zijn van de pijn. Ik hoop zo dat wanneer we dood gaan, we onze kinderen kunnen blijven volgen. Ze komen uit je lijf, er moet toch een sterkere connectie zijn dan alleen dit leven. Ik hoop wanneer je je ogen sluit, je als een vlindertje om hem heen mag blijven vliegen. Ik geef je een knuffel, en hoop dat je rustig, wanneer jij er klaar voor bent, in diepe slaap mag vallen. Dag, lieve Millie. Je hebt een onuitwisbare indruk achter gelaten.

Ik weet bijna niet wat ik hier nu moet schrijven. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en je mannen. Heel veel sterkte 

Lieve Millie, wat is het toch allemaal oneerlijk en hoeveel moet een mens dragen. Ik wens je heel veel kracht toe en alle liefde van de wereld de aankomende tijd. Het liefst zou ik dat voor altijd voor je wensen maar helaas kan dat niet. Ik denk aan jou en jouw mannen. ❤️

MatureJackal76

MatureJackal76

23-11-2022 om 22:11

Ik zend je alle liefde en kracht om dit zware verdict te kunnen dragen, lieve Millie en lieve familie ❤️

Lieve Millie,

Wat vreselijk voor jou en je lieve mannen. De angst die werkelijkheid is geworden, niet te bevatten wat je in een korte tijd allemaal meemaakt. Heel veel liefs en dikke knuffel 🥰 

Lieve Millie, wat verdrietig dat ook dit scenario nog is uitgekomen. Ik wens je de moed en de kracht om keuzes te maken voor wat voor jou nu het beste voelt. Heel veel warmte en liefde voor jou en jouw geliefden. ♥️

Wat raakt het mij recht in mijn hart dat hetgeen waar je zo bang voor was is uitgekomen, de dwarslaesie..

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe verschrikkelijk ik dit voor jullie vind.

Ik wens jullie zoveel wijsheid en liefde❤️

lieve Millie,
Ik wens je ontzettend veel liefde en kracht toe♥️

Heel veel sterkte, liefde, warmte en lichtpuntjes gewenst ♥️

Alleen maar een tedere omhelzing.

🕯️ voor vandaag 😘

Lieve Millie, alle woorden schieten tekort. 
Heel veel sterkte voor jou en je mannen!

Lieve Millie, wat zal dat een vreselijk en confronterend gevoel zijn. En weer een beslissing om over na te denken….
Ik wens je veel kracht en stuur je veel liefs, ook voor je mannen. En wilde dat ik meer voor je kon doen….. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.