Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Oh Millie, ook dat nog! Er lijkt je ook niets bespaard te blijven he, wát een nachtmerrie om je zo steeds verder weg te voelen glijden. 

Ik hoop dat je een comfortabel matras hebt, zodat je geen last zal krijgen van doorligplekken, maar hoop bovenal dat je nog wel je kleine, en grote, man kunt vasthouden (of zeg ik nu iets doms?). 

Millie, wat je ook besluit te doen, je hebt gestreden met alles wat je in je hebt. Je bent zo dapper, strijdlustig en sterk geweest. Ik hoop dat als je besluit om te gaan dat je dit kan doen met het gevoel dat het goed is geweest. Dat je gedaan hebt wat je kon en met de wetenschap dat je je zoontje álles hebt gegeven wat je in je had. Dat je weet dat je je geliefden goed achterlaat en dat je rustig, zonder pijn en in vrede mag gaan. Je bent een kanjer, die nooit vergeten zal worden. 

Lieve Millie ❤️

Ik vind het echt verschrikkelijk voor jou en leef erg met je mee. Heel veel sterkte met alles!

Ach... Ik wens je warmte en liefde van hen die jou lief zijn. 

Lieve Millie, wat had ik je anders gegund. Ik heb geen woorden meer. Hopelijk voel je alle steun, liefde en hoop. Alle liefs, voor jou en je mannen. Mijn hart huilt met jullie mee. 

Ik stuur je nog wat extra warmte en liefde.
Ik hoop zo dat je nog veel monster knuffels en kusjes mag krijgen.
♥️

Lieve Millie, wat afschuwelijk om te horen. Ik heb dit bericht zo vaak overgetypt omdat ik de juiste woorden niet kan vinden - en die kan ik nog steeds niet. 
Hoe je schrijft op dit forum, kom je op mij over als een ontzettend krachtig en liefdevol mens. Met je humor, openheid, vastberadenheid en een ander altijd in zijn waarde laten, denk ik: jij bent iemand die de wereld weer een stukje beter maakt. Andersom had ik je dit ook zo gegund. 

Ik hoop op dit moment dat je alle steun en liefde van je dierbaren om je heen hebt. Vandaag heb ik samen met mijn 2-jarige nichtje eikelsoep gemaakt, voor Millie en haar monstertje. Ik denk aan jou, je gezin en blijf kaarsjes voor je branden. Alle liefs❤️

Ach lieve lieve Millie…. Zo enorm heftig, zo oneerlijk, zo allesverzengend vreselijk… Lieve schat toch. Ik weet niet meer wat ik zeggen moet… ♥️

knuf-knuf-knuf-knuf

droom maar - met je zoontje en man tegen je aan, je zus en broer heel dichtbij

knuf-knuf-knuf-knuf-knuf

Millie in dromenland. Dat zou mooi zijn. De meest fijne herinneringen herbeleven, en nieuwe avonturen meemaken, al dromende. Tegelijkertijd is het dan ook weer fijn om alles wat manlief, monster en monsterpoes aan het doen zijn bewust mee te maken. Ik gun het je allebei, zonder pijn natuurlijk.
Ik weet niet of je comfortabel genoeg bent om te kunnen genieten van casa Millie & co, maar ook dat gun ik je zo.

Er moet iets zijn waar je nog blij kunt worden. Jou "kennende" zet je alles op alles om die lichtpuntjes te zoeken, en te vinden. En ik weet zeker dat het je gelukt is en hopelijk nog.

Fijne avond 🤗

Ach lieve Millie, wat vreselijk dat ook dit je niet bespaard is gebleven en je weer een stukje "Millie" moer inleveren.  Wat een moeilijke keuze moet je maken.  Ik denk aan jou en aan je mannen.. dikke knuffel 

Wat een strijdt heb jij al moeten leveren Millie. Voor mijn gevoel heb je al zo lang gevochten om nog tijd te mogen meemaken met jouw gezin en dierbaren. Nu ook nog een dwarslaesie erbij, waar je al die tijd bang voor was. 
ik wens jou en je gezin veel kracht toe ♥️

Voor jou en je allernaasten veel liefs en kracht, ik denk aan jullie.

Liefde en kracht gewenst, en vrij van pijn

Ach jeetje, wat een naar bericht. Wat moet ik zeggen, wat kan ik zeggen?
Lieve meid, sterkte, voor jou en iedereen die jou liefheeft en die jij lief hebt.

Och! Ook dat nog. Er wordt je ook echt niks bespaard qua ellende.
Ik had het jullie zo gegund dat jullie samen langer mochten genieten van jullie nieuwe paleisje. En dat je nog heel vaak gebruik zou kunnen maken van die ellendige traplift die meteen de 1e keer je vreselijk liet schrikken.
Zonder dat we jou persoonlijk kennen, ben je voor ons allemaal zoveel gaan betekenen. Wat heb je ons veel geleerd. Ik kan er dan ook niet bij dat uitgerekend jou dit moet overkomen en dan met zo'n opeenstapeling van tegenslagen.
Ik hoop dat het jullie samen lukt om tot een besluit te komen over hoe verder en vooral tot hoever.
Wat moet dit ontzettend zwaar zijn. 
Ik denk aan jullie en wil je nogmaals bedanken voor alles wat je me geleerd hebt.

Dikke knuffel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.