Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ach Millie toch, je hebt alles in jezelf gegeven om zo lang mogelijk hier te blijven en te kunnen genieten van wat nog kan, maar nu moet je wel heel hard inleveren. Wat hartverscheurend. Ik hoop dat je voor jezelf helder krijgt wanneer genoeg, genoeg is. En ik hoop dat je daar de begeleiding bij krijgt die jij nodig hebt. 

Wat heftig zeg lieve Millie. Heel veel kracht en liefde voor jou en je mannen ♥️

Gatsie… Ik had voor je gehoopt dat als die dwarslaesie eenmaal zover was je dan gewoon geen pijn meer zou hebben. 
Ik snap heel goed dat je op deze manier twijfelt of je zo verder wil. Elke beslissing is goed. 

Wat ontzettend rot, Millie. ♥️♥️♥️

wat vreselijk voor je Millie. Ik snap dat je voor een moeilijke keuze staat, daarbij wens ik je veel kracht. 

Eerste gedachte die precies 1 seconde duurde : oooh wat fijn dat er een berichtje van Millie staat.. om vervolgens direct de afschuwelijke inhoud ervan te moeten vernemen. Je zou zo'n afweging helemaal niet moeten hoeven maken. Dit leven, met helse pijnen is een ondraaglijk en oneerlijk lot en ik kan me indenken dat je je grens hebt bereikt. En toch: loslaten is het moeilijkste wat er is. En je bent een enorme vechter. Maar soms hoef je niet sterk te zijn en kan loslaten als verlossing voelen.
Lieve Millie, man en monstertje; mijn gedachten zijn bij jullie. 



Sterkte lieve Millie, zo naar dit

💔 mijn hart breekt steeds een klein stukje meer als ik weer zo'n slecht nieuws van je lees Millie. We denken aan je. 

Je bent ons voorbeeld hoe we in het leven moeten staan💞
Meer kan je ons niet geven lieverd🙏

Och Millie, wat hartverscheurend weer 

Ik wens je veel wijsheid toe (en weinig pijn). Wat een onmenselijke situatie is het zeg  

Lieve Millie, ik blijf een kaarsje branden. Dit is zo naar. 🕯️❤️

wederom veel liefs Millie voor jou en voor je mannen ♥️

Lieve Millie

welke weg je ook kiest, het is goed meisje. Het is jouw keuze. Je hebt alles gegeven wat je kon geven. Heel veel liefde en rust gewenst. ❤️

waarom, waarom, waarom?

Ik wens gewoon wat jij wenst, meer kan ik op dit ogenblik niet schrijven of bedenken.

Doe het maar zoals jij het wil, Millie.

Lieve Millie,

Wat heftig dit zeg, heel veel sterkte met besluiten wat je gaat doen. Ja wat moet je hierover zeggen jeetje... Wat kan het leven hard zijn. Ik gun je heel veel liefde om je heen van al je geliefden ♥️. Denk elke dag meerdere keren aan je. Dikke knuffel ♥️.

Liefs Gizmoguppy🌷 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.